2017年5月23日 星期二

野餐@啟德跑道公園



一連幾日嘅復活節假期,難得米高唔使返工可以放足四日,點都要安排D家庭活動出去玩,第一日天文台預告天氣差所以瑣定咗呢日同BB豆豬玩cake smash,到第二朝太陽伯伯終於捨得出來,即執齊細軟出發去野餐,今次揀咗啟德跑道公園呢邊,我哋雖然十一點幾先到,但大草地都未算好多人,感覺無佐敦谷咁逼,而且呢日有太陽又有涼風,好舒服呀﹗



上次去佐敦谷唔記得帶帳蓬,今次終於記得拎,可以遮太陽又感覺有返D私隱,絕對係野餐必備好物,眼見隔離D人有凳有枱裝備更齊全,不過呢D嘢無私家車的話真係拎唔掂,所以艾菲都係羨慕吓就算。



我哋未set好嘢,燒腩仔已經急不及待要出去玩,但大頭蝦嘅艾菲今次又唔記得拎個波出來,只係帶得呢把泡泡劍,好彩把劍都好襟玩無被投訴。



至於為食妹妹呢,就趁哥哥出咗去玩時不停偷食,米高不過喺個袋到搣咗少少法包畀BB豆豬試,佢之後就識自己追住個袋搵食,又我哋專登唔幫佢搣,佢都有本事自己搣到來食,吃貨果然係吃貨。



小朋友有法包,大人都有好西食,但艾菲明明係想自己整壽司飯糰去野餐,最終都係屈服聽米高講買現成算。



除咗正餐,有個爸爸仲帶咗大量零食去收買個仔,結果有人係一粒接一粒咁食到唔停口囉﹗



食飽正餐又餵完妹妹食粥,打算同佢兩個出草地玩,點知兩個又圍住個法包係咁食,不過就忽然上演咗本世紀最sweet嘅一幕,哥哥餵妹妹食包,sweet到呢﹗



終於要收起個包先趕到佢哋出去玩,心血來潮叫燒腩仔影張跳起相,一take就搞掂﹗YEAH!



跟住出場嘅有開心妹﹗坐喺同一塊草地,事隔四個月真係差好遠﹗



成日四萬咁口﹗想電暈媽媽咩﹗



仲未識自己企起身,但就成日有學大人企嘅意圖。



其實妹妹好唔鐘意草地嘅質感,一開始甚至唔肯坐喺草地,全靠偉大嘅法包安撫先成功坐到陣,然後話都無咁快就想走佬,幾經掙扎後先衝破心理關口爬返來我哋到,叻叻﹗



哥哥玩到無嘢好玩,話要拎把泡泡劍表演跳舞我哋睇,但你點睇都似耍緊太極劍多D喎,kakaka...



之後越玩越癲,係咁踩同騎上米高身,仲無啦啦著咗艾菲對鞋走咗去...



玩到三點幾,開始越來越多人,個天又慢慢轉陰天,我哋就執嘢走啦,米高順手㩒機買咗枝檸檬茶返來,有個為食妹妹興奮到企咗起身,但你都無份飲咁緊張做咩呢?而哥哥就好乖仔話要幫我哋拎個帳蓬,不過揹咗都無十步已經話重除返落來囉,嘻...

後記:一向怕曬怕蚊嘅艾菲,呢日當然同自己做足防曬同防蚊措施,偏偏無同兩個小朋友搽防曬,結果兩隻豬仔都唔覺唔覺咁曬濃咗返來,BB豆豬對手更加變咗兩截色,明顯佢D皮膚似爸爸多D容易曬黑(哥哥似艾菲曬極唔黑),以後出街真係要緊記同佢搽防曬,點講都係女仔來,要keep住白白滑滑先得㗎嘛﹗

沒有留言:

張貼留言