2017年4月26日 星期三

假日行山團~塔門



繼續清blog系列,四月就完仲講緊三月尾嘅事,話說行咗幾次山之後我哋已經無乜idea去邊,於是米高得閒就會上網發掘吓好地方,忽然有日佢話想去塔門行吓,但又話呢到逢假日都逼爆,咁艾菲咪叫佢夾吓燒腩仔D學校假期,搵日平日放假去囉,結果等咗成個月有多,先等到燒腩仔呢日放假(佢學校因為暑假長,所以平日真係無乜假放),唔落雨就出發啦﹗



去塔門一定要坐船,可以喺黃石碼頭坐,亦可以喺馬料水坐(平日得兩班),咁我哋九龍人,屋企附近又有小巴到西貢,當然係揀黃石碼頭會方便D,但為咗順利坐到呢朝十點七嘅船,我哋晨早八點幾就要趕鴨仔咁出門口,一輪小巴再轉巴士,再加上呢日艾菲作感冒個頭痛到爆炸,要全程keep住食panadol頂住,都咪話唔辛苦(真係為咗米高同燒腩仔,唔想掃佢哋慶頂硬上㗎咋﹗)



坐咗半個鐘左右,終於都到達我哋嘅目的地塔門啦﹗一落船望見四周嘅環境,真係好漁村風味,好一個寧靜嘅小島呀﹗



由於成朝都無食過嘢落肚(頭痛到無胃口),再加上米高話呢到係行一個圈,離開咗下面D餐廳就開始進入郊外地方,回程先會再過來,見都十一點幾BB豆豬差不多夠鐘開餐,就決定搵間餐廳醫肚先,先叫個炒飯塞住燒腩仔把口,再點塔門名物之一嘅炸墨魚丸,之後米高再叫咗碟椒鹽魷魚,除咗名物墨魚丸幾好食之外,其他艾菲只會comment為入得口,畢竟家庭式經營唔好要求咁高就係啦﹗



食飽就開始起行啦﹗跟指示牌先上去天后古廟。



穿過天后廟就慢慢行入叢林,沿路都係石屎路只係少少斜,艾菲揹住BB豆豬行一D都唔辛苦。



行到上大草地,就開始見到塔門另一名物,大水牛啦﹗


 
再穿過個球場,已經去到海邊啦﹗好天涯海角feel呢﹗



之後就到全程最辛苦嘅一段,就係行呢條二百級左右嘅長樓梯上山,以為去到高位會有更靚嘅景睇,點知...上到去只係得個涼亭,四周都畀D樹包圍住乜都睇唔到,認真有D失望。



不過由涼亭落返來嘅一段路,就可以望到180度海天一色無敵大海景,只可惜呢日天氣麻麻,個天一直天陰陰,否則影出來D相一定會好靚﹗



由於艾菲個頭又忽然好痛,頂唔住要捉呢兩父子坐低抖一抖,同成班牛一齊吹住海風欣賞吓呢到嘅無敵大海景,而呢到嘅牛真係見慣人唔會點理D遊人,同燒腩仔影相嘅呢隻仲要勁醒目走埋來聞我哋個袋想搵嘢食添(帶咗幾隻蕃薯仔畀BB豆豬)。



其實球場下面有條路係可以落去石灘近距離睇海或者釣魚嘅,不過呢日天氣麻麻再加上怕燒腩仔輪盡有危險,我哋就無行落去,沿路行返出去開始見到D俾遊人坐低休息望海嘅長凳,見呢個位唔太大風,BB豆豬又咁啱瞓醒,所以坐低畀BB豆豬食吓下午茶,亦係咁畀艾菲影到呢日嘅picture of the day啦...啦...啦...


 
呢兩兄妹影親合照都貌合神離咁,不過搞搞震擒上凳又出奇地合拍喎﹗



由於個天真係落出雨,我哋喺張長凳到避咗一陣雨後,見雨細返D就快手完成埋尾段嘅行程,好快就經過咗塔門嘅指定景點疊石。



而行到尾就會見到位於塔門對面嘅高流灣。


 
行完一圈返到來碼頭,都仲有成個幾鐘先夠鐘開船,於是又同燒腩仔返去餐廳到食豆腐花,艾菲都順便同BB豆豬去公廁到換片(碼頭個公廁有換片板,真係好方便帶住BB嘅家庭,讚讚讚﹗),然後差唔多食完,餐廳個哥哥就問我哋坐唔坐快艇出去,雖然貴D(廿蚊位)但好過喺到呆等成個鐘,而且七分鐘已經返到黃石碼頭,仲趕得切坐前一班巴士出西貢(半個鐘一班),梗係gogogo跑出碼頭上船,亦由於開船後速度太快嘅關係,我哋係大風到嘢都講唔到咁滯,第一次坐嘅燒腩仔表示好好玩,個口幾乎無合埋過笑足全程勁high囉﹗kakaka...

沒有留言:

張貼留言