2014年2月19日 星期三

百厭星



燒腩仔最近明顯百厭星上身,玩電線,玩房門,摸「車立」門,整high chair個安全扣,搞電視機側邊D掣,衝入房搞暖風機或者抽濕機,唔危險嘅嘢佢都唔做,打佢手仔仲發你皮四,之後就尖叫鬧人趴地喪扭,基本上乜都出齊咁滯,煩到艾菲頭都大埋,然後某日艾菲係廚房整完D嘢出來,就見到佢將張Ikea凳仔反轉坐咗係到。

記得之前睇肚B媽個blog見到肚B都試過咁樣卡住咗,所以艾菲見到此情此景實在忍唔住笑到肚痛,燒腩仔見到艾菲狂笑仲以為自己做咗咩好事,完全唔知死咁跟住艾菲好興奮咁笑,然後艾菲把握機會話要同佢咜吒,佢仲好合作咁即刻望鏡頭擺晒pose添﹗kakaka...

影完相艾菲就好衰咁丟低佢唔理走咗去啦,當佢想起身跟艾菲一齊走嘅時候先發現自己被困係到慘叫,而艾菲當然無佢咁好氣坐埋一邊睇吓佢會點收科(呢D位艾菲都幾堅持要佢自己搞返掂唔會幫佢,咁當然係個情況係安全先會咁狠心啦),慘叫咗一陣見艾菲完全不為所動無救佢嘅意思,呢隻燒腩仔終於收聲試吓自己起身,跟住唔使幾秒已經順利逃脫。

不過最爆笑係成功逃脫之後,燒腩仔居然又忽然坐返落去困住自己,慘叫咗一輪證實艾菲係點都唔會救佢先死死地氣自己起身走人,自此以後佢就無再將張Ikea凳反轉來玩啦﹗原來咁樣畀佢親身經歴兩次,真係有用過艾菲日日夜夜提住叫佢唔好搞,所以話呢...做媽媽真係要係適當時候學吓放手,唔係佢哋就永遠都長唔大㗎啦﹗

23 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 咁橋嘅,見到燒腩仔卡左響張櫈腳爭扎個樣,我都笑左出黎同唸起之前肚B啲魚野 :)
    哈哈,咁燒腩仔都醒喎,見你冇反應就唔玩,其實佢想引媽咪注意多啲喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得佢係一個幾需要媽媽注意嘅小朋友來,同埋佢都幾識睇眉頭眼額,知我幾時會話佢唔睬佢幾時係同佢玩

      刪除
  3. 其實睇樣我知燒腩仔係百厭類型,不過男仔都係活潑d好,代表佢個腦仔活躍,第時應該幾聰明。睇左你blog咁耐,真係要讚你好識教,因為頑皮的小朋友唔易教的,而你都幾嚴厲唔易對付,大概燒腩仔亦唔係你對手吧,佢總會乖乖就範的:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...因為佢本身有個同樣百厭嘅媽媽嘛,所以我最清楚唔及早調教佢,到佢大個之後可以有幾失控

      刪除
  4. 我家一一又係吾危險吾搞, 我都係由佢跌下撞下板反而重好過日哦夜哦.

    回覆刪除
  5. 艾菲講得好呀!不過真係唔係人人做到呢!呢個情況我老公應該第一時間去左救佢。。。

    回覆刪除
  6. 我覺得所有BB都有做戲既潛能, tarebaby 會喊同發皮4引人注意, 如果婆婆公公唔理佢, 佢會自己走去拎手巾仔抹眼淚 =_=!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意自己拎手巾仔抹眼淚呢吓喎,如果換轉我見到實忍唔住笑

      刪除
  7. 你講得好好呀~ 我諗我都要tune下自己~ 學下你~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時真係要畀佢哋撞吓板,當然都要睇情況啦

      刪除
  8. 理論上我極同意你講法, 但衰在我係心軟媽, 可能到最後都係會出手.............
    要練吓狠心啲先

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你日日畀佢搞到一頭煙氣都唔得閒抖吓,呢D位你好自然就會狠心到由佢扭吓再自己起返身㗎啦

      刪除
  9. 我都會咁,唔理佢,做得好

    回覆刪除
  10. 燒腩仔都係到測試緊你反應~~
    真係要狠下心..咪佢地搗蛋期真係有排煩~~HEE

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢宜家好醒,開始識得睇我眉項眼額,宜家有時我唔出聲望住佢,佢已經即刻唔敢亂來,不過就會蝦其他人囉

      刪除
  11. 我覺得呢張相燒腩仔好似細個好多咁, 有BB FEEL, 我一睇張相就好想笑..........little k 有時做左d野我都好想笑, 但要忍住, 因為佢地真係以為好得意架...

    回覆刪除