2015年4月28日 星期二

神奇爆谷@Cavalia



之前都提過,米高係個超級馬迷,最近好出名嘅Cavalia來咗香港表演,佢又點會錯過吖,唔知喺邊變咗兩張上星期六晚嘅飛出來,由於3歲以下小童係唔使飛入場,我哋啱啱好可以一家三口一齊去睇。



艾菲同米高都期待咗呢日好耐,仲一早同燒腩仔講定,呢晚會帶佢去灣仔食元氣,再坐電車落中環睇馬仔表演,有齊三個佢至like嘅元素喺到,理應好合作好開心啦﹗

點知...燒腩仔呢排唔知係trouble 2升咗呢,定terrible 3提早出現,已經連續兩星期無間斷地同艾菲搞對抗,日日家嘈屋閉搞到艾菲勁down,老師校長社工同佢傾完都無改善(遲D會寫篇blog講吓),而呢一朝佢一起身又唔知做咩唔肯出房,結果艾菲同佢由朝早十點僵持到下晏三點幾米高放工返來,同佢談判咗一輪,佢先終於肯出房換衫刷牙洗面食嘢...

起初我哋都以為今晚嘅活動要取消,但見佢好似知衰聲稱會乖就繼續,只係罰佢無得食元氣,不過佢去到中環,一落電車又發作扭唔行,之後仲扭話唔去vee vee,激到米高好嬲,好彩艾菲醒起前面有佢好鐘意嘅摩天輪,就叫佢快D行前D睇清楚個摩天輪先無事。



同摩天輪影完相我哋就帶燒腩仔入場啦,沿路行來時都有同佢講D馬一陣會喺帳蓬入面表演,仲會有D哥哥姐姐跳來跳去,場入面會熄燈同音響可能好大聲,但我哋會陪住佢唔使驚,佢聽我哋講時都好興奮,問我哋D馬會喺邊到出來,入到場見到D馬仔公仔都好like,叫佢攬住公仔影張相亦無say no。



事前花咗咁多心機同佢解釋,以為一切會順順利利啦,可惜實際情況係佢一入表演場館,我哋仲未搵到位坐低,佢已經喊晒口話要走,艾菲當然堅持唔放棄,於是又花咗好多口水同佢講道理,但講到口水乾都無用,表演時佢其實有認真睇㗎,不過一間場佢就即刻大喊話要走,我哋千辛萬苦先終於捱到半場。



到中場休息,忍咗燒腩仔成晚嘅米高,劈頭第一句就同艾菲話「走啦,唔睇啦」,心知呢個唔係佢心中所想,於是艾菲就叫佢畀D時間艾菲同燒腩仔行陣傾吓,即管試吓仲有無彎轉啦,但燒腩仔喊到勁淒涼咁堅持要走,幾乎連艾菲都想放棄走人,而米高就喺呢個時候建議,不如出去買包爆谷試吓有無好D。

我哋帶埋燒腩仔一齊出去買爆谷,講明要一邊食一邊睇表演,唔可以再嘈住要走,結果呢...佢入返場館嘅一刻都有少少嘈,但為咗D爆谷之後都好合作,仲好似變咗第二個人咁,一邊食一邊好投入咁睇,仲大大聲講返畀艾菲知D馬做緊咩(唔係喊聲就係大大聲講劇情,睇show遇著佢真係唔好彩>.<),聽到人哋拍手又識得跟住拍手,艾菲同米高打咗個眼色,不禁後悔呢包神奇爆谷實在買得太遲﹗



講返個show,頭半場因為燒腩仔不停喺到嘈,艾菲為咗安撫佢要不停做旁述搵D嘢來同佢講,搞到自己都無乜心機睇,到後半場佢有神奇爆谷安撫,艾菲先有返D mood認真睇,雖然我哋只係坐山頂位,但都睇得好清楚,表演亦係相當精彩,人同馬配合得非常好,尤其係有一幕表演者要騎住兩隻馬跳過個好高嘅欄,連艾菲呢個唔識欣賞馬術表演嘅人都唔覺得悶,絕對係值得一看呀!

沒有留言:

張貼留言