2015年3月18日 星期三

北海道名古屋之旅~Day 9 札幌

唔知點解最近有好多朋友去咗旅行(唔係四月先復活節連放五日咩),仲要十個有九個都係去日本,日日喺facebook睇大家嘅旅行相,再加埋知道米高今個月尾會去日本出trip,真係恨到艾菲心癢癢,恨不得丟低燒腩仔一個喺香港,暱喺米高個喼到跟佢過去影櫻花,但現實係我哋已有共識,今年內應該唔會去旅行,唯有的起心肝寫埋個就來隔咗一年,幾乎爛尾嘅北海道名古屋之旅來止痕啦﹗(艾菲肯寫埋個遊記,相信領隊米高就最開心,事關佢真係催咗艾菲好多次艾菲都無理佢:P)



由於睇天氣報告,知道呢日天氣相對較好,所以米高早就鎖定呢日去小樽,但一朝早起身食完早餐又未夠鐘出發,於是帶燒腩仔去大通公園逛吓,點都叫做影張相到此一遊,之後行吓行吓就去咗時計台,上次我哋入過去睇,都係得D鐘嘅歴史同零件睇,燒腩仔絕對唔會有興趣,所以都係門口影張相就算。




行到返去札幌車站見仲有時間就去咗睇叮噹《Stand By Me》嘅Road Show,有好多個叮噹放咗喺到任人影相,又有隨意門玩,最正係有竹蜻蜓頭箍帶住扮飛,相對香港架叮噹車,日本嘅宣傳真係揼本好多囉﹗



車站樓上間ESTA仲有專櫃賣叮噹嘅紀念品,好克制嘅艾菲就只係買咗張叮噹Post Card寄返香港,同一盒Rement,嘻...艾菲好好彩咁抽到最鐘意嘅時光機呀﹗



夠鐘就坐火車出發去小樽啦﹗第一站首先係去三角市場開餐﹗基本上間間嘅價錢同質素都差唔多,所以我哋見邊間坐得舒服就入去,刺身飯當然係呢到必食啦,另外我哋再點咗兩隻生蠔同一條燒喜知次來食,估唔到呢個燒腩仔超識貨,來咗九日餐餐都唔多願食正餐嘅佢,呢餐有喜知次餸飯居然好畀面咁食晒成碗﹗



食飽就慢慢行落去小樽運河,運河盡頭係個影相位來,我哋當然都有影張到此一遊相,但比起上次來真係多咗好多遊客(特別係強國遊客),我哋等咗好耐先等到一個好人嘅台灣哥哥,好好心機咁幫我哋影張影唔到其他人嘅全家幅。



來小樽除咗去三角市場食刺身飯,艾菲同米高最想就係回味Letaodouble fromage,雖然宜家香港間中都可以買到來食,但佢個texture真係要現場即食先最perfect,急凍到香港已經係另一回事,而蛋糕怪燒腩仔見到我哋食蛋糕又點會放過我哋吖,最終要order三件一人一件先掂。



之後去玻璃館逛咗陣,米高就又帶咗我哋去西松屋,唔知係唔係呢邊已經算係市中心呢,所以呢間西松屋D嘢相對無之前幾間咁平,但都畀艾菲買到件特價Mickey衫畀燒腩仔,Good!

 

最後睇埋音樂盒館就走啦,原先見燒腩仔咁鐘意D音樂盒都諗住買返過畀佢留念,但可能第二次來知道來來去去都係呢D款,反正上次已經買咗個絕版音樂盒,就無謂再亂買啦﹗



來嘅時候見到其中一個月台設計得古色古香咁,專登叫米高回程時預返少少時間畀艾菲同燒腩仔影相,估唔到影出來效果又唔錯喎,而車迷見到火車係興奮到不得了,不停邊跳邊大叫「火車呀」,成個大鄉里出城咁,笑到艾菲同米高肚痛咁滯﹗

因為第二日就會離開北海道,所以我哋呢晚出返札幌,喺車站求其搵間餐廳食個烏冬,喺附近逛個圈睇吓電器,再去便利店買定燒腩仔第二朝早餐,就好乖咁返酒店執行李啦﹗

燒腩仔遊日本@2014:

Day 1 HK>札幌 
Day 2 札幌>帶廣 part 1
Day 2 札幌>帶廣 part 2
Day 3 阿寒湖>知床 part 1 
Day 3 阿寒湖>知床 part 2 
Day 4 知床>網走 part 1
Day 4 知床>網走 part 2 
Day 5 網走>美瑛>富良野 part 1 
Day 5 網走>美瑛>富良野 part 2 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 1 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 2 
Day 6 富良野>蘆別>麓鄉>札幌 part 3
Day 7 札幌  
Day 8 札幌

沒有留言:

張貼留言