2015年3月11日 星期三

hea遊迪士尼



啱啱過咗嘅星期六係燒腩仔29個月大嘅日子,亦係迪士尼銀卡嘅特選周末,見佢病咗成個星期終於好返,我哋又就到時間就帶佢入去玩吓啦,今次決定hea玩唔睇parade同煙花,所以等燒腩仔瞓到自然醒,食埋個早晨全餐先慢慢入去,估唔到佢今次真係清醒過上次多好,一出地鐵站就見到歡迎牌上個Mickey Mouse(之前兩次路過都見唔到),仲來遠就見到噴水池兼肯行埋去畀艾菲影相。



唔知點解呢日唔太多人,甚至比上次平日來少,好容易就喺門口影到後面無人嘅相,之後叫迪士尼影相哥哥幫手影全家幅都好順利,哥哥仲有心情主動送貼紙畀燒腩仔添(好多都要問先肯畀)。



上次見到呢架巴士時已經不顧一切咁衝埋去,今次一入去又係咁,仲主動叫艾菲幫佢影相,好彩佢仲未知架巴士係可以坐人,唔係實摞我哋同佢坐。



Hea遊第一站係搵巴斯光年,專登叫米高陪佢玩,但佢全程都係唔知發生咩事咁,反而出到來就好落力玩呢枝死光槍,不過我哋新年時已經收到表姑媽送嘅迷你版死光槍匙扣,所以完全無諗住買玩完就走啦。



之後見差唔多時間,就同佢去排隊等睇Golden Mickey,點知佢全程扭食糖,見到前面個小朋友食通粉又話要食(餓咗一個星期嘅後遺症>.<),最後艾菲都忍唔住話咗佢幾句,好彩都叫做收服到佢未失控。



等咗半個鐘終於有得入場,有過之前去戲院嘅經驗,入到去熄燈時佢都仲OK㗎,但開show一陣之後就開始扭,好彩中間有個位噴泡泡出來,加埋我哋氹吓氹吓都叫做捱到完場,唔使中途撤退,真心覺得好值得睇,咩卡通人物都有又唱歌又跳舞,最尾仲出動埋煙花,不過燒腩仔出來之後話好大聲佢好驚喎,咁無計啦...等大D先再睇啦...



之後同佢返去明日世界嘅餐廳坐低食嘢,叉夠電就去排隊玩揸車,已經專登揀parade時間去排,都等咗差唔多一個鐘先有得玩,好彩有車睇佢都無乜點扭,搞吓艾菲部新玩具,問吓哥哥拎貼紙,D時間轉眼就過。



我哋又係分兩部車玩,艾菲喺前面負責影相,米高就專責陪佢玩,睇佢V晒手咁,就知佢真係好鐘意揸車啦,落車之後仲即刻同艾菲講排隊再玩過添呀﹗



見佢個人keep住好忟咁,捽眼捽鼻又扭食嘢,我哋都決定唔勉強佢繼續玩,搵咗張凳坐低畀佢tea一tea再瞓個晏覺抖吓,等佢瞓醒都差唔多五點,因為夜晚有飯局要出返九龍,所以我哋行埋shop六點左右就閃啦﹗

沒有留言:

張貼留言