2017年5月18日 星期四

BB豆豬一歲Mini生日會

清復活節假嘅blog前又來篇打尖文,講埋BB豆豬一歲mini生日會先,作為一個公平的媽,哥哥年年有mini生日會開,妹妹生日又點可以無呢,咁啱佢同表姐嘅生日只差兩日,夾埋一齊搞就最慳水慳力啦,不過所謂慳水慳力都不過係慳咗訂蛋糕呢part,其餘布置同準備食物之類,主力依然係由艾菲負責。



例牌為咗布置同準備食物,我哋一家四口一早就返咗公公婆婆屋企,而為咗隆重其事,艾菲特別準備咗條紗裙畀妹妹著住出門口,又其實呢條不過係淘返來嘅後備裙,艾菲原先諗住條tutu裙萬一整唔成,又或者玩完cake smash有咩意外著唔返就著佢,點知條tutu裙玩完cake smash洗完之後仲keep到喎,咁當然要喺生日會到畀BB豆豬著多次,所以呢條靚靚紗裙就只可以喺出門口同返屋企來回時著。



至於另一主角表姐仔,都因為姨媽姨丈呢朝仲要返工,一早就來咗公公婆婆屋企,而正直trouble 2同terrible 3中間嘅表姐仔,就因為著咩衫開party嘅問題同姨媽堅持咗好耐,姨媽想佢迎合黃色嘅主題著返黃色裙,但公主迷嘅表姐仔就堅持著Elsa裙,於是艾菲就叫佢兩條裙都拎晒來,喺生日會開始前叫佢著Elsa裙畀艾菲同佢影吓沙龍當著咗,到正式時換返靚靚黃色裙就無問題啦,kakaka...



由於今次嘅生日會主題係黃色,所以艾菲就喺淘寶淘盡所有啱主題嘅黃色物資返來,有生日帽,紙碟,枱布,益力多貼,tissue paper波同啦啦球掛飾之類,但原來最後兩樣要整得靚都堅係花時間,終於搞咗成個下午先KO布置嘅部分。


另外仲特登淘咗幾個大熱Emoji波波返來影相用,燒腩仔同表姐仔見到開心到不得了,一個搶住要個笑到喊,一個就話自己係心心眼,但艾菲平日都好鐘意用黑超人就畀佢哋話唔靚而掟埋一邊。



到差唔多夠鐘就同兩個小主角換衫準備出場啦﹗又佢兩個頭上嘅頭飾,都係艾菲忽然心血來潮整,諗起佢兩個應該唔會肯全程帶住頂生日帽,所以整兩個頭飾畀佢哋喺唔帶帽時帶,等個頭無咁空洞洞,又可以配合返黃色嘅主題。



至於個生日蛋糕就係表姐仔自己揀,公主迷堅持非呢個城堡蛋糕不要,本身燒腩仔婆婆極力反對,擔心屋企雪櫃放唔落,結果我哋決定開party前先切蛋糕同食蛋糕,咁就唔使擔心雪櫃放唔落嘅問題啦﹗又切蛋糕前先來張一家四口全家福先﹗YEAH!



大家有同過小朋友開生日會嘅都應該知,影大合照同唱生日歌實在需時,BB豆豬耐性亦有限,好彩我哋一早準備咗無限量星星餅,呢個小吃貨keep住食先無咇兩滴眼淚出來咋,不過就全部相都影到佢食緊手指囉>.<。



由於表姐仔揀呢個城堡蛋糕實在太高,我哋點蠟燭時佢就好搞笑咁同姨媽投訴話佢「乜都睇唔到」,然後唱完生日歌就要特登抱佢過對面先吹到蠟燭。



到大家食蛋糕時,BB豆豬又點會執輸只望唔食,姨媽都未分完個蛋糕,佢話咁快已經啪咗兩粒士多啤梨,仲要食多少少蛋糕先肯罷休﹗



食物照舊係pizza hut外賣,加婆婆招牌茶葉蛋同滷水雞翼,燒腩仔大廚煮理嘅薯仔沙律同菠蘿腸仔,至於艾菲就搞搞新意思學人整沙嗲雞肉串燒,不過D肉焗到太乾應該唔會再有下次,而甜品就有燒腩仔睇完roadshow教整後,不停追問艾菲幾時得閒同佢一齊整嘅一口小米通,佢仲好搞笑咁係咁sell大家食佢有份整嘅嘢食添﹗



艾菲一直忙到食飽飯,先記得兼有時間同呢兩兄妹影吓相,每次睇見佢哋嘅互動就有種莫名嘅感動,雖然佢哋有交流嘅時間仲未係好多,哥哥亦成日失驚無神蝦妹妹整喊人,但媽媽知道你哋心底裡都有著對方嘅,期待你哋喺來緊日子入面有更多相親相愛嘅畫面。



忽發奇想幫四個小朋友影返張大合照,估唔到一首Happy Birthday就搞掂佢哋,對比返第一次幫燒腩仔搞生日會時,宜家嘅陣容真係強大同熱鬧好多,併埋三個妹妹一齊更顯得燒腩仔好大個仔呢﹗

沒有留言:

張貼留言