2015年4月30日 星期四

拉鋸戰後記



自從尋晚漏夜寫咗《拉鋸戰》,記低燒腩仔最近嘅情況之後,艾菲就一直諗有咩辦法可以來個突破,於是今朝入房叫燒腩仔起身前,艾菲專登花咗兩分鐘,喺燒腩仔嫲嫲送畀佢個獅子面具上加工,釘咗兩個窿再穿兩條橡根落去畀自己帶,學燒腩仔婆婆話事頭,既然佢咁唔鐘意媽媽,艾菲帶個面具咪變咗第二個人囉﹗

艾菲:起身啦﹗
燒腩仔:唔起呀﹗(合埋眼狂扭)
艾菲:夠鐘起身啦﹗
燒腩仔: 唔...唔起呀﹗(繼續堅持合埋眼大叫)

見佢仲未清醒,艾菲於是出咗房做少少嘢再返去。

艾菲:你仲唔起身,想瞓到幾時?
燒腩仔:嘻...獅子?(今次終於清醒,肯擰過來望吓艾菲)
艾菲:我係獅子王呀﹗我已經將你媽媽食咗落肚,你快D起身﹗
燒腩仔:.......(一臉孤疑,應該係唔知艾菲搞咩啦﹗)
艾菲:(拎住件底衫)喂,呢條係唔係底褲?
燒腩仔:唔係啦,呢件底衫來㗎﹗
艾菲:(拎住條毛巾)咁呢條呢?係唔係底褲?
燒腩仔:呢條毛巾來㗎﹗
艾菲:咁邊條係底褲呀?
燒腩仔:(指住個櫃桶)呢條,呢條,呢條,呢條呀﹗
艾菲:咁你到底要著邊條底褲呀?不如你自己拎啦﹗
燒腩仔:(自己喺櫃桶拎咗條底褲出來)我著呢條。
艾菲:咁你仲唔著?
燒腩仔:唔係呢到著㗎﹗
艾菲:咁要喺邊到著?
燒腩仔:要去廁所著㗎﹗
艾菲:咁你仲唔去廁所?

燒腩仔好神奇地,竟然聽完即刻自己行出房去廁所,完全無扭過亦無問過艾菲點解要帶住面具。

艾菲:廁所係唔係呢到?
燒腩仔:係呀。
艾菲:咁你仲唔著底褲?
燒腩仔:要除咗片先著得㗎﹗
艾菲:咁你仲唔除?
燒腩仔:我唔識除㗎﹗要你幫我除㗎﹗
艾菲:要點除㗎?我都唔識㗎喎﹗
燒腩仔:要摵咗個貼先。
艾菲:摵邊個貼呀?
燒腩仔:(指住條片個魔術貼)呢個呀﹗
艾菲:(求其摵咗一個)咁呀?得未呀?
燒腩仔:(指住另一邊魔術貼)仲有呢邊呀﹗
艾菲:(即刻摵埋)摵咗啦,係唔係得㗎啦﹗
燒腩仔:(跟手自己抽咗條片出來)係呀﹗
艾菲:咁宜家要點呀?你使唔使vee?
燒腩仔: 我唔想vee呀?
艾菲:你記唔記得我係獅子王?我會食埋你落肚㗎﹗你仲唔即刻去vee?
燒腩仔:(即刻走咗去尿兜vee)痾完啦﹗
艾菲:咪係囉﹗明明有vee又話唔vee,我見你咁唔鐘意媽媽,我已經幫你食咗媽媽落肚啦,如果你仲唔聽話,係唔係要我食埋你落肚?
燒腩仔:唔好呀...
艾菲:你到底鐘唔鐘意媽媽?
燒腩仔:鐘意呀﹗(都問咗兩次先肯答)
艾菲:但我見你尋日係咁發佢脾氣蝦佢喎﹗我以為你唔鐘意媽媽,已經幫你將佢食咗落肚啦﹗你以後都見佢唔到㗎啦﹗
燒腩仔:(即時爆喊)唔好呀﹗唔好呀﹗
艾菲:你想見媽媽都得,我可以喺個肚到拎返佢出來,咁你有無D咩要同佢講?
燒腩仔:對唔住...我以後會乖...
艾菲:好啦﹗咁你快D刷牙洗面,如果你真係乖我就放返媽媽出來啦﹗

如是者,艾菲一直以獅子王嘅身份扮傻,又扮唔識刷牙同洗面,最後到扮唔知佢杯奶放邊,終於激到燒腩仔發脾氣,坐咗喺地下唔肯再答獅子王D無厘頭問題,見佢開始發作艾菲就即刻扮怕咗佢行開,跟手入房除返個面具再以媽媽嘅身份行返出來。

艾菲:你坐喺到做咩?到底飲唔飲奶?
燒腩仔:(即刻行返去playmat到坐)飲呀...
艾菲:(拎住佢杯奶)你有咩要同我講?頭先獅子王放返我出來時話你有嘢要同我講喎﹗
燒腩仔:唔該媽媽﹗
艾菲:獅子王話唔係呢D㗎喎﹗
燒腩仔:(諗咗一陣)對唔住...
艾菲:得咁多?
燒腩仔:我以後會乖...
艾菲: 好啦,咁你快D飲咗杯奶先再講。
燒腩仔:唔該媽媽﹗

見佢都開始食早餐,艾菲就坐咗喺佢隔離食芝士包,然後為食仔燒腩仔又發作,奶都未飲完就望到實。

燒腩仔:你食咩?
艾菲:我食包囉﹗
燒腩仔:我想宜家食﹗
艾菲:咁你飲完奶未?
燒腩仔:我想宜家食呀﹗(想扭tone)
艾菲:你快D飲完奶咪畀你囉﹗一早預咗畀你㗎啦﹗(然後食完想閃)
燒腩仔:我想你坐隔離,一路食一路傾偈
艾菲:我做咩要坐你隔離?
燒腩仔:我想你開心囉﹗
艾菲:你想我開心咁你要乖先得㗎﹗
燒腩仔:我哋一齊食包啦﹗

雖然燒腩仔最終都無同艾菲承諾過D咩,但一句「我想你開心囉」都足以令艾菲心甜, 雖然佢發作時真係好攞命,但至少艾菲知道佢心底裡係想艾菲開心,單係有呢份心艾菲已經心滿意足啦﹗

然後兩母子好平靜咁傾傾講講,一朝早嘅時間轉眼就過,艾菲又夠鐘要準備佢嘅午餐,同趕鴨仔咁趕佢返學,雖然期間都有好多玩嘢位,例如食完飯扭玩多陣玩具唔肯換衫,同返學期間又停咗喺樓梯口唔肯行,不過喺艾菲不停腦筋急轉彎咁諗咗好多奇怪嘅對白來應付後,總算無吵吵鬧鬧同拉拉扯扯收場,仲可以準時返到學校添﹗

返到學校,所有老師同校工都大讚佢今日有準時返學好乖,全日畀人不停讚嘅燒腩仔心情當然係大靚啦﹗keep住到放學都好合作,再加上艾菲沿途不停同佢風花雪月講東講西,兩母子總算平安順利返到屋企,而佢更加係奇蹟地返到屋企都無扭,好合作咁沖涼換衫再上床瞓晏覺,雖然鬥智鬥力真係好攰,但能夠換來一日嘅風平浪靜,艾菲絕對覺得係值㗎﹗

經歴咗呢三星期嘅拉鋸戰,艾菲試吓抽返個人出來睇返轉頭,的確艾菲有時係做得唔夠好,太強硬太堅持都會刺激到燒腩仔嘅神經,有時真係要學吓隻眼開隻眼閉,扮吓蠢講吓笑,反而燒腩仔會buy,真係好似氹男朋友咁要以柔制剛。

按燒腩仔宜家嘅情況,好明顯係覺得自己已經夠大個,好想要話事權控制一切,D嘢成日想點就點唔會理咩環境,有時甚至擺明為嘈而嘈,既然明知佢嘅立場背後,艾菲就無必要認真看待佢嘅無理取鬧,盡量諗D無謂嘢轉移佢視線就算,免得傷大家和氣。

另一樣值得注意嘅係,除咗好硬頸之外佢哋到咗宜家呢個年紀亦開始越來越要面,終於識得咩叫做「醜」,變到唔話得同好多時衰咗會嘈定先,所以艾菲宜家講嘢用字同語氣都要好小心,廢事講錯嘢挑動到佢某條神經,話佢都會盡量拉佢埋一邊先話,等佢唔會覺得全世界都知佢畀人鬧咁醜啦﹗

呢場拉鋸戰唔知仲要持續幾耐,不過今日一仗證明心態真係決定一切,只要大家心底裡都有對方,萬事都會有解決嘅方法﹗

沒有留言:

張貼留言