2017年3月15日 星期三

快閃赤柱



呢排米高成日都撞正星期六日要返工,搞到連行山都無時間,所以趁前一個星期六一家大細出咗灣仔,艾菲就提議去赤柱行吓hea吓,放空一吓正正是艾菲最近需要嘅嘢...



入到赤柱差不多四點,遇著米高要先搵地方處理D工事,於是就齊齊去咗圖書館hea(原先想帶佢哋去體育館個遊戲室,點知咁啱維修緊無得玩),好彩嘅係BB豆豬好合作無大叫大喊,亦畀我哋喺到搵到好多平日喺屋企附近圖書館好難搵到嘅好書睇,走嘅時候我哋仲借咗五本Thomas書同一本視覺圖畫書返屋企睇添﹗



米高見差不多做完嘢,艾菲又開始嗌肚餓,就同咗我哋去食大pizza做下午茶,至於BB豆豬都有星星餅食㗎﹗



食飽就去行吓赤柱大街,忽然燒腩仔企咗埋去人哋架車到叫艾菲同佢影相,艾菲唔識車但米高話呢架係好嘢來,唔知要幾多百萬一架喎,睇過...



其實此行有D想買條裙仔畀BB豆豬來緊一歲生日時著,不過宜家嘅赤柱大街都少咗好多BB衫賣,而價錢亦無以前咁吸引,最終艾菲分別喺兩檔到買咗兩件都係廿蚊嘅衫畀我對大小寶貝,右邊妹妹條裙仲要係next來,標9個月碼但大件到歲半兩歲都著到,希望擺到今年秋天佢會啱著。



行完赤柱大街都就快天黑,我哋快手行埋過去赤柱廣場睇嘢,然後眼利嘅燒腩仔一見到個遊樂場即話要玩,快手畀佢玩陣我哋就走啦﹗

沒有留言:

張貼留言