2017年1月26日 星期四

行年宵@維園



一如往年,艾菲唔去一去維園年宵係唔安樂㗎,原先想好似上年咁第一日入場,但今年第一日原來係星期日,預計都會多人就無揀呢日去,改喺星期二燒腩仔學校親子年宵嘉年華之後去,貪平日夜晚又未到年廿八應該無咁多人,而且第二日燒腩仔放假玩夜D都唔怕嘛。



學校年宵嘉年華去到四點,見未有耐到米高放工,艾菲就一早plan定去中央圖書館餵奶,仲預先book好玩具圖書館,畀兩個小朋友好好消磨時間,玩完啱啱好米高就來接我哋,為免我哋行來行去,米高仲建議我哋喺中央圖書館樓下嘅Delifrance到食晚餐,實行一站式吃喝玩樂,大人細路都對呢個安排相當滿意呢﹗



食飽就行過對面維園年宵,趁BB豆豬未瞓著之前影返張到此一遊先﹗佢玩咗成日只係瞓咗一個鐘晏覺,艾菲一早估到佢食飽粥仔就會做豬,果然張相影完唔夠五分鐘已經瞓著,一直瞓到我哋走先醒一醒,再喺返屋企嘅車程中又瞓多一轉。



有過上年嘅經驗,燒腩仔都已經醒目,主動話畀我哋知佢想要波(上年入場前仲傻更更話要風車),咁其實艾菲都早有準備,見以前跟過自己嘅intern妹妹喺facebook話開檔賣波,就一於問定檔口號碼去支持下,結果就以超驚喜價買咗個Mater波波返來,姐姐仲好好咁送咗個扣畀燒腩仔扣實個波喺件衫到添,但可能上年飛走波嘅陰影實在太大,個波扣住喺衫佢都仲係唔多放心,隻手不停捉住個波嘅吹氣位,又不停話好大風吹到個波四圍走,緊張到呢...



買完波後見人流開始多,反正我哋又無咩特別想買,純粹行吓湊吓熱鬧,為免燒腩仔扭計,快手行埋濕貨區睇吓D花就走, 而艾菲今年係再一次用$30嘅價錢買到棵蘭花(原價$100/3盆,單盆要$50,艾菲當然問有無得平,老闆話$40四四聲唔好聽主動減到$35,但艾菲又咁啱無散紙喎,老闆咪收$30算囉,嘻...),仲要好fit之前個花盆唔使怕轉盆時整爛D根添,Yeah﹗

沒有留言:

張貼留言