2015年4月20日 星期一

二人行@迪士尼

上星期五係燒腩仔學校罕有嘅假期(佢間學校連大時大節都只係放紅假,呢日假應該係全年唯一一日),艾菲一早就plan咗帶燒腩仔入迪士尼玩,雖然艾菲成日一個人帶住佢四圍去,但去得遠的話多數會有米高過來接我哋走,今次要全程自己帶燒腩仔去同返,艾菲事前都有D怕佢會唔合作,所以出發前同佢約發三章,講明攰可以出聲搵地方坐低抖,不過艾菲就一定唔會抱(佢一早就知艾菲已經抱唔到佢),重點係艾菲話夠鐘走就要走唔可以扭(上次走時有D扭)。



為咗唔想坐地鐵左轉右轉又無位坐,我哋今次決定試坐機場巴士再轉R8入去,估唔到都OK快同方便喎,一個鐘唔使已經入到去(如果好彩車駁車的話45分鐘就到),平日坐地鐵要一個鐘多D先到,以後可以考慮坐巴士入去,不過燒腩仔去到迪士尼門口其實有投訴無得坐米奇地鐵,仲有一刻想拉艾菲去地鐵站坐米奇地鐵唔肯入樂園呢﹗>.<



為咗米奇地鐵同氹佢戴舅公送畀佢嘅米奇帽,我哋喺出面糾纏咗廿分鐘先入到去,門口位影相係指定動作,呢日天公造美天氣極好,仲有涼風吹埋來唔太熱,連把巴蕉扇都唔使點拎出來用,樂園入面唔算多人,入場完全唔使排隊等,check袋個叔叔仲心情勁好,一來就主動送貼紙畀燒腩仔,兼好好口咁話「玩得開心D」(平日人多真係無可能出現呢D場面啦)。

 

路過美國小鎮大街,見到呢個慢玩春日迪士尼嘅布置難得無人排隊(上次來時條龍長到你唔會浪費時間同呢兩個唔識郁嘅米奇米妮影囉),即刻拉燒腩仔埋去影相,不過就畀個明明遲過我哋來嘅叔叔話我哋無排隊,艾菲同燒腩仔影相時仲不停塞佢D小朋友埋來,已經解釋咗我哋排隊先都唔肯借開,真係有D嬲搞到無心機hea影幾張即走。



除咗兩個主角仲有其他迪士尼卡通人物㗎,四圍亦種咗好多唔同種類嘅花,真係幾靚幾吸引視線。



影完相第一時間就去排隊玩揸車,入場時D staff話要排45分鐘,最後我哋唔使30分鐘已經玩完出返來,燒腩仔都好乖無再扭玩第二次,到夜晚姨媽問佢揸咗幾多次車,仲識應「玩一次就夠㗎啦」。



玩完揸車燒腩仔話肚餓,艾菲見都十二點半就同佢開餐先,食飽即刻去玩一入明日世界已經話想玩嘅太空飛碟,等兩round就有得玩,基本上同小飛象差唔多,燒腩仔好like,Good!



跟住艾菲問佢想去排隊同米奇影相定坐船睇動物,佢自己揀咗後者我哋就向住探險世界出發,初初上船都OK㗎,叫佢擰轉睇動物都肯,之後就越坐越驚,到最尾噴火噴煙時直情喊咗出來,全船人即時爆笑,坐隔離個姨姨仲安慰佢話D嘢係假嘅,kakaka...



落船後諗住同佢睇吓就唔就到時間睇獅子王,可惜我哋來遲咗十分鐘無得入場,於是沿路行去灰熊山谷,過山車佢未玩得,影相區又唔夠高,諗住玩水槍佢會鐘意,但一畀對面枝水槍射到隻手,佢就即刻嚇到喊住要走,唯有排隊同艾菲至愛Chip & Dale影張相算啦。



影完相就行咗去迷離莊園,見前面有班幼稚園小朋友入咗迷離大宅,艾菲以為實無死又帶燒腩仔入去玩兼歎吓冷氣,點知...上車前仲好興奮㗎,玩咗唔夠一陣已經話驚,因為入面D音響勁大聲,又黑又唔知做咩咁,最終又係喊住出返來,好彩出來問姐姐拎返張貼紙就即刻無事。



最後去埋Toy Story Land,一見到玩具兵團跳降傘就懶叻咁話自己玩過,仲同艾菲講佢想玩添,上次上到去個人震晒嚇到艾菲死,今日又玩乜都話驚,艾菲當然唔會中計搵自己笨啦,堅持同佢排彈弓狗,估唔到架車係越轉越快同有D暈,燒腩仔玩到尾當然又話驚啦﹗>.<



由十一點九玩到三點九,見差唔多時間就走啦,臨走喺門口有staff截住做問卷,做完會有紀念品送返,再加上燒腩仔經過之前兩次嘅練習後,終於知道拎貼紙嘅玩法,艾菲一叫就會埋去問哥哥姐姐拎貼紙,喺佢嘅努力下今次收獲豐富,而艾菲最鐘意就係新出嘅Tsum Tsum系列貼紙,超級靚呀﹗



走都係坐R8出去轉機場巴士,專登四點就離開樂園,避開四點半之後放工嘅人潮,好好彩咁上到架有位坐嘅機場巴士,等燒腩仔可以瞓返個晏覺快叉一陣(如果坐地鐵佢一定唔肯瞓),其實佢今日都算好乖好合作,除咗兩次因為跌咗粒糖落地艾菲唔畀佢執返來食而發脾氣之外,其餘時間都無扭過計,真係自己行足全程,只係兩次話要坐低休息, 唔...如果以後帶佢出街都可以咁乖咁合作就好啦﹗

沒有留言:

張貼留言