2017年2月20日 星期一

周日行山團~飛鵝山

經過一個農曆新年嘅飲飲食食,艾菲明顯feel到自己嘅體重有所增長,為免情況惡化落去除咗忍口之外就係做運動,本身年初六朝早已經想上飛鵝山行個大運,結果因唔知醒同太大霧而無去到,然後事隔三日來到最後一日新年假,食飽午餐都仲未諗到去邊,於是米高又提議上山去,本身艾菲有D猶豫唔願郁,但聽到佢話呢個鐘數上去可以睇日落,即時心動執嘢出發﹗



兩點決定出發,搞到三點先出到門口,最快嘅方法當然係坐的士,直接去到飛鵝山道雙程路嘅盡頭起步。



我哋沿車路一直行上山,條路一D都唔難行,重點係一級樓梯都無,不過星期日就比較多車上山,安全計我哋要拖實燒腩仔行,同埋有車過時要企埋一邊停低一陣。



行咗一陣就見到呢個馬鞍山郊野公園嘅牌,望地圖先知原來可以由呢到一直行到去沙田馬鞍山。



再行多一陣就開始見到西貢白沙灣嘅靚view。



大概行咗45分鐘左右,就到基維爾營地個分岔口,呢到個view wide到連大埔同將軍澳都望到﹗


 
不得不讚賞吓燒腩仔,今次終於無喺開始時嘈嘈閉話唔行(因為沿路有車睇?),但行到中段都有話好攰想抱(實情應該係太無聊),結果艾菲醒咗粒戒指糖過佢歎就無再扭過。


 
再繼續行多十五分鐘就到達我哋今次嘅目的地飛鵝山觀景台涼亭啦﹗一人影返一張到此一遊先﹗



以前同米高拍拖坐車上來睇風景就試得多,用腳行上來又係另一番滋味,睇到好多惜日坐車無可能會留意同見到嘅嘢,出發前都有諗過行山脊攻頂但實在無信心,希望遲D兩個小朋友再大D仲會有呢個機會啦﹗

又呢日個太陽好多煙霞,點影都唔靚好可惜呀,不過用肉眼都可以清楚望晒成個維港view嘅﹗



喺涼亭到餵BB豆豬食完下午茶奶我哋就起行落山啦﹗原來喺涼亭個位再向前行少少就會見到大老山氣象站,有D人直情行到上去波波個樓梯頂到等睇日落添呀﹗



而喺氣象站嗰邊係可以望到西貢對出D島仔,同另一邊嘅維港高樓大廈好大對比呢﹗


 
我哋沿住車路落返山,去到扎山道同沙田坳道嘅分岔路,因為怕D車落山速度快會危險,所以無行扎山道而揀咗行沙田坳道落慈雲山,亦因為咁畀我哋見到呢個比飛鵝山觀景台更wide嘅維港景,由左邊鯉魚門去到右邊汲水門大橋都盡收眼底,仲要太陽伯伯D煙霞慢慢散去,靚到艾菲同燒腩仔都忍唔住嘩嘩聲呀﹗


 
去到尾段會見到呢個獅子山郊野公園嘅牌,感覺好似邊到都可以用腳行到去咁,好神奇呢﹗


 
行到六點半天開始黑,我哋終於都到達終點慈雲山,米高落山時有講過可以沿沙田坳道繼續行去黃大仙㗎,起初艾菲都話OK,但落到來見到條斜路就...唔使客氣啦...見到轉彎路口有小巴落黃大仙梗係即上啦﹗

沒有留言:

張貼留言