2014年2月7日 星期五

16個月



今日係年初八,亦都係我16個月大嘅日子,媽媽話新精頭見到人要講「恭喜」,咁我都應吓節送個拜年look畀大家啦,頂卜卜帽係叔婆送畀我,起初我唔肯帶㗎,不過帶親媽媽都猛話我靚仔,自己照鏡睇又好似幾好睇咁,咁我宜家就好鐘意帶住佢啦﹗



嘻...入返正題先,今個月都係一日五餐,早晚兩餐飲奶,午餐晚餐食飯仔,下午茶就食零食加水果,暫時都仲係食BB專用餐,但見到大人食物我都會不停扭食,媽媽宜家出街食飯都索性帶埋較剪隨時剪食物畀我食,廢事我嘈嘈閉或者發皮四搞到佢無啖好食(艾菲:有個為食仔嘅好處係食飯坐成粒幾兩粒鐘佢都肯坐定定唔會扭落地囉)。

經過爸爸媽媽嘅特訓,我宜家已經可以同奶樽講bye bye啦,最近一星期嘅兩餐奶都係用杯飲,不過夜晚餐奶就唔知因為轉杯,定食得太多嘢而飲少咗兩安(艾菲:佢朝早餐奶又照飲到七安㗎喎,反正夜奶遲早都要戒就飲少D都無所謂啦﹗),但自己畢嘢食嘅能力就停滯不前(可能出街食飯多少咗練習),簡中都會畢到但畢完我又唔鐘意放入口囉,有時餵返媽媽轉頭有時又拎來研究吓,最後就跌晒落枱要媽媽同我鬥快執(艾菲:一畀佢執到就實搞到成頭都係﹗>.<)。

至於瞓覺呢方面,因為天氣開始回暖,我都回復正常睡眠時間啦,每晚十一點左右瞓,第二朝未九點就起身嘈住媽媽﹗(艾菲:天呀﹗點解唔畀我瞓多半個鐘﹗)晏覺就因為我朝早唔多願再瞓(之前十一點會瞓返),所以由兩覺變成咗做一覺,仲將個時間推遲到四點,通常到咗呢個鐘數我D電已經畀媽媽放到盡晒,一落床就會自動瞓著,仲一瞓就瞓成三個鐘添﹗



宜家行路對我來講已經係毫無難度嘅事(但左腳依然有少少向內),所以最近我鐘意玩三人行,兩隻手同時拖住大人,然後個身「中」前咁吊住來行(係佢主動去拖第二個人隻手來畀佢咁玩㗎喎,即明明已經拖住公公,仲要伸手要婆婆都一齊拖佢),而媽媽最近就發現我開始識跑啦(腳踭離地咁跑),如果同我講Jump我仲會試吓跳添(個身勁un但未離到地),係屋企會忽然不停轉圈轉到頭暈跌低,大人叫我跳舞又會不停踏步扭身加扭pat,扶住牆/扶手或者拖住大人上落樓梯都無問題。



眼耳口鼻我到宜家都仲未學識眼睛係邊(艾菲:來緊面試我就真係無眼睇),但就學識咗餵BB妹妹飲奶,餵人食嘢時仲會講「um...呀」叫人擘大口,會自己坐落凳仔,媽媽一講照靚靚我就會行去照鏡,大人叫我恭喜我就會做請請嘅動作(應該係上幼潛時唱恭喜歌學返來),一聽到救護車聲就會先扮聲再同人講有「bu bu」(我哋平日係佢面前係叫救護車做bi bu車),媽媽個電話一響我就會即刻叫阿婆(因為艾菲每日都會同婆婆講電話),仲會叫爸爸,姨丈同舅父抱我去窗邊睇車(佢又識分咩人會睬佢,一定唔會叫艾菲同婆婆抱佢睇㗎喎)。

自理能力方面媽媽話我好抵讚呀,因為我終於學識每次出街後返到屋企要係門口坐定定,自己除鞋同除襪(當然係艾菲係後面幫手整鬆咗先畀佢自己meet鞋仔個魔術貼同抽隻臭襪出來啦),再放好對鞋先入playmat玩,而potty training係呢個月都有明顯進展,宜家我想便便時開始識得同媽媽講「唔唔」,最近呢個星期仲學識咗坐大人廁所便便添(艾菲:唔使日日洗potty係最爽嘅事﹗)﹗



我嘅情感表達能力亦越來越強,出街見到D哥哥姐姐我會好興奮咁叫佢哋,但有時撩完人又會怕醜,會將自己暱埋係爸爸媽媽後面,去到陌生地方會唔肯入屋/電梯,陌生人請我食嘢或者樣食物係未見過嘅我唔會隨便食,而經過呢個新年接觸多咗唔同年紀嘅小朋友之後,媽媽發現我終於學識同其他小朋友爭玩具玩,以前我畀人搶咗件玩具都好似無事發生咁,宜家就會還手去同人爭返轉頭,如果唔成功就會尖叫甚至出手想打返人咁(唔...小朋友爭玩具艾菲主張由佢哋自行解決,但出手打人呢個就要stop同教啦), 見到爸爸媽媽鬧交我會爆喊(其實都不過係為D無謂嘢嘈咗幾句,以後真係要忍口唔好係佢面前嘈),有次見到婆婆同個姨姨食飯爭埋單,我以為個姨姨蝦婆婆就即刻發惡鬧同打個姨姨(呢吓真係冧死佢阿婆,但難為最終畀佢打到個人係坐佢隔離嘅艾菲呢...)。

講嘢方面就依然鐘意將所有嘢歸類咁叫同埋配音扮聲,不過我最近都唔多願叫人啦,最多好簡中咁叫阿婆,同真係有事要搵媽媽時先喊住叫佢,至於新學識嘅單字就有凳,擺,鼻(正音係罷罷),貓(唯一一樣唔叫wow wow嘅動物),靚(真係會指住D公仔或者花同你講靚靚),俾(上幼潛時老師教想食嘢要攤開手示意俾,佢起初寧願唔食都唔肯攤開隻手,但忽然上星期有日就開金口講俾字兼攤開隻手),妹妹同埋jump,絕大部分都係跟大人口水尾學返來,宜家我已經識聽好多人話,同人吹水傾偈都開始有紋有路㗎啦﹗

30 則留言:

  1. 食飯爭埋單單野真係好笑,hahahahaha
    原來燒腩仔只得16個月,佢識好多野呢,我以為佢起碼18個月,即係話,其實佢好聰明呀!亦係艾菲教導有方,因為睇得出你有好多心機教佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...爭埋單呢件事都真係估佢唔到,我只可以話佢真係好錫佢婆婆

      刪除
  2. 燒腩仔真係識好多嘢呀。識講要"唔唔"好叻叻呀!等媽媽唔洗換臭片,同洗 potty,好乖乖呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都仲未100%得㗎,間中都會有意外便便咗都無同我哋講㗎,但佢有呢個意識同行為我已經覺得好感恩

      刪除
  3. 燒腩仔而家識好多野喇。。。叻叻

    想便便時開始識得同媽媽講「唔唔」,最近呢個星期仲學識咗坐大人廁所便便添(艾菲:唔使日日洗potty係最爽嘅事﹗)﹗ <==好叻呀。。小檬唔肯坐定定,婆婆又冇好好咁迫佢或者引導佢,我都放棄喇。等我放產假希望可以有啲進展。



    回覆刪除
    回覆
    1. potty training真係一件好花心機同時間嘅事呀,我都係呢兩個月先突然有進展咋,之前一係唔肯坐要走佬,一係就坐低顧住玩唔肯用力去,最炆係搞完一大輪唔痾跟手包返片就痾,但你又唔可以打打鬧鬧咁嚇親佢,只可以不斷試同不斷鼓勵,我都有段時間想放棄,不過就畀燒腩仔婆婆逼我一定要堅持落去,佢仲身體力行咁同燒腩仔坐potty,而燒腩仔又真係好聽佢婆婆話,坐吓坐吓就真係肯乖乖地痾唔再搞搞震啦

      刪除
  4. 燒腩仔既賀年LOOK好有型呀!!

    嘩...好叻呀, 可以係大人廁所便便, 小B到宜家都剩係可以係大人廁所VV咋, 便便係痾完先通知你囉, 唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未教燒腩仔VV呀,但佢六個月大左右已經開始同佢係potty到便便,可能慣咗所以轉大人廁所佢都無問題,不過來緊夏天同佢正式戒片都應該有排煩,諗起都頭痕呀

      刪除
  5. 如果同我講Jump我仲會試吓跳添(個身勁un但未離到地)-------呢個我爆笑咗...hahahahhaha
    燒腩仔好叻呀, 才16個月就識咁多嘢
    有時望住蛇仔明, 好慚愧...我好似唔識教佢咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有所不知啦,燒腩仔一歲前學嘢係超慢㗎,無論係手指肌肉發展,抬頭,開聲講嘢,抑或學bye bye同飛吻呢啲動作,佢都係比同期BB慢㗎,所以唔使擔心呀,俾佢哋自然發展,自然就會慢慢追到進度㗎啦!

      刪除
  6. 好叻呀,戒左奶樽,南瓜仔完全零進展,死都唔肯飲。

    用potty 更加未開始,最煩係佢現在一日有4次便便,最鐘意係食食下就便便,唯一有進展係便便完會都我地講poo poo,但唔係次次都講呢……

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都有段時間完全唔肯用杯飲一定要用奶樽先飲㗎,不過有晚我拎盒屋仔奶畀佢就咁原盒用飲管飲,可能之前未試過覺得可以好似大人咁好過癮佢就肯飲,自此以後就忽然肯用杯飲夜晚餐奶,後尾索性連朝早餐都轉埋用杯飲,佢又OK無話要奶樽先飲,咁就完完全全咁戒咗啦﹗

      其實南瓜仔一日四次,係唔係每次都少少咁㗎?燒腩仔細個時我習慣佢痾咗少少出來,我都會同佢再唔一陣,等佢將其他便便都痾埋出來,咁慢慢佢就識一次痾清晒一日嘅便便啦,如果佢識得同你哋講poo poo,都真係可以開始potty training啦,唔係佢第時慣咗係片便便唔肯係potty便便就煩啦

      刪除
    2. 都唔係少少便便,但唔係叫多囉,下次去健康院問下先

      刪除
    3. 問吓姑娘嘅專業意見都好呀,佢慣咗以一日咁多次便便,到返學時會無咁方便囉

      刪除
  7. 燒腩仔好叻呀,已經戒左奶樽,我想問燒腩仔用杯係飲筒杯定冇飲筒果款學習杯呀?
    燒腩仔瞓到9點半都好呀,肚B準時8點前起身架,嗚嗚…
    見到燒腩仔咁叻,都係燒腩媽功勞,真係辛苦做FTM都值得呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用飲管杯飲呀,佢到宜家用avent隻學習杯飲都仲會漏到一身都係㗎﹗
      肚B係唔係跟咗你哋返工早起身嘅時間?不過燒腩仔成十一點先瞓都算夜瞓㗎啦﹗

      刪除
    2. 我地朝早7點幾起身架啦,肚B有時都會咁早醒,不過通常8點醒,瞓遲啲都唔得 ^^"
      我試過畀肚B用飲管杯飲奶,可能唔慣佢飲少少就唔飲,但用奶樽就一陣間啜晒8安奶,所以都唔知點幫佢戒好 ~.~

      刪除
    3. 其實佢哋有固定嘅生理時鐘都好呀,而且之後返學都要早起身啦,所以八點我覺得都可以接受呀﹗
      燒腩仔初時都唔肯用杯飲,一啜到係奶就推返畀我哋要換返奶樽先肯飲,不過後尾我停咗排無試,之後忽然有日拎咗盒屋仔奶就咁插飲管落去畀佢飲,唔知係佢覺得咁樣似大人飲嘢好過癮吖,定我跟咗巴士roadshow衞生署拍條片教係後面攬住佢飲等佢有多D安全感,佢自此之後真係肯用杯飲無再搵奶樽啦﹗

      刪除
    4. 咦,就咁用飲筒飲盒仔奶可能肚B肯喎,我weekend又試下先。不過平日我奶奶一陣唔會咁做,唯有畀肚B習慣下,但真係戒樽就唔洗唸住 T_T

      刪除
    5. 其實肚B都仲細,都唔使太心急戒奶樽住嘅,不過如果可以訓練到佢要唔要樽都得,咁有時出街夜咗未返到屋企,或者去旅行就可以唔使帶奶樽會方便D囉

      刪除
  8. 燒腩仔新年look帶左卜卜帽仲有比卡超袋仔, 好得意啊~~~~
    燒腩仔咁快戒左奶樽, 勁啊~~~大爺到呢家都唔肯啊, 飲奶一定要用返奶樽...好聞塞.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒腩仔有一排都係唔肯㗎,一用飲管杯啜到係奶就推返畀我哋唔肯飲,一定要轉返奶樽先肯飲埋去,但有日我拎住盒屋仔奶畀佢用飲管原盒飲佢有肯飲,可能覺得可以學大人飲嘢好過癮掛,自從試咗一次之後佢就忽然肯用杯飲奶啦

      刪除
  9. 燒腩仔個pokemon利是袋好得意呀!
    我地最近都買左把較剪, 出街剪剪剪

    回覆刪除
    回覆
    1. 個袋係我朋友送㗎,好似原本係裝NDS嘅
      有較剪真係方便好多呀,唔使吓吓咬畀佢咁核突

      刪除
  10. 燒腩仔叻叻呀~ 我反而想問, 點解我放個BB 廁板呢, 個板郁來郁去, 你會唔會有咁O既問題呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個又無咁嘅問題喎,可能佢夠重一坐落去塊板就無郁啦,不過我嫌個窿細就真,佢pat pat再大D就好快會唔啱坐,所以物色緊有無大少少嘅畀佢坐得舒服D

      刪除
  11. 燒腩仔好叻呀...淨係唔駛煩食..我覺得佢已經好乖仔~hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢食嘢都係一時時,有時唔願食自己D飯時都會發癲搞到一身都係

      刪除
  12. 燒腩仔"咩"住個比卡超袋好可愛呀~~~~
    16個月個月已經識咁多嘢,真係好叻仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 個袋本身係個NDS袋來,我見都幾襯燒腩仔嘅size,就拎咗來做利是袋啦

      刪除