2017年5月29日 星期一

放電@鯉魚門

來到第三日復活節假期,天氣依然晴朗,唔想浪費當然又要出去玩吓,早一晚同米高傾去邊時,佢有話過不如再行飛鵝山,但懶根上身嘅艾菲實在唔多願郁,於是我哋決定去鯉魚門hea吓就算。



來鯉魚門必到playroom放電,一入場即趁無人就放BB豆豬落去船仔到影相。



唔使一分鐘,燒腩仔都爬埋入來,兩兄妹拍拖撐船仔。




好似好有愛嘅畫面,實情呢...哥哥係蝦緊妹妹,意圖拉開妹妹隻手等佢跌低,好彩艾菲全程監視加出口術,哥哥先唔敢亂來。



轉過頭燒腩仔已經出咗去同其他小朋友一齊搶cushion,而呢個企都未企得穩嘅BB豆豬都唔識死咁學人搶埋一份,仲好勁咁成功畀佢擒到上去添﹗



其實來playroom玩,艾菲私心係想BB豆豬試吓鬆手自己企,結果佢都係爬爬爬爬爬...



然後玩玩吓,哥哥唔知做咩好堅持要將舊cushion推上滑梯塞住條路,跟住妹妹都無有怕咁爬埋上去。



不過sir咗一次之後發現唔好玩,BB豆豬就無再爬上去,只係企側邊睇哥哥玩。



至於燒腩仔就又玩到癲晒,霸完條滑梯再返去霸架船仔,話佢自己坐緊司機位,其他人上船都只可以坐佢後面喎...



放夠電就捉佢哋一齊行入村,睇吓海鮮食吓嘢,再去心願樹隔離個公園仔玩多陣。



之後就行入燈塔睇日落,可能係公眾假期關係,呢日石灘個位係超級多人,每張相影到嘅都係人同人。



趁BB豆豬玩完瞓著咗,影返張我們四先,唔知佢幾時肯落地行唔使艾菲揹呢?



影返張夕陽無限好都係指定動作,不過好似點影都唔夠靚咁,睇來要再同枝新鏡溝通多D先得。



之後行返出去,見跳飛機個位終於無人,就叫燒腩仔埋去玩順便影吓相,呢張相本來艾菲係捕緊佢擰轉頭跳落個9到嘅正面相,點知佢玩估你唔到嘅倒後跳,結果就成就咗張咁有feel嘅跳飛機相。



到跳另一個飛機時,佢一見到個天字就話要咁整,又其實點解跳飛機要有天同地呢兩個字呢,哈哈...

沒有留言:

張貼留言