2016年12月23日 星期五

秋高氣爽去行山~索罟灣>榕樹灣



上次畀米高賣完豬仔之後,其實都無嚇窒艾菲,話咁快我哋已經plan定下次嘅目的地南丫島,等米高捱過咗公司嘅peak season,見啱啱個星期日天氣好又無特別嘢做就又gogogo,仲堅神心咁九點就出門過海去坐十點四班船入索罟灣(前一班八點幾真係無能為力去到坐啦﹗)。



由於入索罟灣嘅船少,所以我哋坐架船幾乎爆滿,我哋前面仲坐正一班六至十歲左右嘅小朋友,熱鬧到你想眠一眠叉吓電都唔得,好彩船程唔耐話咁快就到。



索罟灣呢邊一如以往無乜嘢睇,不過相對幾年前叫做多咗一兩間手信鋪可以行吓,天后廟對出又有D臨時義賣攤位可以睇吓。



去完洗手間,又hea行咗一輪,係時候出發上山啦﹗燒腩仔亦一貫作風,起行唔夠五分鐘即嘈住嗌「唔想行」,唔...綜合佢幾次嘅表現來分析,我哋覺得佢係因為新地方,未去過驚唔知會發生咩事,所以要扭擰一輪warm up吓。



好彩南丫島呢到唔難行,而且好快就可以望返落去睇到成個索罟灣嘅風景,有靚view睇再加埋珍寶珠攻勢,燒腩仔慢慢就好D。



行咗大半個鐘左右,已經見到南丫島地標之一嘅發電廠,記得N年前同米高來拍拖行過同一段路,想當年來到呢個位已經喘晒氣唔多頂得住,但今次揹住BB豆豬行都好輕鬆咁,中間仲要無停低抖過,果然體能係要練返來㗎﹗



見到發電廠即洪聖爺灣都不遠矣,原先以為燒腩仔會話去玩沙玩水,點知佢零反應完全無話想玩,咁艾菲喺更衣室同BB豆豬換條片就走。



見沙灘後面間屋個花園幾靚,有個阿媽又千方百計呃個仔埋去影吓相,但今次就交唔到D咩騎呢樣出來囉﹗:P



路過茶檔,見差唔多到食飯時間,我哋仲想繼續上去睇風車,於是入咗去坐低食個飯叉吓電,順便搵個位餵BB豆豬,點知艾菲叫個餐蛋丁中晒伏,蛋熟透都算個一丁竟然係未熟成個麵餅放湯咁,即刻諗辦法氹燒腩仔行完山先去第二到食豆腐花(米高本來應承食完飯就叫畀佢食)。



食飽就繼續行,要去睇風車先要行一大段斜路,應該係星期日嘅關係,沿路都幾多小朋友一齊行,所以燒腩仔跟住人哋行吓跑吓,都無乜點扭點嘈。



難得喺行人路見到呢D倒影鏡,埋去影返張全家幅先﹗不過呢段路堅多蚊,艾菲同米高中晒招(好彩兩個細無事),仲要艾菲出發前噴晒蚊怕水喺外露嘅手手腳腳,隻衰蚊居然咬咗艾菲塊面兩啖,勁到隔住條legging咬多艾菲膝頭一啖添﹗



行咗半個鐘左右就見到大大個風車出現喺眼前,對於燒腩仔來講應該係好神奇,艾菲估佢無諗過個風車係咁大個,仲要吹到「fit fit」聲。



入風車區行咗轉坐咗陣,我哋就上咗長樓梯去觀景亭,呢日天氣好到可以直望對面香港仔。



睇完風車我哋就落返山去榕樹灣,路過阿婆豆腐花當然要兌現承諾入去食,一人一碗唔使爭,碗豆腐花滑到呢, 個糖水底仲要有陣好香嘅薑味,正呀﹗



食完豆腐花喺榕樹灣行咗陣街,差不多三點我哋就撤退出返中環,而昏迷咗大半日嘅BB豆豬上船後即醒,仲keep住全程呱呱叫等我哋想抖吓都唔得... >.<



返出中環轉天星小輪過海返屋企,路過海港城順便影吓聖誕燈飾先,今年聖誕應該唔會再過來逼㗎啦,大時大節都係遠離人群留喺屋企避世啱我哋D,嘻...

沒有留言:

張貼留言