2015年4月10日 星期五

同心同步同樂日@沙田馬場



復活節假前一晚,米高先忽然收到四張馬會同心同步同樂日嘅飛,可以喺兒童節當日去沙田馬場玩,由於燒腩仔入場係唔使飛,我哋見多咗兩張飛出來,就即刻約埋燒腩仔姨媽,姨丈同表妹一齊去。



為咗爭取時間玩多D嘢,我哋未一點半就到馬場,但排隊入場條人龍已經長到去天橋,好彩姨媽有帶BB車畀表妹,喺龍尾排咗陣就有工作人員叫我哋去BB車專用通道,嗰邊條隊短好多好多,等五分鐘左右已經入到場。



對於艾菲同米高來講,沙田馬場一D都唔陌生,結婚前艾菲間中都會陪超級馬迷米高入場睇馬,舊公司亦一年有兩次event會喺呢到搞,但對燒腩仔來講就係第一次,點都要影返張到此一遊相啦﹗



我哋影完相就過咗去彭福公園睇馬術表演,不過行隧道過去時,好堅持要幫手推BB車嘅燒腩仔,就因為上落樓梯無得推而發脾氣,喺隧道入面同艾菲僵持咗好耐,終於米高熱得滯頂唔住一手抱佢走,再加上姨媽姨丈安撫,我哋兩母子先無不歡而散。



起初唔知發生咩事嘅燒腩仔係零反應,後來D馬喺佢面前走多幾轉就覺得過癮,又揮手又拍手又歡呼。



睇完馬術表演諗住帶佢去玩彈彈馬兒賽,但條人龍長到呢...要燒腩仔企定定排隊係無可能嘅事,啱啱隔離有個遊樂場,咁當然係艾菲陪燒腩仔去玩,留低慈父米高一個排隊啦﹗



因為擔心燒腩仔會埋到去先話唔玩,艾菲見米高差唔多排到,就專登拉燒腩仔去睇人哋點玩,話佢知要坐上隻馬到自己騎去終點,佢睇完鐘意到不得了,仲想即刻衝入去玩添,後來艾菲再帶佢圍住行一圈睇吓條人龍,佢先終於肯乖乖跟住米高排隊。



等咗半個鐘左右,終於都排到佢,呢個小朋友一出閘就開心到傻咗咁,全程坐喺隻馬到不停笑,但就hea爆完全無自己騎過,只係靠米高拖佢向前走。



除咗彈彈馬,其實大會仲安排咗D真馬畀小朋友騎㗎,不過要三歲以上先玩得,所以燒腩仔只可以企場邊望同恨啦﹗



玩完彈彈馬就走咗去公園盡頭排隊同雪特蘭小馬影相,條人龍又係超級長,排咗大半個鐘先到我哋,而燒腩仔就喺差唔多排到時開始扭話「我唔想影」,艾菲同姨丈即刻出口術,叫佢當幫表妹排隊,唔影一陣行開就OK,點知佢企咗陣之後又好似唔記得咗自己話唔想影咁,埋到去見艾菲摸隻馬又跟住摸,仲識擺晒pose畀艾菲影添﹗>.<



影完相就準備返過去馬場,見難得有草地又有相機,諗住叫燒腩仔同表妹落草地玩吓,點知表妹驚草地驚到全身震晒,爆喊一輪都係唔OK,最終只係得返燒腩仔一個坐草地做happy face。



沿路行返去都好開心㗎,不過行隧道返馬場時又出事,唔知做咩又突然唔肯行(唔通以為要走?),兩母子又喺入面拉鋸一輪先出到去,唉...



唔知係唔係同艾菲拉鋸完無心情啦,返到馬場見到至愛彈床居然話唔玩,唔玩可以慳返唔使我哋排隊,都好﹗



之後入返室內有冷氣地方玩爸爸另一至愛golf,米高成日幻想等燒腩仔大個,一家人or兩父子去打波,但佢似乎手腳仲未好協調到喎,kakaka...



另一邊仲有D宣傳環保嘅攤位遊戲,例如拋圈圈,撈膠樽,㩒掣熄燈咁,全部都唔使點排隊就玩得,good﹗



最後玩到五點半,姨媽姨丈就同無晒電嘅表妹走先,我哋就去咗沙圈睇Mr.同Robynn & Kendy表演順便抖抖,慢慢等伴郎先生過來車我哋去下場。



第一次參加馬會搞嘅嘉年華活動,估唔到佢哋嘅安排都幾OK喎,D遊戲同表演節目都好啱小朋友玩同睇,雖然排隊條龍永遠都好長,但佢哋會特別安排一個set到playroom咁嘅area,等小朋友可以玩住等,亦有臨時育嬰室畀BB換片餵奶,如果佢哋下次再有類似活動,艾菲一定會再帶燒腩仔來玩﹗

沒有留言:

張貼留言