2015年3月9日 星期一

29個月



Hi﹗話咁快又一個月啦﹗呢個月我好慘慘豬呀,新年前發燒流鼻水病咗一星期,新年後就突然又痾又嘔,有晚仲要燒到39.5度,嚇到媽媽成晚唔敢瞓,好彩痾咗五日之後終於好返,亦因為成個星期無返學,媽媽話咁得閒不如剪返個清爽型仔頭喎,之前個菇菇頭成日畀人話我似女仔,宜家應該唔會再搞錯啦掛...



呢個月嘅飲食習慣都無咩點變,都係大人食咩我食咩,仲終於克服心理障礙肯食朱古力添啦(之前嫌佢黑色唔食),自從媽媽改咗配給政策,即係將我一餐嘅份量分三四次逐少畀我之後,我都無再食到誓願咁,大概半個鐘就會食完,而自從上星期肚痾要日日食白粥麵包之後,我宜家變咗隻餓鬼,一見嘢食就雙眼發光搶住食,食完會狂扭再食,試過有次襯媽媽入咗廚房煮飯,走去偷食餐枱D麵包添呀﹗



因為新年出多咗街同病咗,所以瞓覺D時間都有D亂,宜家夜晚十點幾上床瞓,有時會玩到十二點先捨得瞓, 瞓到第二朝九點半左右就醒,晏覺就每日一次,如果出街的話叉半個鐘都夠電玩埋夜晚,但喺屋企張床隨時可以瞓到兩三個鐘,次次都瞓到唔願起身,有時仲會大發脾氣,搞到爸爸媽媽好頭痛。



活動能力方面都係咁上下,跑跑跳跳擒公園D鋼架都無問題,最大進步係終於踩得郁架單車,但就仲未識得轉方向,距離片車仲係有段距離,小肌肉發展都有明顯進步,終於學識摺紙,油顏色都開始有意識知道要油喺指定嘅格入面(不過仲係油到出晒界)。



同人相處越來越叻,除咗會幫手照顧表妹,去到公園又識得醒目地避開D唔乖嘅大哥哥大姐姐,喺街到畀人撩識得笑住同人玩,有次有個叔叔隔空扮踢我,我就笑住話佢「你做咩踢我姐,你踢人唔啱㗎」,見到有個妹妹著住條裙經過,又大大聲話「嘩﹗你好靚呀﹗」,氹到人哋媽咪勁開心,如果爸爸食飯時拎電話出來,我就會幫媽媽話佢「你打機唔啱呀」,佢拍自己個肚腩我都會話佢「你做咩打自己姐,我嬲你㗎﹗」。



自理能力叫做keep住無退步,都係自己除褲著褲同著襪著鞋,至於potty training就有D突破,媽媽見我呢排有主動講佢知要wee wee,又肯喺商場洗手間wee wee,所以有日出街食飯時就話不如試吓唔好整濕條片,我真係好乖咁一叫就跟爸爸去洗手間wee,就算急都忍住無wee落片到,條學習褲由傍晚五點出門口,到夜晚十點返到屋企時都仲係乾㗎﹗(艾菲:可惜病完之後又打回原形)



把口除咗瞓著咗嘅時候,其餘時間係無停過,講嘢亦越來越老積,會話大人唔啱,仲識得挑人哋嘅錯處出來,好似有晚同爺爺嫲嫲出街食飯,佢哋叫侍應拎兩杯水來,我就問佢哋飲咩,嫲嫲第一時間話飲水,之後侍應又拎咗杯嘢畀嫲嫲,我又問佢咩來,佢就話係熱鴛鴦,之後我就問「你又話飲水?」 搞到嫲嫲即刻唔想再啋我,我你他分得好清楚,媽媽問點解會識答因為乜乜乜,出街成日指住D巴士講幾多號,講中嘅比率比上個月高咗DD,而今個月仲學識咗數數到20添﹗



最後又講到情感發展,宜家我越來越多自己嘅主意,成日都同爸爸媽媽講「我想...」,如果佢哋唔聽我話我就會一哭二鬧三摞地,好多時玩完都唔願走唔願返屋企繼而發難,無論爸爸媽媽點解釋我知我都聽唔入耳,雖然事後媽媽一定會同我講一大輪道理,我又一定會話對唔住知錯下次唔會,但實情係好快已經唔記得自己講過乜,照舊乜都扭一餐,激到媽媽彈吓彈吓。

終於無再咁怕陌生人同陌生地方,去到陌生地方會不停問「宜家去緊邊」,只要事前同我講定去邊見邊個就OK,新年跟爸爸媽媽四圍去拜年,都無扭計唔入屋,亦肯叫人同講恭喜說話,仲懶醒咁一入門口就同根本未知佢係邊個嘅表姑媽話「我一陣有嘢畀你」,食食吓飯又忽然同姑婆講句「我好耐無見你啦」, 氹到佢哋勁開心。

沒有留言:

張貼留言