2015年3月31日 星期二

北海道名古屋之旅~Day 12 名古屋 part2



喺昭和橫丁食飽後,我哋就出發去第二站豐田產業館,諗住畀燒腩仔睇吓佢至愛嘅車,點知...



呢個燒腩仔居然好強勁地,喺接近40度高溫下,都可以喺BB車瞓到不醒人事﹗﹗﹗咁我哋唯有坐陣等佢起身先入場啦﹗



等咗半個鐘就叫醒燒腩仔入場,入面總共分咗兩個館,第一個館係介紹織布,由種棉花開始講到織布機,真係唔係來呢到參觀都唔知豐田係做織布起家,不過宜家好似已經無再織布,但佢哋D car seat嘅布就仲係自家製。



第二個館當然係講車,由整零件講到整架車出來,原來以前整車係要用個木模來揼D鐵㗎﹗

 

呢架老爺車好靚,到宜家仲行得走得,艾菲諗住叫車迷燒腩仔埋去影張相,但佢就只肯影老爺車...個模形... >.<



之後輪到講現代化嘅車嘅零件,有軚盤同break踩,玩到燒腩仔笑晒口。



就連車轆都要埋去研究吓,真係好標準嘅車迷呀﹗



睇完零件下面仲有成層介紹D車,呢到原身係一個車廠來,所以地方真係超級大﹗



標準車迷燒腩仔嘅指定動作,當然係每架車都撲埋去睇吓啦﹗



日本人真係好細心同捨得,為咗令小朋友對佢哋嘅講解有興趣,小學生以下嘅小朋友參觀完,可以免費砌一架模型車仔,本身個職員話我哋帶住燒腩仔都可以砌㗎,至衰我哋玩到差唔多夠鐘閂門,米高怕趕唔切去出面個playroom玩就拉咗艾菲走。



好彩另一個職員見到燒腩仔咁細,就叫咗我哋去整紀念幣同車仔匙扣,全部都係好簡單㩒個掣,部機就自動啤出來。



整完紀念幣就拿拿聲出去出面個playroom玩,比想像中好玩同得意,先有呢D轉完要喺指定時間整返停嘅遊戲玩,再來就係大人細路都玩得嘅揸車仔,不過燒腩仔太細我哋無比佢玩。



仲有真正嘅小朋友遊樂場,有隧道有波波池有兩大層繩網,但燒腩仔就無膽爬上去玩囉...

  

艾菲覺得最過癮就係呢個感受風力嘅遊戲,小朋友入到去後會有不同風力嘅風吹出來,等佢哋感受唔同風力嘅威力,至衰大人唔入得啦,唔係艾菲實入去玩埋一份。



玩到閂門就走啦,臨走又喺門口影返張到此一遊先﹗



之後慢慢行返去名古屋站行街,期間見有D餓就入咗便利店食個tea,小朋友歎蘋果汁,艾菲就飲至愛抺茶牛奶,但最開心唔係飲到好嘢,而係燒腩仔超生性,就來行到名古屋站時忽然同我哋講想poo poo,我哋叫佢忍住唔好poo喺片,結果佢真係好乖咁忍住,直至我哋十分鐘後搵到洗手間先poo,雖然佢呢次trip之前已經識同我哋講想poo,但我哋一直都係一講即去唔使佢忍,估唔到今次忍咁耐佢都得,認真叻仔﹗

 

襯住喺日本嘅最後一晚,艾菲好努力咁四圍shop,終於皇天不負有心人,畀艾菲喺Toyku Hands搵到新款嘅Rootote媽咪袋,艾菲喺燒腩仔出世前已經用緊呢個款嘅袋㗎啦,貪佢多格數又可以隨時縮小放大,仲有尿片袋同換片墊送,不過用咗幾年已經有D殘就諗住襯今次旅行買過個新,點知睇來睇去都唔啱款,本來已經諗住放棄唔買,點知最後一晚竟然畀艾菲遇到佢,買兩個手袋退埋稅都係$800左右咋,另外艾菲亦喺高島屋嘅超市搵到傳說中好強勁嘅白神酵母同Cuoca預拌粉,對於閒時愛整包嘅艾菲來講,真係點可以唔買吖﹗



而呢晚嘅宵夜就係又甜又多汁嘅黃肉桃啦﹗日本白桃出名好味多汁,不過艾菲始終鐘情黃肉桃,覺得香D靚D, 可惜喺北海道咁多日都搵唔到,終於要來到名古屋先遇見佢,Yummy﹗

Day 1 HK>札幌 
Day 2 札幌>帶廣 part 1
Day 2 札幌>帶廣 part 2
Day 3 阿寒湖>知床 part 1 
Day 3 阿寒湖>知床 part 2 
Day 4 知床>網走 part 1
Day 4 知床>網走 part 2 
Day 5 網走>美瑛>富良野 part 1 
Day 5 網走>美瑛>富良野 part 2 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 1 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 2 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 3
Day 7 札幌  
Day 8 札幌
Day 9 札幌
Day 10 札幌>名古屋 part1
Day 10 札幌>名古屋 part2
Day 11 長島溫泉樂園 part1
Day 11 長島溫泉樂園 part2
Day 12 名古屋 part1

沒有留言:

張貼留言