2014年1月31日 星期五

馬上行運﹗



恭喜發財﹗

我燒腩仔係到祝大家身體健康﹗心想事成﹗大吉大利﹗財源廣進﹗馬上行運﹗

嘻...今年係我第二年過嘅農曆新年,爸爸媽媽話來緊一星期會好忙,要四圍去同D親戚朋友拜年同逗利是,仲由上星期開始密密同我練習做恭喜嘅手勢,唔...希望我呢幾日嘅表現好D唔會失禮佢哋啦﹗

而我亦想係到祝爸爸今年繼續畀心機搵錢養我同媽媽﹗媽媽就青春美麗對我溫柔D同煮多D好嘢我食﹗自己就聰明伶俐快高長大兼唔好成日激嬲媽媽﹗恭喜恭喜﹗



另外仲有個題外話呀,上次媽媽post咗有我樣D揮春出來,唔少姨姨睇完都問件衫咁sharp醒係邊到買,其實如果你哋有睇過我上年嘅賀年相就會知,件衫其實係媽媽上年係花園街買嘅雙面衫來,上年著時仲有大要靠厚衫撐住,今年就啱啱好fit身(好彩今年天氣熱唔使著厚衫係入面),咁上年著咗紅色嘅一面,媽媽話今年試吓著綠色呢邊,係唔係都一樣咁型仔呢﹗kakaka...

24 則留言:

  1. 水太太祝你新春快樂﹗馬到功成﹗龍馬精神﹗一家平安﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話﹗燒腩仔都祝返姨姨心想事成﹗身體健康﹗

      刪除
  2. 南瓜仔都係拎上年件衫,但今年件衫已經唔係好啱著,手同腳都短左少少

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒腩仔著緊呢件係一歲碼來,只得上身外套,所以唔著厚衫係入面都仲OK

      刪除
  3. 件衫好醒神呀!
    祝你地一家新年快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE﹗Mrs. Wu一家都要身體健康﹗心想事成﹗BB快高長大﹗

      刪除
  4. 祝燒腩仔快高長大, 身體健康~

    回覆刪除
    回覆
    1. 晉晉都要身體健康同繼續聰明伶俐呀﹗

      刪除
  5. 燒腩仔疏個蛋撻頭好sharp 醒呀
    祝你哋一個開心幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢呢個天生蛋撻頭真係好正㗎﹗
      我都祝蛇仔明一家身體健康同心想事成﹗

      刪除
  6. 新年快樂, 祝燒腩仔馬上快高長大, 艾菲馬上青春常駐
    燒腩仔年年新年都有靚衫衫著, 好喜慶呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...都係同一件衫咋,出年應該唔啱著啦
      暲暲一家都要身體健康同幸福美滿呀﹗

      刪除
  7. 燒煵仔真係好可愛呀,祝你地一家健康快樂,小朋友快高長大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 包包都一樣咁cute,祝包包精乖伶俐,媽媽就越來越靚﹗

      刪除
  8. 燒腩仔..得意到你丫~~
    ee祝您一家永遠都咁開心常樂, 身體健壯!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...鏡頭背後不知幾咁唔得意
      多謝EE,燒腩仔都祝你一家笑口常開同身體健康﹗

      刪除
  9. 恭喜發財, 祝燒腩仔一家馬年大吉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...多謝EE,我都祝返你哋馬上行運﹗

      刪除
  10. 我果件都諗住著到佢4-5歲架! WAHAHAHAHAH

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想呀,不過怕且件衫出年都未必頂得住啦....

      刪除
  11. 一樣咁型仔呢﹗點著都一樣咁型啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...多謝EE,我睇咗小檬著那件都係一樣咁型仔呀

      刪除
  12. 原來花園街買,我鐘意雙面款呀,我唸住出年都要買番件靚靚新年衫畀肚B(之前果件畀人話似舞獅 >_<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 旺角花園街,灣仔太源街,佐敦保靈街同深水埗福X街都好多呢D衫買㗎,燒腩仔呢個係男仔款來,如果女仔的話我見有好多好靚嘅小鳳仙款,再唔係一條中國裙咁都好殺食㗎

      刪除