2017年3月22日 星期三

轉眼六年

話都無咁快又一個312,湊住兩個D時間好似過得特別快咁,呢一年堅係辛苦到艾菲同米高都捱到殘晒,但睇得出大家為咗頭家,好努力咁將不可能變成可能,不過育兒路上總有低潮,好多嘢唔係做父母嘅想點就可以點,一家人一齊跨過眼前嘅障礙大概就係來緊呢幾年嘅目標,我知道我哋會撐得過嘅﹗一定會﹗一定會﹗一定會﹗(好重要所以要講三次)



紀念日前幾個星期,米高循例都有問艾菲想點慶祝(主要只係問想食咩),艾菲亦循例回佢一句「無乜所謂」就拋返個波畀佢,結果呢排湊仔湊到好depress嘅艾菲,根本無放任何心思去慶祝,但就喺紀念日前一日,因米高咁啱呢個星期六要返工,無奈地單拖帶埋BB豆豬湊燒腩仔返學校上興趣班(平時多數係米高帶),再頻頻撲撲咁帶住佢哋兩個過海做D嘢,辛苦同忙咗成個朝早同下午後,返到屋企忽然收到紥花,wow...好驚喜喎﹗



之後星期日嘅正日,我哋喺屋企忙咗成朝做晒D家務後,米高就帶咗我哋去西貢,無特別嘅行程,只係隨意咁hea吓行吓,帶燒腩仔去碼頭睇吓人哋賣海鮮,睇吓海,睇吓船,睇吓花花草草,又畀佢試吓玩打鼓,雖然呢日係我哋兩個大人嘅大日子,實際都係以小朋友玩樂為主,拍拖?浪漫?情調?咩來㗎?食唔食得㗎?



一場來到西貢,無留肚食fish finger,點都買返幾包西貢名物魷魚絲,由細到大食咗咁多唔同款同唔同地方嘅魷魚絲,呢到嘅魷魚絲唔知點解係特別好味同鮮味,食過一次真係返唔到轉頭,每次入來都要掃幾包走,就連為食妹妹都想一齊食呢,kakaka...



行吓行吓我哋就行咗去網球場隔離個公園,未上車已經嘈住要玩韆鞦嘅燒腩仔當然第一時間去排隊,至於BB豆豬就有得睇無得玩,唯有八八卦卦四圍望。



打完韆鞦當然要玩佢嘅第二飛佛滑梯,呢期興倒轉個人趴喺到sir,講咗好多次危險都唔聽,咁唯有影低佢D罪證畀佢大個睇返。



臨走見到條孖梯無乜人,即刻叫燒腩仔上去扮同妹妹一齊sir,難得佢好合作之餘,仲識得伸手擋住妹妹,話怕佢跌咗落去,見到你有呢個保護妹妹嘅心,媽媽真係好感動呢﹗



陪哥哥玩咗咁耐,點都要畀返D嘢妹妹玩,所以我哋離開之前個公園後,就慢慢行咗去另一個有底褲韆鞦嘅公園,不過BB豆豬呢排開始怕搖同飛,就算我哋推得好輕手,佢都係全程呆呆豬咁嘅樣。



反而放佢落來玩呢D轉轉轉嘅玩意,同近期大愛嘅照鏡就勁hyper勁開心。



玩到差唔多天黑,係時候去搵食啦﹗入去前喺個牌匾到影返張到此一遊先﹗



本來米高係想食西餐,但考慮到我哋帶住兩個小朋友,為免騷擾到其他人,所以就改咗食海鮮餐,見間間嘅餐牌都係差不多嘢,就求其揀咗間入去叫個三人餐算,點知燒腩仔除咗炒飯同鮑魚外乜都唔願食,仲全程喺到麻麻煩煩咁撩D蔥走(但明明之前係食蔥嘅),不過佢同BB豆豬都好乖無搞搞震嘈嘈閉,算係好畀面好合作值得嘉許㗎啦﹗



食飽飽再搵人幫手影返張全家福,只係六年時間,我哋就由二變四,完滿啦﹗嘻...



離開西貢前,米高口痕話想食甜品,甜品控燒腩仔當然奉陪,於是就去咗試滿記隔離間嚐糖,鋪頭裝修到好似學校咁,D糖水名又改到同學校有關,都幾特別幾過癮,重點係都足料同好味,食完真係大滿足﹗

沒有留言:

張貼留言