2016年12月28日 星期三

學校聖誕節崇拜+慶祝會

話咁快八日聖誕假就過咗,燒腩仔都已經返學(今年暑假提前咗所以聖誕假放少咗),艾菲終於可以回一回氣,快手寫返聖誕節嘅精彩節目先,首先就係一年一度嘅學校聖誕節崇拜加慶祝會。



有過之前一年嘅經驗,加上燒腩仔又大個咗知道有得玩(老師同佢哋提過),早一星期已經開始日日提住返學校食雪糕車雪糕,所以艾菲都唔敢唔出席呢個活動,仲專登叫埋米高放半日假來幫手排隊,不過崇拜下午一點就開始米高趕唔切join,艾菲無得揀要一拖二出席,好彩BB豆豬都好合作,開始無耐飲咗陣奶就瞓咗,崇拜完先起身一齊玩。



崇拜完我哋就跟大隊一齊返學校玩,燒腩仔當然第一時間話要食雪糕,但條人龍已經長到轉咗幾個彎,好彩米高及時趕到幫手排隊,艾菲就花盡口水先氹到燒腩仔趁未係好多人時上二樓玩攤位遊戲,而其中一個遊戲係由燒腩仔嘅新班主任負責,總算有人幫手搞吓扭擰中的燒腩仔(唔...我哋一喺佢老師同學面前出現佢就會有D情緒)。



玩完樓上嘅game我哋就落返地下,拎杯爆谷再睇吓咩情況,眼見仲要等一段時間先有雪糕食,艾菲又諗辦法氹燒腩仔去排另一個game玩,但燒腩仔始終心掛掛杯雪糕,所以排到就來有得玩時又發作,嘈住話唔玩要搵爸爸,好啦好啦...勉強無幸福,就由佢跟爸爸排雪糕,等多五分鐘左右終於有得食啦﹗

雪糕車係是日嘅重點項目,而同校長影相更加係「重中之重」,皆因校長繼之前便服日著咗夏季校服返去,今次就著咗冬季校服揹埋書包仔同佢哋影相,上次艾菲唔得閒接放學miss咗,今次實在不容有失,趁燒腩仔食住雪糕心情好時拿拿聲埋去影相,真心艾菲好喜歡佢哋嘅校長,好有heart搞好間學校,錫小朋友之餘又玩得,仲要唔介意小朋友叫佢花名(有次燒腩仔大大聲叫佢花名,艾菲仲問佢叫邊個時,校長就笑住回頭同艾菲講「佢係叫我XXX㗎」)。



食完雪糕艾菲就帶住燒腩仔四圍行吓,順便又同D同學仔家長傾吓偈,燒腩仔除咗好畀面咁同妹豬影多張相之後,就邊個都唔肯再一齊影相,然後艾菲喺遠處發現咗佢至愛嘅舊班主任,即拉佢返去K1個班房玩拋豆袋,點知玩埋呢個遊戲佢竟然話玩夠,主動叫我哋走人返婆婆到(佢知道呢晚我哋會返去做節),咁我哋都唯有尊重佢嘅意願啦。



一年比一年做得好嘅慶祝會,燒腩仔只係hea玩三個遊戲,都已經拎咗三份好實用嘅小禮物,而聖誕節假期前一日放學,老師仲派咗一人一袋小禮物,有聖誕party小玩具,手指畫顏料同DIY聖誕掛飾套裝,氹得我家燒腩仔好高興呢﹗

沒有留言:

張貼留言