2017年2月22日 星期三

周日行山團~馬安山郊野公園>昂平>西貢

今年嘅冬天好似無乜點凍過就到尾聲,啱啱個星期六仲要熱到出晒汗,有見及此米高就叫我哋要抓緊冬天嘅尾巴,趁天氣仲未係好熱時行多次山,所以我哋星期日就帶齊芭蕉扇同冰水出發,點知出門口時太陽伯伯玩失蹤,睇天文台報氣溫只得十六度,唔...咁就著多件風褸上身啦﹗



今次目的地係昂平草原嘅西貢靚view,多數人都係由恆安邨出發,行上馬鞍山郊野公園再上草原,不過艾菲出發前一晚睇過資料,有人話單係恆安邨行上馬鞍山郊野公園一段已經要一個鐘,再加上沿路其實無咩嘢睇,考慮到我哋又大又細腳程比較慢,為免上山前消耗過多體力,我哋就決定喺富安花園坐的士直上馬鞍山邨,見到呢個路牌跟住指示行就係啦﹗



由馬鞍山郊野公園行上昂平草原嘅一段路唔太難行,無咩景睇但勁有走入森林嘅feel影相都幾靚,初段係可以行車嘅大斜路,慢慢就變成石級路,又可能D石又大又細好得意,燒腩仔行得好起勁。



行到中段會見到有條小溪都幾靚,不過呢日太多人行山,為免阻住後面D人我哋無特別停低影相。



行咗四十五分鐘左右我哋就到涼亭位,有諗過好唔好喺呢到餵BB豆豬食粥先,不過眼見旺過旺角嘅人流,實在不宜喺呢到久留,我哋企定影張相飲啖水就走啦﹗



向住大水井嘅方繼續行,嘩﹗條路已經變成真正嘅山路﹗不過都唔算難行,只係要小心滿地嘅牛屎﹗



來遠已經聽到好嘈嘅人聲同尖叫聲﹗到啦﹗到啦﹗到目的地昂平草原啦﹗



呢到可以望到全個西貢嘅景色,只可惜呢日天陰陰加大霧,點影都唔靚...



有唔少人專登上來玩搖控飛機同滑翔傘,佢哋有齊裝備同工作人員好專業咁㗎﹗



而沿住燒腩仔身後呢條山脊路行,就可以上到後面嘅大金鐘山,不過我哋又大又細就當然唔會搵自己來搞,影張相當行咗㗎啦﹗



趁燒腩仔心情靚叫佢走入草堆玩吓,如果唔係食住糖佢實多多聲氣嫌D草桔到佢﹗



然後捉晒兩個麻煩友坐低影呢張背影,其實...艾菲上山前有諗過搵人揸機幫我哋影張一家四口嘅背影相㗎,但呢日天氣係差到無可能影得靚,唯有放棄啦...



由山下面扭到上來山上面,明明好眼瞓又唔肯瞓嘅BB豆豬,都同佢影返張到此一遊相先。



由於太陽伯伯無好似預期咁走返出來,所以上到昂平呢個位咁空曠,堅係又大風又凍,再加埋肚餓真係好饑寒交迫feel,好彩呢朝心血來潮蒸咗幾個蕃薯仔帶上來食,所以影完相就拿拿聲搵個無咁當風嘅位餵妹妹同食蕃薯啦﹗

 

食飽睇夠風景我哋就開始落山,然後就進入戲肉,落山條路崎嶇到呢...步步為營嘅石路,一唔小心隨時拗柴,但燒腩仔明顯係初生之犢不畏虎,完全唔驚直衝落山咁滯,嚇到艾菲同米高死咁滯﹗



路牌報稱半個鐘就可以落到去終點位置大水井,唔...半個鐘係指直接碌落山嗎?D石路咁難行根本無可能行得快喎...


 
行到中段又會見到西貢靚view,影張相回吓氣先﹗



終於...終於...都行完D石路有平地行啦﹗行到腳仔都軟嘅艾菲感動到想喊呢﹗



再行埋呢條無止境嘅樓梯,我哋到終點大水井啦﹗全程只係用咗三個鐘多少少咋﹗YEAH!


 
一落大水井會見到好多村屋,見人哋門口D炮仗花幾靚就叫燒腩仔埋去扮吓花仔,嘻...可愛無?

落到大水井,就會見到手寫嘅指示教你行出西貢市中心,如果唔想行可以喺村口上小巴坐去西貢市中心,不過米高就話好快到,於是無視對腳震緊嘅艾菲叫架小巴走先(咁啱有架小巴停低想等埋我哋),再帶住我哋又斜路又樓梯咁行多半個鐘出去囉...(早知艾菲就自己衝上小巴約返佢喺市中心等啦>.<)

沒有留言:

張貼留言