2016年12月30日 星期五

K2學校旅行

學校聖誕假期前一日係K2旅行日,對於兩年前錯過咗N班旅行日,上年K1又無份去旅行嘅艾菲同燒腩仔來講,都期待咗呢日幾耐,不過我哋未出發先擔心嘅係,學校要我哋八點半集合,到底平日無十點都起唔到身嘅三母子可唔可以準時現身呢?結果係可以㗎﹗呢朝大家都唔敢賴床扭擰,快快手手刷牙換衫餵奶出門口,仲夠時間喺學校附近買個麥當勞外賣早餐返課室食添﹗(拍手﹗拍手﹗)



喺課室同同學仔玩咗一輪之後我哋就上車出發,先去第一個地點大埔珀麗高爾夫球會打golf,學校旅行去打golf真係第一次聽,去到會有教練做簡單示範(即睇完你都無可能會識打嗰種),然後就兩家人(約六至七人)share一條球道任打一個鐘,主力當然係畀兩個小朋友玩,燒腩仔睇見同學仔打又好興奮咁跟住試打,不過睇相就知佢係有姿勢無實際啦﹗枝球棍亂咁飛,打完個波都唔知畀佢掃咗去邊﹗kakaka...



小朋友玩完,艾菲都有放低BB豆豬打咗幾球,差不多五六年無打過波,喺無帶任何私伙裝備下,仲打得郁兼打得起個波,都算係咁㗎啦,至於米高就終於恨到,可以親自教燒腩仔打golf(佢應該期待咗呢日四年),而燒腩仔為咗喺同學仔面前威威打遠D,亦罕有地乖乖聽爸爸教導,最搞笑係事後公公問燒腩仔知唔知爸爸識打golf,佢即答「我打得叻過佢啦」﹗得戚得佢呢...



一個鐘轉眼就過,等集合期間叫燒腩仔同同學仔影吓相,個個合照嘅女同學都笑到勁開心勁甜,唯獨佢一個全程屎面,唉...扭擰大師又上身,又想我哋出席佢嘅學校活動,但我哋出現喺佢D老師同學面前佢又鬧情緒,乜都唔好唔得唔可以,尷尬事小破壞一家人嘅心情事大嘛。



離開高爾夫球場後我哋就開車去第二站嘅天水圍綠田園,學校安排咗三個鐘任食BBQ畀大家,但呢個安排感覺有D玩家長feel,小朋友邊有可能乖乖坐定定燒野食,佢哋個心一早畀門口嘅電動車吸走咗,好似燒腩仔咁枝燒烤叉都唔知有無拎咗一分鐘就話唔燒,仲不停嘈住要食棉花糖同去玩,最終食咗一塊麵包一條腸仔就話夠,艾菲都無奈屈服畀佢棉花糖放題先叫做好少少。



而我哋除咗要應付一個扭擰燒腩仔,仲要招呼呢個上車即瞓落車即起身搞搞震嘅陪玩BB豆豬,帶住佢哋對住個火爐,仲要遇正大太陽加廿幾度高溫,堅係大家身心都熱到跳舞﹗艾菲只可以講句難為了爸爸,如果無米高頂住熱不停燒嘢畀我哋食,我哋三母子餓死都似。



天氣熱到個個小朋友都除剩件底衫(好彩呢日著咗短袖底衫),而燒腩仔都快手R到手臂損兼出血,但好彩嘅係佢食完棉花糖心情漸好,呆坐咗陣後忍唔住出去沙地同同學仔玩,無無聊聊咁追逐吓行吓石頭砌嘅平衡木,已經開心到不得之了,好一班充滿童真嘅小朋友呀﹗



米高快手燒夠食飽後,我哋就帶燒腩仔去玩其他嘢,由於知道呢到樣樣計錢,又知道燒腩仔實係乜都話想玩,唔想佢倒錢落海唔識咩叫珍惜,所以出發前先同佢約法三章,講明只玩兩樣嘢,佢當然係揀車同彈床啦,但為免佢後悔先帶佢行一圈再玩,呢到其實同其他假日農場一樣,都係有餵動物,畫沙畫,撈金魚,電動車,彈床同船仔,種類都算多,價錢亦叫合理。



行完一圈依然堅持玩電動車,艾菲唯有乖乖付鈔,但唔知係燒腩仔唔識踩油定架車問題,架車仔行得勁慢同唔順,不過難得可以同同學仔一齊玩車,燒腩仔都唔多介意呢個問題,睇佢又我是車手上身就知佢好enjoy啦﹗



玩完電動車燒腩仔本身話想玩彈床,艾菲都準備排隊畀錢㗎啦,但唔知米高同佢講咗咩,佢忽然轉軚話玩早幾日喺南丫島買架飛機仔,據聞呢個係米高嘅兒時玩意來,艾菲就聞所未聞啦,細個邊有閒錢玩呢D玩一次半次就爛嘅嘢,最多都係玩吓一蚊吹波膠。



嘩嘩嘩﹗阿仔你型到呢﹗好有姿勢咁喎﹗不過架機都係極速墜地﹗但公平D講,艾菲都有試玩過,又確係需要D技巧先飛得起同飛得遠嘅。



玩咗十五分鐘左右,架飛機就畀燒腩仔玩爛咗啦,呢個仔一知道無飛機玩,第一時間又話要玩多次電動車,仲講明呢次要揸電單車,但唔知搞咩架車又係行吓停吓,如果係踩油問題佢之前去其他地方玩又無咁嘅問題㗎喎,問負責人佢就只係行埋去拖返架車向前行就走,奇怪奇怪﹗



玩完車燒腩仔好自然就話想玩返隔離個彈床,當艾菲提醒佢應承咗只玩兩樣遊戲時,扭擰大師即時歸位,來個淚灑當場,學足妹妹扭計嘅樣,扁咀加兩滴眼淚,呢吓艾菲堅係有D火(因為之前講過好多次叫佢做返自己,而佢亦明知呢D方法係唔會令艾菲心軟),堅持唔玩兼帶佢返去搵試圖燒第二轉嘢食嘅米高,亦好彩一眾老師正正喺我哋個爐附近燒緊嘢食,燒腩仔都唔係好敢再扭落去,然後扭扭擰擰咁陪佢去咗搵現任同前任班主任影相後,米高都相當識趣買咗一人一枝雪條畀我哋兩母子食順便歎冷氣(下火﹗哈哈哈...),而中途忽然無電嘅BB豆豬都瞓醒開餐。



瞓醒又食飽飽,心情大好咁笑晒口畀艾菲任影,唔...媽媽真係要好好珍惜你仲咁細個,可以任由大人擺布嘅日子,過多一年連你都加入埋扭擰行列,媽媽真係無眼睇啦﹗(我知我知,哥哥其實都好乖,只係比較多情緒姐...)



歡樂嘅時光特別快過,又係時候講bye bye,臨走米高提先記得要影返張到此一遊嘅全家幅,學米高話事頭我哋仲有幾多年可以親子旅行吖, 唔開心嘅扭擰嘢忘記佢吧啦,只記住開心嘅時刻就夠,期待明年K3學校旅行,燒腩仔再大個D懂性D能夠表現更好吧﹗

沒有留言:

張貼留言