2016年12月5日 星期一

七個月



Hello!我今日七個月大啦﹗無乜幾何媽媽可以準時出到blog,所以笑得特別燦爛囉﹗



由我足半歲嗰日開始,媽媽就畀我食糊仔,不過我初頭唔係好識吞,媽媽仲以為我唔鐘意食嘢,不過練咗一個星期之後我就pick up到吞嘢嘅技巧,仲識拍枱追嘢食同叫媽媽餵快D添,最近呢個星期已經進展到食粥仔,平均20分鐘會食完一碗粥,除咗正餐之外間中佢都會畀D甘荀條同咬咬樂我玩BLW,短短一個月我已經食過蘋果,雪梨,香蕉,甘筍,南瓜,蕃茄,菜芯,薯仔,雞肉同豬肉,so far係菠菜唔係好受得,食完噴射式咁嘔返出來之外,其他全部無問題。

媽媽見我固體進展都理想,呢兩日就正式同我轉咗食兩固,宜家「正常」來講一日四奶兩固,唔正常時半夜醒兩轉要食多兩餐,最唔正常係媽媽上星期初腸胃炎,我成日keep住每隔兩個幾鐘就食一次(艾菲:連半夜都係咁﹗即我病咗但完全無得抖﹗估係因為戒口無乜食嘢飲水所以佢唔夠飽), 媽媽話成功由八餐轉到六餐,體重keep到喺自己條生長線到,佢已經好滿意(艾菲:但如果可以轉到三奶兩固會更好囉)。



瞓覺繼續係我嘅弱項,可能開始食固體減奶,D生理時鐘有D亂仲未適應,呢排成日食完夜晚十一點餐奶唔願瞓或瞓一陣就醒,玩到凌晨一點先肯正式瞓,又成日半夜四五點醒,仲要啜完都未必即刻瞓返,搞一大輪倦極入睡都係頂多瞓到十點半(哥哥十點醒佢多數跟住就被嘈醒>.<),就連晏覺都醒瞓咗,以前一瞓就兩個幾鐘,宜家個零鐘就自己起身,而夜晚一nap就成日眼瞓到捽晒眼都仲要死頂,寧願嘈嘈閉喺到大叫都唔肯瞓(艾菲:喺街到大叫堅樣衰),肯食返奶咀但當玩具,啜完會即時醒晒更加唔瞓,最鐘意瞓爸爸媽媽張床,搞到媽媽已經練成側身餵住瞓嘅絕技來暗我瞓(艾菲:怕壓親佢都會較定鬧鐘叫醒自己再抱返佢落BB床,唔可以同小朋友一齊瞓喺我嘅小小堅持)。



黐媽症開始有回歸嘅跡像,尤其扭眼瞓同肚餓時邊個抱都無面俾,一返媽媽身就收聲含住泡眼淚笑,識得媽媽帶hip seat就係出街,見媽媽搞呢搞路都仲未抱我會爆喊驚媽媽賣甩我,開始有D認人,唔再隨便俾人抱,出街陌生人撩我會望實佢,但唔一定個個都畀反應,不過骨子裡依然係個笑點低嘅愛笑寶寶來,仲要係勁怕人吱嗰種。



已經可以唔使扶住就咁坐,坐超級市場BB車識得緊握扶手,仲識腳fing fing好enjoy咁款, 重點係好似知道自己終於爭贏哥哥咁,識望住爸爸媽媽展露勝利嘅笑容(艾菲:哥哥無得再坐超市BB車喺後面嘈生晒)。



活動能力A++,日日BB自由行咁喺屋企四圍爬,主要攻擊洗手間塊地氊同各樣電器嘅電線,基本上快手到媽媽入一轉廚房出來就唔見咗個女,終於佢頂唔住買咗個圍欄返來招呼我(呢個下篇blog講),除咗爬之外另一強項係快手,成日趁哥哥唔為意就埋去佢個停車場到,拎晒佢D靚車出來推同咬(艾菲:開始識同哥哥爭嘢玩),有次去餐廳食飯仲手快快拍跌成碗麵(艾菲:好彩已經食完D湯都唔熱),淋到自己同爸爸成身濕晒添,自此以後媽媽就警告爸爸如非必要,食飯時都唔好心軟抱我啦﹗

沒有留言:

張貼留言