2016年12月8日 星期四

遊戲圍欄@淘寶

由燒腩仔出世後就開始考慮,一直再三迴避覺得可免則免,直至燒腩仔一歲時仲偷偷地慶幸無裝到,點知到BB豆豬六個月時終於失守,點解...點解...點解你要逼我哋圍豬欄﹗﹗﹗



蝸居地方有限,艾菲同米高一直有共識,屋企D無謂嘢少一件得一件,好似遊戲圍欄呢D大型得來又唔係用得好耐嘅家具,我哋真係好唔想放喺間屋到,想當年燒腩仔無咁早識爬,到識爬時亦只係跟住艾菲走,最鐘意喺廚房門口睇艾菲煮飯,頂多係爬去偷吓檸檬茶,所以只喺廚房同洗手間裝門欄已經OK,我哋又點會估到幾年後會遇著進擊的BB豆豬,未五個月就識爬不突止,仲要專向危險嘅地方出發,最愛洗手間張地氊同客廳把風扇,有次艾菲入廚房睇一睇火出來,佢個口已經咬住咗條電線﹗﹗﹗又有次又係入廚房半分鐘出返來,個廳空無一人嚇到個心離一離,原來佢爬咗入哥哥房搞雜物﹗嗰一刻艾菲就知道有D嘢係無得避嘅...



研究咗一輪之後,真心覺得網床唔係好啱我哋,皆因客廳再無多餘嘅空位,平日燒腩仔同BB豆豬兩個share張playmat已經有D逼,再放張網床喺到燒腩仔就會無晒位玩,又有諗過韓國可以摺成波波池款嘅playmat,但價錢貴不在講,個波波池睇落亦唔多阻到BB豆豬嘅去路幾耐,咁唯一可以揀就係遊戲圍欄,但原來香港宜家只係得返韓國遊戲圍欄賣,即膠質好似水馬一舊舊嗰款,圍完之後個廳應該會好逼,而且感覺好膠唔係艾菲杯茶,於是上淘寶搵返啱心水嘅木圍欄。

上淘寶睇見用家評價唔差就瑣定幫襯天貓嘅悠悠龍旗艦店,度完尺後發現三塊大size已經夠圍外圍成個L型,問咗客服一輪先安心落order,收貨後砌同抹咗大半個鐘就搞掂,我哋揀無漆款真係無味兼好光滑唔拮手,加埋底座之後,再喺兩邊分別用索帶同繩縛實電視櫃同梳化底,基本上都好穩陣唔會被推跌,亦因為木欄通風又通光,裝完感覺唔會太焗促,而且個欄嘅駁位可以瑣實或270度轉,必要時可以解一邊繩將個欄摺埋,Good!



從此被困嘅BB豆豬,初時都唔係好知發生乜事,只係圍住個欄爬來爬去又摸來摸去,到第二日瞓醒就開始意識到出唔到去,當我哋留低佢一個喺入面時,識得好慘咁爬咗去角落到望住艾菲扁咀爆喊,搞到燒腩仔以為我哋罰佢,仲走返學校同班主任講我哋罰妹妹添...



不過話都無咁快,佢已經習慣咗個圍欄,但無人同佢一齊喺入面時,依然唔多願玩入面嘅玩具,而係爬去個欄側邊,好好奇咁望住艾菲做家務,而艾菲宜家終於可以好安心咁做家務,唔使再吸個塵都怕呢個小朋友撲埋來搞搞震(哥哥當年勁驚吸塵機,但妹妹係勁鐘意吸塵機,仲會追住個吸塵機來玩:P)。



至於同樣被困嘅哥哥呢,就不知幾enjoy畀我哋圍,至愛係圍欄道門,由第一日裝好後即開始研究,我哋未教佢點用已經自己摸到點開,仲不停開開閂閂道門來測試個門襟唔襟用,又用專家口吻話畀艾菲知道門係可以180度打開,仲試過專登開道門放妹妹出來添,艾菲俾佢搞到都唔知好嬲定好笑啦﹗

又艾菲呢個遊戲圍欄係雙十一後兩星期先買,之前都聽聞雙十一好多間集運爆咗廠,眼見兩間之前用過嘅集運都喺facebook畀人鬧,雖然宜家用開間無乜嘢,都係唔敢用集運運落來,而係直接用順豐到屋企,點知連順豐都要用五日先送到,睇來呢個雙十一效應都幾恐怖,來緊仲話會有雙十二添,搞到艾菲有堆嘢想淘都唔係好敢落order住呀﹗

沒有留言:

張貼留言