2014年1月2日 星期四

Happy 2014!




Happy New Year!

緊接著聖誕節後面的就是新年,由聖誕節開始我們幾乎天天有節目,未知是否出街太頻密玩得太開心,燒腩仔這幾天開始有點反常,不太聽從指令之餘很容易便發脾氣,最死是平日勁為食的他忽然節食,每餐食半碗飯便收工,連早晚七安奶都可以飲剩,所以2014年第一天也不敢再帶他四處走,只是平平靜靜地在家吃個外賣Good Morning早晨全餐慶祝算。

回顧2013年,最大的轉變是做了FTM,一手一腳照顧燒腩仔的起居飲食,說不辛苦不覺悶一定是假話,但最重要是自己要懂得調節心情,亦要感激米高一直在身後毫無怨言地默默支持,除了每晚放工回家幫忙做家務,還要陪艾菲傾訴忍受艾菲的臭脾氣,難得放假都要早起照顧燒腩仔好讓艾菲睡多一會兒,調換角色的話相信艾菲一定做不到他如此包容。

雖然湊著個小豆丁,所有生活都變成圍著他來轉,連私人時間都少得可憐,但能夠見證著他由一個只懂哇哇叫的手抱嬰兒,到現在開始能夠跟我們互動的小朋友,有事的時候又懂得哭著來找媽媽,已足以令艾菲覺得做FTM的選擇是正確的。

生燒腩仔前艾菲是個比較悲觀的人,但經過跟燒腩仔一年多的相處之後,連米高都覺得艾菲變得正面了很多,所以做父母絕對不是單向灌輸子女,而是實實在在地跟他們互相影響一起成長,但願艾菲和燒腩仔這個化學作用,在未來一年能夠繼續發揮作用,讓燒腩仔一直在一個充滿愛和歡笑的家庭裡長大吧﹗

2014年,艾菲的目標只有一個,就是繼續努力學做一個好媽媽好太太﹗

24 則留言:

  1. 遲來的HAPPY NEW YEAR~~~~
    做爸爸媽媽(由其係FTM),真係好辛苦,不過見到佢一日一日咁長大,真係覺得好開心。我同你一樣,以前個人比較悲觀,諗嘢有時會好灰,但有咗妹豬之後,真係成個人都唔同咗,誇張啲講,覺得自己幸福到好似擁有咗全世界,2014年大家繼續努力學做一個好媽媽好太太~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一D都唔誇張呀,宜家真係佢快樂所以我快樂㗎﹗大家來緊一年一齊加油呀﹗

      刪除
  2. happy new year ah! 大家繼續做好媽媽!
    我都覺得啲人仔愈大愈有性格, 心又野晒. 不過唔同階段有唔同既玩法. 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一齊加油﹗佢哋真係越大越多古怪嘢,真係鬥智又鬥力少D精力都唔夠佢哋來

      刪除
  3. happy new year~~
    add oil!! i will also resign after my maternity leave n be a FTM ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. O...歡迎加入FTM行列,不過你一個湊兩個肯定仲辛苦呀﹗加油呀﹗

      刪除
  4. Happy New Year~~
    你一定會係一個好媽媽 & 好太太. 加油﹗

    回覆刪除
  5. happy new year !! 艾菲媽媽努力加油,我好多野要跟你學習,我真心覺得你係好媽媽,買嘅用嘅都係實而不華,而且又肯同我地分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...你咁朆包包,你都一定係好媽媽來﹗Happy New Year!

      刪除
  6. 祝願望達成﹗
    新年快樂,過健康、幸福、甜蜜的2014(愛你一世)啦﹗﹗

    回覆刪除
  7. 新年快樂! 我都打算今年遲D 做FTM 呀, 希望到時唔到CHI SEEN 啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. wow...歡迎加入FTM行列呀﹗辛苦但值得㗎﹗而且習慣咗就OK,唔使太擔心﹗

      刪除
  8. 我只係諗過做好媽媽,無諗過做好太太,哈

    回覆刪除
  9. 燒腩媽好叻叻,做FTM真係唔容易,尤其燒腩仔開始大又瞓得少,真係由朝踩到晚。燒腩爸放工會幫手做家務,真係難得,抵讚呀!
    咁橋,我以前都好悲觀,乜都唸左差先,有左肚B之後都慢慢改變,變得開心同樂觀左。我仲好內向,因為肚B而多左同啲媽媽傾下偈,我都估唔到 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...係呀,我以前好摺,唔多肯同人講嘢,成日畀老公笑我有社交障礙,但生完個仔之後會成日陪個仔撩D陌生人玩(即佢撩完人走咗去我幫佢執手尾),有時見到D新手媽媽搞唔掂都會主動幫手

      刪除
  10. 老公咁肯幫手好難得呢!一個成功 FTM 背後要有老公支持㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,無佢支持真係無可能做到FTM呀

      刪除
  11. 米高真是一個好老公。

    回覆刪除