2015年3月19日 星期四

北海道名古屋之旅~Day 10 札幌>名古屋 part1



喺北海道嘅最後一個上午,我哋喺酒店食完早餐就拿拿聲check out坐JR去新千歲機場,呢架車係可以唔預先買飛,但我哋帶住燒腩仔又拖住兩大件行李,米高怕太多人上唔到車,都係寧願畀多少少錢買預定席,至少確保有位坐唔會太辛苦先啦﹗唔...真係要走啦...都唔知下次再來北海道會係何年何月何日lu...



我哋其實係下午機先走,咁早來機場係有目的嘅,之唔係搵艾菲細個時嘅偶像叮噹囉﹗上次來北海道已經好想來探佢,但上次我哋無走回頭路所以無時間,今次點都要米高預半日畀艾菲同燒腩仔來Doraemon Wakuwaku Sky Park玩。



去到機場搵locker放低行李就即刻畀錢入去玩啦,一入場即刻見到大雄間房,唔...真係好令人懷念嘅場景呀,只可惜間房係圍住咗唔可以行入去參觀(不過畀遊客入去參觀又確係好危險嘅...)。



展館入面其實唔係好大同特別多嘢玩,頭一部分係D影相嘅場景位,例如大雄佢哋最鐘意流連嘅公園仔,同成班人帶住竹蜻蜓飛咗上天咁,仲有超大隻嘅叮噹同你揮手,鐘意叮噹嘅fans就一定會好開心(即係艾菲)﹗



之後就係比較互動嘅3D影相區,可惜燒腩仔唔太識玩,全程只係不停走來走去,唯一係叫佢跟叮噹坐喺時光機到好少少,其他都全部配合唔到囉... >.<



全個館玩得最開心就係呢個位,逐個隨意門去試吓開唔開到,開極都唔覺厭,而佢開緊個門係會有沖緊涼嘅靜兒喺入面。



臨走會有隻真人扮嘅叮噹喺門口等你同佢影相,但原來每個group只可以影一次,艾菲諗住反正無人排隊,想幫燒腩仔同叮噹影多張合照都畀工作人員阻止。



出口對面係間賣叮噹精品嘅鋪頭,身為過氣叮噹迷嘅艾菲當然又去shop餐飽啦,好多產品都好靚好吸引,不過艾菲都算好克制好理智啦,諗起好多嘢都係好睇唔好用就無買,最後只係買咗個叮噹矽膠蛋糕模畀自己同叮噹餐盤畀燒腩仔,全部made in Japan可以放心用。



shop完就去隔離叮噹cafe開餐,專登揀返個tatami位諗住畀燒腩仔扮吓日本仔,點知佢嘈生晒同坐唔定嘅反應已經充分反映佢係一個港孩,眼見隔離枱D日本小朋友食飯時真係好乖好定兼自己食得好乾淨㗎,到底有咩訓練秘訣㗎呢?



D嘢食全部有叮噹人物嘅樣,我哋叫咗杯叮噹Latte,叮當餡餅,技安肉醬焗飯同叮當Pizza,以為會係好睇唔好食啦,點知都唔係太差喎,Good!



食飽見仲有時間,就畀燒腩仔去埋叮噹遊樂場(免費)玩多陣,呢個小朋友只係無限loop條豆沙包滑梯,叫咗好耐先叫到佢去試玩其他嘢。




由於新千歲機場有好多內陸機平日都超級旺,入面除咗叮噹之外仲有好多嘢睇同買㗎,包括比卡超專賣店,北海道新鮮農產品,上篇推介過嘅必食Letao蛋糕等,其中呢個Royce Chocolate World,就有晒Royce嘅發展史,又有透明玻璃見到師傅點樣整朱古力,啱晒朱古力迷。



但對於向來都唔好朱古力嘅艾菲一家來講,呢兩間Calbee鋪對艾菲呢個卡樂B迷來講就更吸引,有好多卡樂B精品都好Kawaii,可惜艾菲搵唔到朋友推介嘅薯片蓋,所以只係掃咗堆薯片薯條咋﹗



而兩間Calbee鋪嘅分別,就只在於樓上間鋪比較靜可以安心慢慢掃貨,樓下間鋪近出入境大堂比較多人同逼,不過就有熱辣辣嘅即製薯條買囉﹗

燒腩仔遊日本@2014:

Day 1 HK>札幌 
Day 2 札幌>帶廣 part 1
Day 2 札幌>帶廣 part 2
Day 3 阿寒湖>知床 part 1 
Day 3 阿寒湖>知床 part 2 
Day 4 知床>網走 part 1
Day 4 知床>網走 part 2 
Day 5 網走>美瑛>富良野 part 1 
Day 5 網走>美瑛>富良野 part 2 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 1 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 2 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 3
Day 7 札幌  
Day 8 札幌
Day 9 札幌

沒有留言:

張貼留言