2017年1月17日 星期二

周日行山團~鰂魚涌>大潭水塘

終於清晒2016年嘅blog,可以講返2017年嘅嘢,話說今年嘅新年願望係行多D山,keep住郁動吓健康D,順便訓練吓燒腩仔嘅耐力,所以上次去完南丫島,艾菲同米高已經plan定去大潭,然後前一個星期日,明明熱到艾菲都想偷吓懶,點知燒腩仔唔知挑起邊條筋,喺星期六晚同我哋講想去行山,見佢都幾堅持就決定gogogo啦﹗



呢段路其實四年前我哋已經帶燒腩仔來過,當時全靠米高推住BB車推只得四個月大嘅燒腩仔行,今次再來燒腩仔已經識行識走,真係大個仔啦﹗



我哋一如四年前一樣,由鰂魚涌出發上栢架山,經大風坳再去大潭水塘,雖然沿路都係石屎路兼無樓梯,不過呢日大太陽仲要無風,其實都幾惡頂,好彩我哋一早帶定冰水,芭蕉扇同大量零食旁身。



一如所料,燒腩仔行咗一陣就嘈,唯有停低畀佢食隻蕉叉吓電,順便睇吓靚靚風景,呢日霧霾襲港空氣污染指數其高,但中午前望出去仲望到對面海,就連我哋上次行五桂山塊訊號板都望到。



行咗一大段斜路後,燒腩仔又開始唔多頂得住,又搵D無聊嘢分散吓佢嘅注意力,啱啱遇到個路牌,我哋講笑咁教佢將大風坳讀成大風吹,佢即好開心咁笑,其實佢都幾易氹㗎﹗



跟住行吓行吓,畀佢望到地下有D紅葉,剩機停低睇吓影吓相,最後我哋執咗兩塊返屋企。



再向前行去到一個無遮無擋嘅位,可以清楚見到幾座山嘅山脈,又望到山下嘅樓景,超靚﹗



趁BB豆豬仲未瞓,影返張相打個卡先﹗



呢日行山嘅人都幾多,仲有D係旅行團形式,熱鬧得來都幾嘈,不過就畀我哋遇到唔同嘅小朋友,有個十歲左右嘅小男生,行行吓忽然同大人扭話想行第二條路,仲堅持自己一個走咗去,又有一個十二三歲左右嘅女生,邊吹住風扇邊發出煩音,唔耐煩地不停問「行完未」同「仲要幾耐呀」, 所以燒腩仔只係扭飲水同食糖,嗌咗幾次要抱但唔理佢又繼續自己行,算係好乖好叻仔啦﹗



經過一輪上山嘅斜路後,終於都到check point大風坳,當然第一時間搵個靚位坐低休息吓,然後呢個BB豆豬一畀艾菲放出來,即笑到冧冧豬咁嘅樣。



大人細路齊齊野餐,順便幫米高個袋減吓磅,雖然一早出門無煲粥仔,但艾菲都帶咗糊仔去開畀BB豆豬食,至於燒腩仔就有米高特別為佢準備嘅驚喜啫喱。



食飽叉夠電就起行,忽然有個爸爸為咗氹個仔,喺個百寶袋到變咗包蝦片出來,燒腩仔見到當然雙眼發光搶住食,艾菲就完全無佢兩個咁好氣呢(艾菲好似一直都無畀過蝦片薯片燒腩仔食)﹗



離開大風坳後係一輪落山嘅斜路,燒腩仔喺米高嘅蝦片攻勢下無再嘈嘈閉,大半個鐘後亦見到水塘啦﹗



即上水壩影返張到此一遊相﹗



見個石屋幾靚,又呃燒腩仔埋去影騎呢相,kakaka...



之後睇吓魚,擒吓馬騮架又繼續向前行。



去到尾段忽然見到好靚嘅紅葉,可惜艾菲無帶變焦鏡影唔到close up。



見到路邊駁位就話要玩木衡木。



見到最後一個水壩,終點在望啦﹗



臨走影返張全家幅先,BB豆豬個樣咩事呀,已經唔使你行啦喎,仲咁不屑嘅?

終於行咗三個半鐘就完成今次嘅行程,睇落條路無上次上魔鬼山同五桂山咁辛苦,但原來唔覺唔覺D落斜位都幾傷腳,艾菲返到來小腿都酸軟咗兩三日呀﹗

沒有留言:

張貼留言