2017年3月8日 星期三

十個月



Hello!又一個月啦﹗媽媽呢排畀我同哥哥玩到謝晒,所以失晒蹤無晒影咁,一於由我代佢出場,update吓個blog唔好種菇,順便報告吓我呢個月嘅進度啦﹗



先講食呢樣,我宜家每日食兩餐固體,大概一個大人碗嘅份量,由於媽媽實在太懶太hea,所以呢個月只係試咗荷蘭豆,豆腐,紫菜,蘑菇,白蘿蔔同芝士呢幾樣新嘢咋,不過佢就開始搞吓D新花臣,見我出咗兩隻牙仔開始咬到嘢,就簡中整吓切粒水果,天使麵同薯蓉我食,亦會畀我飲吓湯同自家製果汁,等我唔使日日食粥同飲水飲奶咁悶蛋喎(艾菲:實情係比起哥哥當年真係煮少咗好嘢佢食>.<),而我D手指仔喺呢個月都變得靈活咗,可以自己拎起D星星餅再放入口食啦﹗



至於媽媽奶就繼續係埋身食,原先媽媽都由我放題任食,但佢見我夜晚實在瞓得太差,於是兩星期前開始狠心地唔再餵半夜奶,宜家一日只係得返三餐媽媽奶飲,不過有時出咗街時間亂咗就會飲多一餐,只要媽媽一講「奶奶」呢兩個字我就會好開心咁撲埋去食,然後啜五至十分鐘左右就會好滿足笑住鬆口走人(艾菲:個冧豬樣真係好sweet呢﹗)。



瞓覺繼續係我嘅弱項,但經過媽媽一個月嘅調理後,我嘅生理時鐘終於正常返些少,宜家每晚十一點食完最尾一餐奶會自動暈低,亦因為媽媽決心唔再餵夜奶,我無再好似之前咁每一兩個鐘就醒一醒,雖然仲未可以一覺瞓到天光,會慣性地喺凌晨三四點醒,不過多數攬吓拍吓都肯好快瞓返(艾菲:但一星期總有兩三日係搞成粒鐘先瞓得返囉...),然後七點畀媽媽叫起身食完早餐奶,再直接瞓到十一點先正式起身,總算將呢覺嘅時間拉長返D。

而晏覺媽媽索性畀我一氣過瞓一轉就算,平日送完哥哥返學後,我兩點左右開始瞓晏覺,無事無幹的話可以瞓到四點半先起身,但如果呢轉覺瞓唔好或者出咗街瞓唔夠兩個鐘,我就會傍晚時要來多一轉,又如果食完晚飯後媽媽揹我出街的話,我好多時都會頂唔住瞓多轉覺,不過無出街的話我又唔會特別扭眼瞓㗎喎。



黐媽症終於有少許好轉,雖然都係要全天候跟實媽媽先安樂,但宜家有時都會受爸爸氹,唔再係喊足十分鐘等媽媽沖涼出來,媽媽亦好大膽咁有晚將我同哥哥留低畀爸爸,然後自己一個出去處理私務,咁我都好合作無扭計乖乖等媽媽返屋企。



活動能力繼續係A++級別,不過明顯呢個月係爬少咗,成日搵嘢扶住企喺到甚至扶住行,亦開始有意圖鬆手自己企,試過成功企到兩秒咁大把,出街可以坐定定畀爸爸媽媽食到一餐飯,會自己拎水杯飲水(艾菲:幫佢拎反而擰歪面唔飲),坐上Rody到識得要un對腳,手仔多多乜都拎來搞同咬,開電視櫃門同拉玩具箱係最在行,仲已經識得拎紙巾同打開D硬皮書來睇,見媽媽摺衫又會幫手拉晒掛衣夾D衫落來(夾硬扯)。



繼續多多聲氣,但依然係「啊」「唔」「巴」「打」呢幾個音為主,成日「ai」咁叫人,必要時又會瘋狂「媽」媽媽,宜家叫我個名,「妹妹」,或者全名我都會識應你,笑點奇低知道你同我玩,或者聽到怪聲會笑到咔咔聲,但一喊又會好快眼紅面紅,扁晒咀兼出晒眼淚鼻水,最鐘意吸塵機攪拌機D聲,每次聽到都會好興奮咁拉住個圍欄企喺到un,去超市睇魚又會high到踢晒腳兼出手拍玻璃,出街畀人撩時就會笑住捱落媽媽心口扮怕醜,氹得D姨姨叔叔好歡喜呢。



同哥哥嘅互動越來越多,有時會無端端喺到一齊大笑,只要有哥哥陪住媽媽行開一陣做家務都OK唔會嘈,最鐘意𥄫實哥哥做咩然後跟住尾去搞搞震,不過當哥哥太熱情咁攬我鍚我,又或者專登搶我玩具時,我都會嘗試反抗同大喊來求救。



最後仲有兩樣嘢令媽媽好開心嘅,就係我嘅體重已經穩定到畀醫院兒科close file,同D頭髮終於生返出來長到夾到頭夾啦﹗媽媽已經諗緊要整幾多隻夾畀我帶,又問我一歲時D頭髮夠長紥辮未,佢話佢D idea湧緊出來喎,不過我好似得一個頭㗎咋喎,又headband又頭夾又橡筋又帽咁帶得幾多樣呀?

沒有留言:

張貼留言