2014年1月7日 星期二

15個月




我今日15個月大,不過都同時要同大家宣布我打敗仗同媽媽一齊病咗呀(宜家每次病都一定一齊,其實有無方法可以隔離吓呢?),好彩食咗藥之後都控制到無嚴重落去,只係胃口差D同好攰咁(艾菲:都好彩你咁鐘意食藥水啦﹗問你好唔好味仲會點頭呢吓真係笑死﹗),最近呢D天氣真係好容易病,每次經過診所都見到逼爆嘅情況,來緊好似又話轉冷啦,大家出街記得著多件衫唔好冷親呀﹗



今個月依然係一日五餐,早晚兩餐飲七安奶,午餐晚餐就食一個大人碗嘅飯仔(高峰期試過食到碗半),下午茶就食生果加其他零食同飲果汁(最鐘意飲乳酸),不過前排玩得癲所以無咩心機食嘢,每餐飯食到半碗已經唔想再食,成日含住啖飯唔吞落去等媽媽餵唔到落去,連早晚兩餐奶都顧住咬奶咀搞成半個鐘都飲唔晒枝奶,仲要見到大人食物就發晒狂咁扭食,食唔到我就喪叫喪喊發脾氣,激到媽媽彈吓彈吓每餐都要同我鬥智鬥力。

不過玩咗幾日之後,我都知媽媽係個唔容易對付嘅對手,佢先用硬功堅持我食唔完自己碗飯嘅話嗰餐就無大人嘢食,仲要限時半個鐘內食唔完就收碗唔准再食,再用軟功畀成碗飯我自己用匙羹畢同畀成盒屋仔奶我自己用飲管飲,所以我都投降唔敢再搞事啦﹗亦因為咁我宜家自己食嘢嘅能力有些少進步﹗十次都有兩三次係成功畢到食物,仲由之前完全唔肯用杯飲奶,到宜家簡中可以用飲管杯飲到成餐奶添﹗



我呢個月無出牙仔,依然keep住六隻牙咁大把,但因為其中一隻牙有黑邊(點解BB無食糖無飲茶日日抹口都會有蹟?有無人知可以點去蹟?),媽媽就開始日日同我刷牙(暫時只係用水),我so far都好like呢個活動(佢由細到大都好like抹口)﹗不過媽媽就投訴我口痕嘅情況嚴重咗好多,真係乜都會放入口試味,一得閒就伸晒成隻手入口,瞓覺時最鐘意咬衫袖或者衫領,仲會偷偷地想咬媽媽膝頭(艾菲:好彩每次都發現到縮得切),媽媽有專登拎返我細個時D牙膠出來畀我咬,但我對佢哋已經零興趣囉,佢宜家頭痕緊好唔好再畀我食牙仔餅(之前試過梗親)。

至於瞓覺呢方面,媽媽話我已經進入咗冬眠狀態,以前每晚十一點左右瞓,第二朝九點半起身,但天氣凍嗰排我可以同媽媽一齊瞓到十點半先起身﹗晏覺嘅次數就視乎嗰日有無街去,一般情況下都係一日瞓兩次,不過有時瞓一次都得,大概瞓到個半鐘至三個鐘不等,都係自己係BB床到碌一陣就瞓,係唔係好乖仔呢?嘻...



媽媽話我宜家已經行到好似跑咁,就快追得上大人嘅步伐,不過攰嘅時候就會行到飲醉酒咁,同左腳依然有少少向內,拖住上落樓梯都行到一兩級(太高嘅都仲未得),亦習慣咗要拖住大人行,唔會再好似之前咁一拖就發忟,但就輪到扭推車仔囉,爸爸媽媽帶親BB車出街我一落地都會搶住去推,去到超市見到D購物車我又會雙眼發光想衝埋去推,所以行IKEA同銅鑼灣AEON超市呢D有BB購物車就最啱我啦(艾菲:難為阿媽我要同你鬥力推等你唔好亂撞呢)﹗


 
我到宜家仲未學識晒眼耳口鼻係邊(只係識耳同鼻),不過媽媽又教咗我兩個新招數,就係扭耳仔同醜醜啦﹗(艾菲:硬係正正經經教嘅嘢就學極唔識﹗)佢一講我就會扭耳仔,或者拎隻手指係塊面到掃(不過整到好似happy face咁囉),另外仲學識疊高高(暫時最多三層),伸隻手指出來答幾多歲,做小明入面火車捐山窿個動作,主動同人玩bu...喳,叫我唱歌時會呀...呀...呀...咁唱幾聲,叫我跳舞又會自己扭吓個身,同埋大人問親好唔好味或者乖唔乖時會好肯定咁點頭。

自理能力都有明顯進步,除咗每次換片之後會自己拎去垃圾桶到丟,同飲完奶拎返奶樽去廚房畀爸爸外,每朝媽媽摺被我都會埋去幫手拍平張被,爸爸收咗信返來會幫手拎入房畀媽媽,行路跌低會自己起身拍拍手繼續行,去完公園媽媽噴D潔手液係手我會試吓自己捽,而媽媽話最抵讚就係坐potty無再扭計唔坐,次次坐低都會試吓出力便便(艾菲:最開心係已經有大半個月唔使同你丟屎片囉),有時未到potty time想去都會「唔」出聲等媽媽知我要便便,咁佢就會即刻拎個potty出來畀我坐落去痾(呢個仲係時得時唔得)。



隨住我嘅表達能力越來越強同情感越來越豐富,媽媽話我開始越來越難搞,一有唔順意嘅嘢就發脾氣,仲學識專登做D壞事出來引人注意,例如沖涼時會專登掟D沖涼玩具落地同大力拍D水搞到成個廁所濕晒,爸爸媽媽講嘢唔得閒理我時試過專登將個頭撞落門撞到呯呯聲,飲水時會一路偷笑一路lur返D水出來,如果爸爸抱住我時媽媽挨過來我會即刻將佢推開(調返轉艾菲抱時米高搭我膊頭佢都係咁嘅反應),有時玩得開心時又會專登輕輕力打爸爸或者媽媽(佢打到好似同我哋玩咁,搞到我除咗好似無嘢咁同佢講唔可以打人之外,都唔知仲可以點教佢咁係唔啱),總之你反應越大叫我唔好我就越要去做多幾次(所以艾菲暫時採取嘅反應就係盡量扮睇唔到等佢無癮唔再做)。



就連學講嘢都搞到媽媽唔知好嬲定好笑,明明識叫爸爸,媽媽,姐姐,嫲嫲同阿爺,但呢個月就忽然乜人都叫佢做阿ba,唯一係至愛婆婆依然叫阿婆,仲要叫親都唔停口咁不停嗌(冧到佢阿婆暈咁滯),而呢個自動分類情況亦出現係其他地方,宜家乜嘢生果我都叫佢做apple,咩交通工具包括船都叫車,所有動物都叫做wow wow,一切圓形物體都係波,而且我最近好鐘意扮聲,一聽到救護車經過我就會wee...咁叫(真係有高低音㗎﹗),媽媽同我影相我會學佢講叱咤,探熱時會跟住探熱針嘟一聲,自己放完屁或者聽到人放屁都會跟住呠一聲出來,見到人打乞痴或者呻鼻涕就會扮打乞痴。

上個月我好鐘意耍手擰頭咁講唔愛,今個月就輪到講唔得同唔好,有次媽媽問我係唔係曳時,我仲好肯定咁答佢唔係呀,至於新學識嘅單字就有切(每次係廚房門口見到大人切嘢就會講),畢(畢嘢食嘅意思),執,掟,打,拍,無,哎吔,曳,奶(佢一直唔肯講個奶字,我哋就以為佢學極唔識,直到上次佢飲咗半個鐘都未飲完,我落令收咗佢枝奶就忽然喊住叫咗個奶字出來),基本上全部都唔係爸爸媽媽特登教,而係跟佢哋口水尾講(艾菲:都係正經教就學極唔識,無謂嘢就一學就識囉),媽媽話宜家好似日日同個九唔搭八嘅人傾偈,個感覺都幾盞鬼喎﹗

26 則留言:

  1. 燒 腩 仔 真 係 好 乖 乖 呢 ! 病 病 食 藥 都 唔 洗 媽 媽 膽 心 笑 住 口 食 真 係 抵 錫 !>3< 學 野 好 叻 叻 又 好 搞 笑 啊 ! 哈 哈 ...放 個 屁 都 要 扮 聲真 係 可 愛 c喇 ! XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好彩佢超鐘意食藥水,所以照顧佢先覺得無咁痛苦呀﹗:P
      扮放屁聲呢吓真係好好笑,哈哈哈...

      刪除
  2. 呢排真係好多人病, 大家都要保重身體呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,你陀住妹妹出入多人地方都要小心D呀﹗

      刪除
  3. 朋友個仔三歲, 好多隻牙都有黑邊. 佢話係果時食得太多藍莓, 啲酸性侵蝕左落去啲牙度喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓?藍莓都關事?我只係聽過食中藥即保嬰丹嗰D有機會變成咁咋...

      刪除
  4. 打人 (即係打我) 呢樣我都好頭痕呀, 我覺得TAREBABY 好似唔明咩叫打, 佢會好大力咁拍我, 話完佢都係咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家教佢哋最頭痛係佢哋講完都唔明咁,轉頭又再犯同一個錯...
      如果tarebaby好大力打你,你扮痛到喊跟住嬲佢一陣嘅話會唔會work呢?

      刪除
  5. 燒 腩 仔好叻叻, 好羨慕佢可以早上訓到咁晏, 同自己訓, 我仔仲要搵人陪訓同朝早勁早起身=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然話佢係自己係BB床到碌,其實媽媽我都要係隔離大人床扮瞓佢先肯乖乖地留係床到瞓㗎

      刪除
  6. 人細鬼大, 我真係好LIKE燒腩仔~ 搵日一齊玩啦~ 好唔好呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...好呀...燒腩仔最like同人玩㗎啦﹗

      刪除
  7. 燒腩仔咁瞓得真係令人羡慕!
    我知有小朋友牙有黑邊係因為食 iron supplement,不過佢係咪冇食㗎?
    燒腩仔識講好多嘢,自理能力又唔錯,好叻叻呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. thx EE,佢無食supplement㗎,真係唔知點解會黑咗

      刪除
  8. 如果個個小朋友咁訓得就好,可以一覺訓天光已經系夢寐以求嘅事

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估佢哋大D可能就會瞓得好D,你總會等到呢日嘅來臨﹗

      刪除
  9. 燒腩仔好叻呀~已經識講咁多嘢!
    我朋友2個b都係咁,啲牙無端端有啲黑,佢話去藥材舖買啲嘢刷下就得架喇(唔記得叫咩名,佢話你同藥材舖啲人講bb啲牙仔黑,佢會知道要咩),你可以去問吓

    回覆刪除
  10. 你真係好有心機照顧同教育呀!我要多向你學習,謝謝分享。
    焼腩仔推trolley戈幕,令我諗起"小b大任務"入面可愛的孩子。

    回覆刪除
  11. 我未敢同龍BB試potty, 因為佢一'吾'就好快有,我驚趕吾切拎potty, 係咪間中比佢坐下訓練會好D呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...你係佢差唔多夠鐘poo前拎出來畀佢坐定,跟住同佢一齊「唔」咪唔會趕唔切囉﹗

      其實坐potty真係習慣來,初時我自己懶只係間中得閒先拎出來用,結果佢train極都唔成功同成日坐坐吓走咗去或者顧住玩,後來的起心肝日日係佢差唔多夠鐘poo之前畀佢坐吓同佢「唔」,慢慢佢就慣咗坐potty要試吓用力「唔」,咁就可以同佢D爆臭屎片講再見啦﹗

      刪除
  12. 我仲未教南瓜仔用potty,佢一日幾次,好多時都係食緊疴(因為次次都係食一個鐘),我諗住佢識講野時先教。

    而奶樽我都未轉用學習杯,你真係有心機教!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一日幾次咁多?燒腩仔最多食得多嘢時先兩次,通常都係食飽先有囉,我因為唔想佢習慣係片到便便所以好早已經開始同佢坐potty,不過其實未開始都無問題嘅,最緊要佢用得開心就OK﹗

      至於學習杯都係見健康院書仔教一歲可以開始戒奶樽,所以我就開始同佢試吓囉﹗

      刪除
  13. load緊依個post時望到「宣佈」二字以為係燒腩媽有喜事宣佈,唔記得依個係燒腩仔自白添 XD

    燒腩仔好叻仔已經識咁多野,作為FTM嘅燒腩媽真係最大回報呀!

    回覆刪除
  14. 哈哈...只係宣布佢病咗咋...係唔係好失望呢?

    我都覺得佢學嘢嘅進度比我預期好,因為佢之前一直成舊飯咁教極唔識,雖然宜家都係正經嘢教唔曉,但都叫做識好多無謂嘢,睇見都覺得佢好搞笑

    回覆刪除