2017年5月22日 星期一

玩具展@歷史博物館

終於有時間清復活節假D blog啦,燒腩仔學校唔係好多假,但復活節都一連放咗六日,第一日唔係紅假期,梗係爭取機會帶佢去D紅假時一定逼爆嘅地方,艾菲即時諗到去玩具展,不過得艾菲一個帶燒腩仔同BB豆豬兩個去,顧得個細扭眼瞓又顧唔掂個大搞搞震,諗來諗去決定搵外援,花咗不知幾多口水,先請得郁燒腩仔公公婆婆幫拖,帶埋表妹浵出來一齊玩,有伴點都好過一個人玩嘅﹗



熟燒腩仔嘅人都知佢係一個唔可以玩驚喜嘅人,到宜家四歳半去邊做咩見咩人,艾菲都一定要事前brief定佢,否則佢D反應實會令你有驚無喜,不過艾菲今次就想試吓佢底線,早一晚同佢講第二朝去玩,只話有三個神秘嘉賓一齊,去邊做咩唔講佢知住,結果佢滿心歡喜咁問咗艾菲成朝去邊有咩人一齊,到去到酒樓見到公公婆婆同表妹都係呆咗唔識反應,明明好開心但把口就講住唔開心唔鐘意。



warm up一輪等佢情緒回復返正常,我哋飲完茶就出發去玩啦﹗雖則話今日唔係紅假期,但來睇玩具展嘅人都好多(始終係學校假期),買飛條人龍打晒蛇餅,好彩場外有白兵同Thomas可以影吓相消磨吓時間,又好彩艾菲今次有搵外援幫手,公公負責排隊買飛,艾菲就同婆婆帶住三個細去影相,分工合作慳返D時間又唔使三個細等到唔耐煩。



喺場外搞咗成廿分鐘都有,終於可以入場去玩,而我哋呢段日子入場送嘅玩具就係右邊兩個爬牆玩具,雖然玩咗唔係好多次就已經唔識爬牆,但大人不過十蚊一張飛,小朋友長者先五蚊張飛,竟然入場仲有玩具送,真心覺得抵到爛﹗



一入場就見到有麥兜同菇時,即拉兩個小朋友埋去影相,再send畀無份來嘅fans姨媽睇。



然後燒腩仔一見到hot wheels,即九秒九咁衝埋去試玩,可惜唔夠高又人多,只可以喺公公幫助下玩到一次咁大把。



玩完車兩個就衝咗去玩mega bloks,玩完玩罷就去同其他小朋友爭玩特大紙製層層疊。



喺遊戲區玩咗不知幾耐先拉得走佢兩個,然後畀婆婆發現咗呢個懷舊茶水擋嘅位,就捉咗佢兩個上去影相。



拖拉咗一輪,終於拉到兩個小朋友入去展覽區,睇見呢張相艾菲只係諗到「有伴真好」呢四個字,如果艾菲一個揹住妹妹同佢來,燒腩仔面上一定唔會有呢個笑容。



入到來展覽區,車迷燒腩仔都係沈迷喺D車到,睇到完全唔肯走咁滯,而右邊呢個識郁嘅火車,佢更加係拉咗公公埋去睇咗三四次﹗



行行吓忽然見到公公一直珍藏喺屋企隻唐老鴨錢鑍,原來係想當年渣打銀行開戶口送嘅禮物,至於艾菲就只係認得右邊呢D屬於自己年代嘅玩具(米奇鐵皮車除外>.<)。



行完再落返樓下同堆黃鴨仔影相,喺外圍影唔使排隊唔阻到其他人就OK,想入去同大黃鴨影就要排隊,我哋當然又派公公去排,但由於無帶大機公公又技術有限,D相影出來效果就麻麻囉...



除咗黃鴨其實仲有忍者龜同美國隊長,不過燒腩仔就明顯對佢哋無乜興趣(因為唔識嘛)。



影完相睇完展覽,再入返正門行精品店同摺紙區玩摺紙,咁就玩晒成個玩具展,係時候同公公婆婆同表妹浵講bye bye啦﹗



同場加映, 咁啱畀婆婆影到,等艾菲放張相機背後畀大家睇吓先﹗艾菲宜家一湊二,貪方便成日都前面一個BB豆豬,後面一個背囊就四圍去,咁到底行山同去街時係點影相呢,之唔係一手攬住BB豆豬,另一隻手舉機亂㩒囉,好彩就畀艾菲影到左邊張相放上IG呃like,唔好彩就好似上次去花展咁,BB豆豬一扭計郁身郁勢,艾菲就乜靚相都影唔到㗎啦...

沒有留言:

張貼留言