2017年5月2日 星期二

假日行山團~大浪灣>小西灣



難得偷到時間又清吓blog先,清明節當日米高有假放兼唔使拜山,為咗抓緊春天嘅尾巴我哋又出動去行山,今次由大浪灣行去小西灣,不過天氣好加清明節個個去拜山嘅關係,我哋喺筲箕灣排咗超耐隊先上到巴士去石澳,再由石澳慢慢行入大浪灣,到起點時已經係正午一點幾(但我哋明明一早起身出發...)。



一場來到大浪灣,起行前米高話帶燒腩仔去睇吓海邊個石刻,真係唔講都唔知香港原來有呢D古時石刻,不過以燒腩仔嘅年紀,解釋完佢知轉頭應該都唔記得咩來。



出發啦﹗由海灘側邊沿燒烤爐嘅方向,慢慢就會行到去石刻同上山嘅位置,而我哋企喺高位就可以用另一個角度望返大浪灣,個view都靚㗎﹗



而喺艾菲幫燒腩仔父子影相嘅時候,就有一對行山男女主動話幫我哋影全家福,咁我哋當然欣然接受,而佢個朋友仲要幫手喺後面叫兩個小朋友望鏡,結果就成就咗呢張picture of the day啦,YEAH!



呢到雖然係景靚,不過全程都係樓梯同樓梯,少爺兵燒腩仔當然唔多頂得住,keep住叫攰叫熱叫痕叫飲水,好彩去到第一個涼亭休息時,有個唔識嘅行山姨姨忽然塞咗幾舊橙請佢食,佢先好少少無咁多扭擰。



上咗三分一左右,擰轉頭就可以望晒全個石澳,而另一邊就係180度無敵大海景,真係好心曠神怡呀﹗



難得停低睇風景吹海風,等艾菲順手試吓新買枝天涯鏡先,由山上影落海邊無out focus仲影到D浪花,收貨啦﹗(之前一枝定焦走天涯,但行山影景實在唔夠用,去完花展後卒之的起心肝去買鏡>.<)



幾經辛苦先上到第二個亭(其實艾菲都怕怕地行樓梯),即放BB豆豬出來食D嘢休息吓。



D哥哥唔知點解好鐘意食妹妹D BB嘢,為免妹妹D星星餅畀哥哥搶晒,一於帶多盒cereal去,一人一盒唔使爭。



食完就繼續向歌連臣角道進發,呢個位開始有返D平路行又有樹蔭,算係好舒服啦﹗



繼續向上行多十五分鐘左右就到砵甸乍山觀景台,呢到可以望返過去將軍澳同九龍東,可惜最靚嘅位畀班姐姐霸咗來自拍(姐姐放假去行山確係好健康呀﹗)。



過咗觀景台後就係一直落山嘅長樓梯,唔覺唔覺我哋就衝咗落山啦﹗全程只係用咗個半鐘咋﹗而呢邊呢段路都有唔少同燒腩仔差唔多大嘅小朋友行,加埋同樣講唔停嘅姐姐們真係好熱鬧呢﹗



落山後我哋就沿住呢條龍躍徑(好似係晨運徑來),沿斜路行返落小西灣公園。



撐咗好耐嘅BB豆豬終於捨得瞓,咁啱段路又舒服易行,等艾菲剩機試吓鏡先﹗



影完人就影吓心心葉。



仲有四圍飛嘅蝴蝶。



同已經所剩無幾嘅木棉花。

整體來講,艾菲都幾滿意枝新鏡,帶出街甚至揹住山都唔覺重好多,又影到艾菲想要嘅嘢,不過仍然要D時間溝通,同肯定取代唔到枝定焦鏡(始終影人定焦係出色好多)。



由於之前等車搞到遲咗出發,我哋落到小西灣已經係四點左右,未正式食午餐嘅艾菲同米高都餓到肚扁咁滯,不過燒腩仔見到遊樂場即雙眼發光要衝入去玩,點都要畀佢sir返兩次先走得。

沒有留言:

張貼留言