2017年4月5日 星期三

十一個月



媽媽忽然又消失咗成個幾星期,佢話佢好忙好多嘢blog唔切,但為免拖到我足一歲都未寫十一個月嘅進度,所以畀我打尖出咗場先喎...



先由食講起,我宜家每日食兩餐固體,大概一個大人碗多D嘅份量,另外就早午晚三餐媽媽奶加多餐小食,簡中會飲吓湯同果汁,由於媽媽已經諗唔到仲有乜新嘢可以畀我試,所以呢個月只係試咗翠玉瓜,木瓜,烏冬,兒童麵同星星粉,上面兩隻牙都開始生緊出來,可以原條粟米咬同識成條烏冬啜入口,雖然我十足哥哥咁食得,仲要一見星星餅即雙眼發光,餐餐食完又會爆喊扭再食,但我唔知做咩三個星期都無重過啦,條生長線又忽然跌咗落去,媽媽開始擔心我一歲返健康院時又唔合格...



瞓覺方面終於有D好轉,經過媽媽兩個月嘅努力,我宜家每晚十一點食完最尾一餐奶就會乖乖去瞓,然後一覺瞓到第二朝六點幾七點,飲完早餐奶再繼續瞓到十點幾十一點先正式起身,簡中我會五點幾就起身,不過媽媽同我講未夠鐘我都會乖乖瞓多陣,但前排流鼻水唔舒服,就試過四點起咗身後玩到七點幾八點先瞓返, 搞到爸爸媽媽都叫晒救命。

至於晏覺就好似之前咁,送完哥哥返學後就返屋企瞓,通常可以由兩點瞓到四點半,但出咗街的話我真係可以完全唔瞓,又或者扭眼瞓嘈一大輪先瞓一陣,然後瞓唔夠就夜晚喺到抆抆憎憎搞搞震,不過媽媽話為免我夜晚一覺瞓得差,已經下令過咗傍晚六點後唔准再瞓,寧願夜晚提早畀我瞓喎。



黐媽症開始有所好轉,雖然見到媽媽時都係要全天候跟到實,甚至成日爆喊要媽媽陪唔畀佢做嘢,但佢真係有事要出去時,都肯跟爸爸甚至婆婆公公,全程合作無扭計,直至媽媽返屋企先再黐過扭過。



活動能力繼續係A++級別,開始可以自己鬆手企到幾秒,尤其喺playroom D軟墊上面會易企D,但就未有鬆手自己行嘅意慾,隱陣派要扶實先行又或者索性爬就算,但就唔知驚成日擒高擒低做D危險動作,坐唔定成日想喺high chair同hip seat到爬出來,坐上Rody到識得要un對腳,然後坐上豬仔車都不停un,到發現架車推得郁即好驚驚嘅樣,就連底褲韆鞦都唔多頂得住,上親去都即時變身呆呆豬。



小手肌發展唔錯,已經可以自己拎星星餅同切粒水果食,仲會自己拎水杯飲水,又識拉紙巾同打開D硬皮書來睇, 喺媽媽幫助下開始入到圈圈,亦識得自己拉開入形狀個玩具個蓋拎入面D嘢出來玩,仲會學哥哥去㩒D玩具嘅開關掣,知道波波係用來掟,最鐘意就係玩照鏡。



依舊多多聲氣,但就keep住都係「啊」「唔」「巴」「打」「嗲」呢幾個音,成日「ai」同「hea」咁叫人,一急起上來又會瘋狂「媽」媽媽,叫我全名或者妹妹都會識應你,知道媽媽鬧會即時停低扮乖半分鐘咁多,心情好時叫「錫錫媽媽」會九秒九撲埋媽媽身到錫佢咀咀(艾菲:呢個只限媽媽獨享,叫錫錫爸爸係零反應,kakaka),叫我飛吻會放隻手喺咀到笑但唔飛出來,同我講bye bye諗一大輪後會嘗試開合手,其他拍手請請之類就仲未識,不過由於我笑點低成日笑笑口,所以出街時都深得一眾姨姨叔叔歡迎㗎﹗



我呢個月明顯開始有自己嘅喜好同脾氣,亦越來越鐘意同哥哥一齊玩,成日望實哥哥做咩跟住喺後面一齊搞搞震,無端端會跟住佢一齊喺到大笑,有哥哥陪玩時甚至可以放過媽媽一陣,等佢安心去做吓家務,不過當哥哥來者不善明蝦我時,都會嘗試出手反抗同大喊來求救,一D都唔好惹㗎﹗

沒有留言:

張貼留言