2015年4月7日 星期二

30個月



大家好﹗我今日30個月大,即係兩歲半啦﹗咁啱撞正復活節,請你哋食隻復活蛋吖﹗雖然今日無特別做D咩慶祝,只係簡簡單單食咗個牛奶蛋糕,但之前復活節假玩咗咁多日,就算呢日平平淡淡咁過都已經好滿足,聽日我又要開始返學啦,真係好唔捨得跟住爸爸媽媽四圍玩嘅日子呀﹗



呢個月嘅最大轉變就係變得大食咗好多,自從上個月痾咗一星期餓完後,我宜家餐餐都食到一個大人碗嘅飯,有汁撈嘅話仲可以添飯添,有蛋的話更加會不停添食,餐餐定必喺半個鐘內食完,唔使媽媽三催四請勞氣,除咗豆同黑色嘢之外咩都食,蛋糕零食更加係食到唔識停口,但飲水就要睇心情,間中都會扭計話唔飲。



食嘢好咗就輪到瞓覺差咗,晚晚都唔願瞓,到第二朝又唔願起身,試過十點幾入房瞓覺,喺床碌到十二點半仲未瞓,嬲到媽媽死, 唯有減少晏覺時間到一個鐘,但我次次叫極都唔肯起身,之後仲勁發脾氣扭足兩個鐘,嘈到媽媽個頭就快爆開咁滯。



活動能力好似靈活咗,行路行得快咗,上落樓梯順暢咗,入字腳問題亦再好咗DD,但一唔專心或者攰時,都係好容易跌低,最叻係去朋友屋企試玩scooter,唔使大人教一企上去就識玩(艾菲:其實佢點解會識㗎呢?),至於小肌肉都有進步,油顏色終於控制到唔出界(好有心機油時先得,其餘hea油都係出晒界),扭到上鏈玩具,亦終於成功用衫夾掛到衫,以後可以幫媽媽手做家務啦。



記性超級好,D嘢講/做一次就記得,認得行返學條路,有次媽媽發呆行過咗,我識得拉返佢轉頭,試過有次媽媽坐車話瞓陣(艾菲:當然係扮瞓啦),叫我出隧道要叫醒佢,我雖然都差D瞓著埋,都好堅持撐住唔瞓,一過隧道即刻叫醒佢,好少同小朋友爭嘢玩or鬧交,通常會避開D紛爭位自己搵其他嘢玩,但畀人搶咗我D嘢我都會即刻出手去搶返,大人叫我排隊輪流玩我會聽,勁鐘意小動物,完全唔驚貓貓狗狗,仲搶住去摸去抱添,媽媽話我都算合群同守禮嘅一類,不過就係唔肯主動講對唔住同謝謝唔該,來緊要著力訓練我呢樣自覺性喎。



最近學校教緊交通工具,令本身係車迷嘅我更加狂熱,日日放學都拉住媽媽企喺地鐵站到睇地鐵埋站,睇到如痴如醉唔肯走,仲會自己拎D圓形嘅物體扮軚盤揸車,然後叫住「紅燈停車」同「綠燈開車」就通屋走,而《Wheels on the Bus》更加成為我呢期熱播嘅新歌,成日行行吓街會大大聲咁唱「the wheels on the bus go round and round」,笑到爸爸媽媽肚痛。



自理能力有明顯進步,除咗除褲著褲同著襪著鞋外,我喺媽媽嘅幫忙下都可以自己除衫著衫啦(艾菲:只係幫佢第一吓反起件衫,同埋捲好件衫畀佢自己笠落頭),宜家每日返學都係自己著晒全套校服,再畀媽媽檢查就可以出門口,至於potty training都有好大嘅進步,我終於可以同大家宣布成功戒片啦(艾菲:應該叫做戒咗八成),宜家喺屋企同返學都唔使著片,係瞓覺同坐超過半個鐘車先要著片,但絕大多數嘅情況係乾片返屋企,急會主動出聲去廁所vee,就連瞓覺都試過幾次係起身時全乾片,當然間中係會有D估你唔到嘅意外出現啦(艾菲:遲D出blog再詳細講)﹗



把口係唔知點解可以有咁多嘢講,特別係睇車時可以十幾分鐘無停過口,做直播咁話畀大家知我見到咩車,媽媽話我講嘢嘅口吻越來越老積同學晒佢,有次佢沖涼前問我使唔使vee,我話唔使佢就提我佢沖涼期間我急都要忍無得去,我唔耐煩就應咗佢一句「哦,是但啦」,有次爸爸擒高咗抹天花,我就即刻對住佢大叫「你做咩企咁高?你快D落返來啦﹗危險呀﹗」,好多時我會不自覺咁學咗婆婆喝公公,對住公公大大聲話「喂,你唔可以咁㗎」,搞到媽媽要事後捉住我教育一番。



最後又講到情感發展,自從上個月見咗學校社工之後,摞地嘅情況係有所改善(但始終搣唔甩),但媽媽話我一扭起計上來個人都係好野蠻,呢期就特別鐘意有咩唔滿意即合埋眼大叫大喊,試過連續三日由一起身就喊到返學,由放學又喊到瞓晏覺,瞓醒晏覺又喊到食飯,疲勞轟炸到媽媽精神病發咁滯(艾菲:佢係對住爸爸媽媽先係咁㗎喎,返到學校或者出街都會好正常),仲成日玩口不對心,明明好眼瞓但死都話唔瞓喺到扭,明明好肚餓但媽媽煮完飯又忽然大喊話唔食,搞到爸爸媽媽都唔知我想點。

清楚知道媽媽已經抱我唔起,所以返學放學唔會扭媽媽抱,但出街就會同爸爸講「我無力」扭佢抱,唔再怕陌生人甚至會肯答人哋嘅問題,不過我都唔係個個都肯應㗎,有D我唔鐘意嘅我會擰歪面扮睇佢唔到聽唔到,佢再死心不息來搞我嘅話,我仲會大叫來嚇走佢添㗎(艾菲:呢D位媽媽就勁尷尬囉,事後又要輔導吓佢)﹗

沒有留言:

張貼留言