2015年3月16日 星期一

轉眼四年...

話咁快就結婚四年,燒腩仔越大,D時間就好似過得越快咁,呢一年本來都係平平凡凡咁過,不過上年年尾嘅一個大意外,無論艾菲定米高都唔好受,但亦正好係呢個考驗,令我哋更加了解對方,感受到對方嘅愛,認清對方嘅重要性,彼此關係明顯因為呢件事而close咗好咗,所以啦...凡事有失必有得係真嘅,或者呢個就係個天畀我哋嘅message掛。



今年米高公司好忙唔係好行得開,就算請咗半日假都要三點幾先走到,上半part得艾菲同燒腩仔兩母子,見天氣麻麻地就無謂去戶外地方(好似除咗我哋結婚嗰日之外,都無一年嘅312係好天),改咗帶燒腩仔去歴史博物館玩(本來想照帶佢返學,但又怕佢放學會好攰夜晚勁扭就同佢逃學一天啦),雖然佢唔係好明D展品講咩,不過入面都幾多嘢睇。



就來行完第一層時,發現有間房入面有棵許願樹,咁啱米高呢個時候來到,艾菲就同燒腩仔入去許吓願hea吓等佢,間房入面仲有D客家衫同帽放咗喺到畀人扮村姑㗎,不過燒腩仔向來都唔like呢D玩意,連帶頂帽都呱呱嘈。



燒腩仔:你估當咗我可以換到幾多錢?



行完博物館見有D肚餓就去咗新開嘅社企餐廳食tea,估唔到呢到環境都幾好喎,懷舊feel嘅setting配合返博物館,仲有BB凳提供,帶住小朋友都可以坐得舒舒服服。



價錢都算合理,tea set平均$30左右一個連嘢飲,我哋就只係叫咗個脆奶豬餐,都好香好足料呀,但個包就唔係平日食到好脆好韌嗰隻法包嘅質地,而係少少脆但偏鬆軟嘅質地,艾菲反而又幾鐘意呢種口感喎。



食飽就叫燒腩仔瞓陣抖吓,點知勁八卦嘅佢只係顧住四圍望,終於過埋海去到灣仔太源街都未瞓,唯有放佢落來一齊睇玩具,超級車迷嘅佢喺到講得最多嘅應該係「我要睇呢架」,睇完第一間鋪去第二間時,仲即刻想喊大叫唔走,後尾知道第二間鋪都有車睇先無再嘈,而身為車迷父母嘅我哋喺呢到又點會無跌錢吖,不過都係艾菲之前鎖定嘅Cars車仔,AEON賣緊$59.9一架嘅車仔,喺呢到只賣$44咋,一於買定兩架旁身喺必要時先拎出來收服燒腩仔。



之後去咗合和旋轉餐廳食自助山,二月中一知道佢喺香港開時已經同米高話想食,由於佢個電話長期打唔通,米高要喺某日食lunch時間親身落去book先book到位,聽講宜家已經book到5-8月啦,真係full得好誇張﹗

呢到嘅食物選擇多兼質素好,冷盤有即開生蠔,蟹腳,開邊龍蝦,帶子刺身等等,熱食就有鐵板燒即燒鵝肝,和牛西冷,元貝,即炸天婦羅同自助山最出名嘅脆皮乳豬同點心,就連甜品都勁啱艾菲胃口,炒雪糕,pancake,窩夫,朱古力噴泉,puff同macaron,最正就係其中一款士多啤梨流心芝士蛋糕,絕對係必食推介,可惜艾菲呢排食中藥戒咗三個月口,一下子食唔到太多生冷嘢,只好主攻熱食同甜品,不過都好飽同滿足呀﹗



我哋今次有得坐窗邊位仲咁啱望到幻彩詠香港添呀(不過好似比以前轉得快咗,感覺有少少暈),餐廳好貼心一早安排咗OXO high chair同餐盤畀燒腩仔,而佢呢個餓底小朋友居然好堅咁跟我哋一齊食足三個鐘,我哋食咩佢都話要食埋一份,由中湯,炒飯,焗千層麵,白灼蝦,點心,流心奶皇包,到至愛雪糕同蛋糕,計落佢食咗成二十款食物都有,重點係佢未夠三歲唔使錢,所以帶佢去食buffet真係好抵﹗



至於禮物呢,對向來無互送禮物習慣嘅我哋來講,係無諗住有禮物收,點知早兩星期勁黑仔嘅艾菲,繼二月頭壞完iphone 6之後輪到部相機忽然壞咗LCD mon,問咗朋友話整返都要成千蚊,但部機已經用咗三年幾,賣出去二手價可能只係得千幾蚊,所以掙扎咗好耐決定唔整照用,始終部機用開有感情唔捨得換住,亦未有睇啱新機想買,不過壞咗mon真係好唔方便,搞到好似以前影菲林機咁,要返屋企過相落電腦先知D相得唔得,米高見艾菲為咗呢件事唔開心,於是完全唔熟相機嘅佢偷偷地買咗部Fujifilm Instax mini 8畀艾菲玩住先,其實生燒腩仔前艾菲係有玩開玩具相機,但自從燒腩仔出世之後艾菲已經將D玩具相機收起晒,只係得閒先去city super行吓望吓恨吓都唔敢再買,今次難得有人主動送畀艾菲玩,艾菲當然樂於接受啦﹗

沒有留言:

張貼留言