2015年4月1日 星期三

北海道名古屋之旅~後記



估都估唔到,呢次嘅遊記居然會由上年八月熱辣辣夏天,寫到今年四月日本D櫻花都就來滿開先寫完,慢到呢...艾菲都唔太接受到自己咁無效率,就連米高個日本trip都已經去完返來,仲送咗一堆靚靚櫻花相畀艾菲慢慢恨...實在太可惡...

好彩...多得國泰早排推出嘅台灣機票$689震撼價優惠,再加上魔鬼米高竟然問都無問過艾菲,就好快手咁即時hold咗三張飛(佢話反正有一晚時間諗清楚先畀錢,所以見咁平就hold咗先算喎>.<),令之前先話有共識今年唔去旅行嘅我哋回心轉意(一張飛連稅都唔使一千,平到咁真係唔去對唔住自己呀﹗),所以啦...我哋來緊6月尾又有得飛啦,而今次嘅目的地會係台北,連宜蘭嘅民宿艾菲都已經book好咗啦,呵呵呵...

唔...叉開咗咁耐都係入返正題先,總結返呢13日嘅北海道名古屋之旅,帶住一個兩歲都未夠嘅人仔同行,話唔辛苦唔麻煩就假嘅,成日都失晒控咁喪走,間中鬧情緒摞地都試過,喺香港明明餐餐都好開胃嘅佢,過到去居然玩節食唔食正餐(零食又勁食喎),呢樣係艾菲事前無諗過,而且單係帶佢嘅日用品都霸咗超過一半喼嘅空間,但係要我哋唔帶佢去玩呢,艾菲同米高都唔會捨得亦做唔出,有佢一齊始終開心D精彩D滿足D,所以畀我哋再揀都一定會帶埋佢一齊去。



日本係個出名baby friendly嘅國家,育嬰設施好容易就會搵到,除咗換片餵奶嘅地方唔使憂搵唔到,就連帶住BB去洗手間都唔使擔心,因為佢哋D洗手間除咗乾淨(間中都會有一兩個係唔OK),仲好多都會有母嬰格,即係廁格入面會有張BB凳畀小朋友坐定定等媽媽,亦有大人加小朋友廁板,唔似香港要去某D新嘅大型商場先有一格呢D洗手間,咁當然我哋都有帶定摺得埋嘅廁所板同行,方便燒腩仔隨時poo poo啦。



就連去餐廳,雖然未必間間都可以提供到BB凳,但絕大多數嘅餐廳都會提供小朋友餐具,甚至有D兒童餐係會有玩具送,而日本食物都好啱小朋友食,一般嘅紫菜,雞蛋同烏冬,好多餐廳都有提供,就算想自己煮畀BB食,預早去超市買料亦係無難度,艾菲今次都有帶象印壼同一個暖水壼同行,諗住煮返幾餐BB餐畀燒腩仔食,可惜佢完全唔賞面浪費晒艾菲一番心意,最終艾菲決定放棄唔再煮,去到餐廳叫D清淡D嘅食物畀佢就算。

為免小朋友水土不服,我哋今次都有帶定一枝大水去畀燒腩仔溝來飲,不過溝咗頭兩日之後已經無再溝,基本上每日都係帶定一枝用自己嘅旅行水壼煲嘅水畀佢,其餘便利店同汽水機買到嘅果汁都有照畀佢飲,touch wood佢腸胃好OK無肚痾肚痛,亦由於燒腩仔由一歲起已經跟健康院指引飲鮮奶,所以我哋連奶粉都唔使帶,每晚去便利店買定盒奶畀佢第二朝座暖飲就OK,相對要帶奶粉奶樽同洗奶樽嘅物品真係輕便好多。



至於小朋友嘅必須品例如片同濕紙巾之類,米高喺未執行李前已經再三警告艾菲唔好帶咁多,因為我哋一去就係13日,燒腩仔當時又未戒片,以佢當時一日用五塊片來計,要帶就至少拎大半包片過去,加埋一堆日本都輕易買到嘅濕紙巾同其他濕星嘢,大大個喼就會無咗好多空間,所以米高計過數,知道行程嘅第二日已經會經過AEON同西松屋,我哋就只係帶咗頭兩日嘅片同濕紙巾就算,去到AEON買唔到用開嘅Merries,就轉買一樣質素嘅Moony,價錢差不多仲有靚靚Winnie the Pooh公仔添, 用剩廿塊左右先帶返香港,甚至零食都係邊買邊食減輕負擔,衫褲就買完洗乾淨即著。


講開買小朋友嘢就不得不推介西松屋阿卡將畀大家,另外AEON嘅童裝部都係唔錯嘅選擇,一般來講西松屋同AEON嘅價錢會實惠D,阿卡將嘅就會係大路D嘅嬰兒用品,好似上面兩幅相嘅衫褲同日用品,就係米高啱啱去日本出trip,艾菲叫佢幫燒腩仔代購返來嘅,宜家D yen跌到咁低,全部衫褲兌返都係二十幾至六十幾港紙一件咋,真係買大少少碼for之後一兩年著都抵,而最抵買就係西松屋D底衫,唔理普通厚身款定hot wrap,一律減價減到198yen一set,計返$6就有一件啦﹗仲抵過Uniqlo hittech減價先$19一件多多聲呀﹗



而出名細心嘅日本人,對愛shopping媽媽嘅照顧亦好周到,一般來講多數賣母嬰用品嘅大鋪頭都會有個畀小朋友玩嘅area,等爸爸hea爆咁陪小朋友玩,媽媽就可以專心去血拼,就算撞正商場無嘢玩,去百貨公司嘅玩具部都一定會有,甚至有D大商場會有卡通購物車,等小朋友坐上去玩住陪媽媽shopping,咁當然媽媽都要識做啦,唔好血拼到悶親小朋友都唔知,我哋此行嘅shopping time就多數安排喺燒腩仔嘅午睡時間進行,而且燒腩仔係個極鐘意坐購物車嘅小朋友來,所以我哋兩母子從來唔會因為買嘢而鬧出不愉快事件。



我哋今次去北海道係自駕遊,基本上香港揸開右軚車去日本揸車係完全無難度,GPRS入電話就OK好方便,但間中都會有D景點係搵唔到,所以帶定地圖旁身會穩陣少少,日本法例係規定6歲以下小朋友一定要用car seat,所以我哋租車時一早已經hold埋,當然我哋就算喺香港都一向主張用car seat,始終意外嘅嘢真係話唔埋,而且小朋友自己有個位坐定定,大人就算坐隔離陪住都輕鬆自在D。

另外都想講一講上網嘅問題,其實日本好多地方都有免費wifi提供,好似道之駅,主要旅遊點,酒店民宿or cafe都會有,基本上如果唔係要24小時同香港緊密聯繫,只係上facebook打個卡放張相,或者whatsapp覆幾句的話,用呢D免費wifi都已經好足夠(艾菲就算上次去東京,都係就咁喺條街到搵免費wifi上網,做check in手續揀定機位),可以慳返幾百蚊租wifi蛋,之但係假如你係個手機控,無得上網會周身唔自在的話,有wifi蛋旁身確係好方便嘅,而米高啱啱出trip就試咗租日本嘅wifi蛋,直接寄去你住嘅酒店,用完喺機場入閘前掟返落郵桶寄返去就OK,感覺方便過香港租,要去指定地方拎再用完去指定地方還咁麻煩。



始終日本同香港兩地文化係有差異,我哋去得旅行就要入鄉隨俗,例如坐火車唔可以講電話呢D大家都應該知,帶小朋友去playroom玩好多時係需要除鞋,去theme park玩等睇show,企前排嘅大人係會好自覺咁踎低唔好阻住後面D小朋友,更加唔會有人開遮咁黑人憎,好多時我哋去到餐廳or商場,點解會知對方係中國人or香港人,全因佢哋係全場講嘢最大聲最嘈嘅一group,講真感覺都幾distrub㗎,大家有機會去就要注意吓啦﹗

仲有就係輻射問題,到底日本安唔安全,講真你驚就真係唔好去,去得唔安心玩都玩得唔盡慶,我哋就覺得去十幾日問題不大,唔通香港就完全無輻射?你去其他國家旅行就安全?呢個已經係全球性嘅問題,受輻射影響嘅食品被運到全世界,我哋可以避得幾多呢?而燒腩仔就正正係311地震後半年,艾菲去完北海道返來唔夠半年就有嘅,so far佢除咗扭計時好trouble之外,其餘一切都好健康同正常囉﹗

最後想講嘅就係小朋友情緒,帶佢哋去旅行去玩,佢哋開心唔係必然嘅事,大人好興奮小朋友未必識欣賞,就好似燒腩仔喺呢13日就有好多不安嘅表現,同明顯感受到語言嘅衝突(佢係全程唔肯同日本小朋友玩),所以大人要多D同佢哋傾偈關心吓佢哋,預先同佢哋講定行程等佢哋安心,盡量安排穩定嘅作息時間畀佢哋,唔好太貪心一日安排太多行程,盞得不償失大家都辛苦同失望,仲有就係盡量預早諗定食咩,唔好去到先搵先諗,有時等位嘅嘢唔係你可以預計得到。

Day 1 HK>札幌 
Day 2 札幌>帶廣 part 1
Day 2 札幌>帶廣 part 2
Day 3 阿寒湖>知床 part 1 
Day 3 阿寒湖>知床 part 2 
Day 4 知床>網走 part 1
Day 4 知床>網走 part 2 
Day 5 網走>美瑛>富良野 part 1 
Day 5 網走>美瑛>富良野 part 2 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 1 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 2 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 3
Day 7 札幌  
Day 8 札幌
Day 9 札幌
Day 10 札幌>名古屋 part1
Day 10 札幌>名古屋 part2
Day 11 長島溫泉樂園 part1
Day 11 長島溫泉樂園 part2
Day 12 名古屋 part1
Day 12 名古屋 part2
Day 13 名古屋>HK 

沒有留言:

張貼留言