2017年5月10日 星期三

一歲啦﹗



果然媽媽真係拖到我一歲生日都過埋,仲未開始寫復活節假D blog,咁我唯有又打尖出來同大家宣布我一歲大啦﹗雖然我唔係好知發生乜事咁就過咗個生日,不過媽媽都好公平地同我玩咗cake smash,開咗mini生日會,正日就一家四口喺屋企食生日蛋糕慶祝,由哥哥負責唱生日歌,代吹蠟燭同切蛋糕,生日第二日仲安排咗個兩日一夜嘅澳門trip畀我呢﹗(艾菲:之所以咁忙一直無時間出blog啦...)



入返正題講返成長進度先,當然係由我嘅強項食開始講起, 呢個月我畀爸爸媽媽起咗個花名叫做小吃貨,皆因我拍得住當年嘅為食哥哥有凸,已經加到一日六餐三奶三固,早午晚三餐奶埋身食,午餐晚餐食成碗幾爛飯,中間再加多個下午茶食吓水果餅乾之類,不過食完後仲可以無限量添食,同爸爸媽媽出街食飯我係可以食足三個鐘,無停過口咁由頭帶到落尾,甚至畀遲一陣我都會嘈到拆天咁搶嘢食﹗

呢個月只係試咗全蛋同橙呢兩樣新食物,媽媽見我咁為食又已經出咗四隻牙仔,就決定畀枝匙羹我學筆嘢食,暫時未係好掌握到點筆,但當媽媽筆好D食物喺匙到,我再自己放入口食嘅命中率就高達九成,而D食物都無再攪到好碎,間中會畀原條粟米,切片水果我自己拎住食,而由於我食極都唔係幾重,堅持自己生長線無上調空間,所以媽媽都開始放寬會畀少少街外食物我試(艾菲:其實都只係馬拉糕,蛋糕,麵包之類),佢話食得幾多就盡食幾多,想話谷肥我喎...



瞓覺方面都係時好時唔好,宜家每晚十點半十一點左右食最尾一餐奶,跟手會自動暈低乖乖瞓覺,瞓得好的話可以一覺瞓到第二朝六點幾,瞓住食餐早奶再瞓到十一點先起身,瞓得唔好就可以凌晨三四點就醒,有時搞成兩個鐘都唔瞓返,要媽媽鬧先食完早奶再瞓,好醍瞓認地方兼要黐住媽媽瞓,搞到媽媽想趁我瞓著出廳做吓嘢都要做賊偷偷摸摸咁先得。

至於晏覺就好似之前咁,送完哥哥返學後就返屋企瞓,通常都可以由兩點瞓到四點半,不過出街的話就真係可以唔瞓,而媽媽為免我成日喺街扭眼瞓嘈到爆炸,索性唔暗我瞓由我唔瞓就唔瞓,等我攰到自動暈低無交嗌咁話,而喺咁自由嘅情況下,我通常都會瞓到兩次覺,加埋都瞓到一個鐘多D嘅。



黐媽症情況無再惡化落去,當人多同對住陌生人時都係要跟住媽媽先安樂,但對住熟悉嘅面孔都肯跟爸爸哥哥,甚至公公婆婆同爺爺嫲嫲都OK,不過我人仔細細已經識蝦人,會揀人抱揀人玩,知道公公好蝦就專登唔聽佢話,佢一抱我即掙扎落地,又識推開姑姐再用眼淚攻勢唔畀佢抱,仲會專登擰歪面唔同佢玩。



活動能力繼續係A++級別,可以自己鬆手企到半分鐘,成日扶住嘢行來行去,但仲未敢鬆手自己行,爬得勁快兼坐唔定成日擒高擒低,換親片都會反轉再反轉,仲成日想喺high chair同hip seat到爬出來,有次坐超市BB車幾乎因為咁而夾住隻腳拎唔返出來添﹗



小手肌發展好好,已經識得執地下D塵來放入口食(艾菲:吸塵吸遲半秒都唔掂﹗),仲識得喺媽媽個電話卡片套到拎張八達通出來玩,會自己拎水杯飲水,識得㩒D玩具按鈕,可以自己完成入圈圈,有意識D入形狀要放返入去個箱到,知道電話要放上耳仔聽,玩具車就喺地下推,煮飯仔可以放入口食,書係打開來睇。



多多聲氣但仲未肯開金口講嘢,「媽媽」都係緊急關頭時先會叫,但發音就多咗少少變化,叫我全名或妹妹都識應你,知道大人鬧會停低扮乖一陣,叫錫錫會打開個口黐埋來(艾菲:有次佢失驚無神撲埋來錫咀咀,然後甜笑住走開,真係冧到艾菲暈低呢﹗),換衫時數123會舉高手畀媽媽幫我除衫,終於學識拍手,飛吻同bye bye,醒到一出電梯就舉高隻手同樓下保安姨姨say hi,仲會唔知醜咁去叫D陌生人,笑點低又成日笑笑口,所以出街時好受一眾姨姨叔叔歡迎。



同哥哥越來越friend,接哥哥校車時一見到佢就會主動叫佢,有時哥哥笑又會無厘頭咁跟住笑,成日望住哥哥做咩玩咩想去學,見哥哥除低個袋即去搞,哥哥心情好畀佢揹一陣即開心到執到金咁,仲唔畀我哋幫佢除返落來添,不過食嘢時遇著哥哥埋來搶,就天王都無面畀即時大叫求救,兼拎開D食物唔畀哥哥拎到(艾菲:有次燒腩仔想拎佢個食物盒話睇佢食咩,佢醒到識唔拎出來食住免得畀哥哥搶到)。



最後媽媽話要貼返張我由出世到宜家嘅併圖出來畀大家睇,哈哈...我個樣好似由出世到宜家都無咩點變咁喎,完全無哥哥當年嘅整容feel,不過真係眨吓眼就過咗一年,媽媽話我咁快已經由BB變咗做小朋友,好唔捨得我大得咁快,但我自己就想快D大個女,識行識走追住哥哥來玩啦﹗

沒有留言:

張貼留言