2014年2月22日 星期六

小朋友古著

大人古著就聽得多,小朋友古著大家又有沒有聽過?艾菲說的可不是普通的小朋友二手衫,而是一件有著三十多年歴史的小朋友冷外套呀﹗



話說燒腩仔嫲嫲是個不捨得丟掉舊物的人,我們每星期帶燒腩仔回去食飯時,她都不時拿出一些陳年舊相或舊物給我們看,例如有一晚她便拿出一條紅色裙仔說是米高滿月時穿過的(男仔著裙仔?),我們看罷議論了一會兒後便著她收起(佢本來想叫米高自己keep返,但呢D咁有歴史嘅嘢我哋真係唔敢接收,萬一之後有咩損毀真係唔知點算),然後農暦新年前某晚,她又忽然拿出上面這件古著冷外套,說是米高滿月時她的朋友親手織給米高,現在可以給燒腩仔穿。

艾菲望著這件古著冷外套立即雙眼發光,無論是款式還是手工都非常好(如果艾菲都有呢股功力,可以親手織件畀燒腩仔著就好啦﹗),唯一缺點就是顏色有點暗啞,明顯是毛冷放舊了的情況,但想到這件冷外套是米高小時候穿過那麼有紀念價值,又是燒腩仔嫲嫲指明要給燒腩仔穿的,艾菲便再也沒理由去嫌棄它﹗



冷外套拿回家後,艾菲便嘗試用毛粒機慢慢磨,果然磨走了原有的毛粒和線頭以後,整件冷外套望上去都即時sharp了不少,燒腩仔穿上後也立即變斯文了,連百厭星味都減退了,不過讓他穿著外出時艾菲還是得小心翼翼,至少他開餐或者玩滑梯時一定要將它除下,否則被他弄污了冷外套的話艾菲便大件事了﹗

22 則留言:

  1. 好勁呀燒腩仔嫲嫲,值得收藏

    回覆刪除
  2. 好呀。。。又可以一代傳一代喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...不過我呢個接手嘅就有壓力,好怕keep唔好傳唔到落去囉

      刪除
  3. 咁有紀念價值都應該要保留呀,我奶奶就淨係keep住我老公出世都用過黎煲彊醋個煲 XD
    燒腩仔著落又唔覺得古feel喎,即時斯文靚仔晒添呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka...咁咪似宜家D人儲LC煲話留畀個女做嫁㛇一樣﹗
      係啦,呢D冷外套款真係好㩒興,就算三十幾年後都唔覺得out﹗

      刪除
  4. 禾覺得好型呀!!!
    好有Paddington Bear感覺~~LIKE AR!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依?你講一講我又真係覺得有D似喎﹗

      刪除
  5. 好勁呀, 到時燒腩仔又可以傳俾佢小朋友XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...不過我呢個接手嘅就有壓力,好怕keep唔好傳唔到落去囉

      刪除
  6. 我奶奶冇收藏衫但重keep住老公細個張被同玩具, 見返以前出o個d麥記玩具好開心 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好想我媽都有留起我細個D衫,尤其係佢親手織件冷衫仔同蝴蝶頸巾,不過我反而自己有keep D麥記玩具喎

      刪除
  7. 好厲害. 我有試過用去毛粒機磨冷衫, 但連件冷衫都被部機勾爛埋, 係咪我唔識用呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係逐忽逐忽輕輕力打圈磨落去,見到有毛粒嘅位就會再磨多幾吓囉,會唔會係你停係同一個位太耐所以勾爛到件衫呢?

      刪除
  8. 冷外套仲連帽, 又要保存到咁多年, 唔比個勁都唔得呀! 睇黎燒腩仔又著得幾岩身喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得我奶奶好勁﹗好彩佢宜家拎出來,遲D可能真係唔啱著lu

      刪除
  9. 我奶奶都有老公滿月時嘅紅裙仔呀!其實係一塊布。我包包12朝時都有"嬲"下。呢啲歷史物品真係好值得留念!等我都收起一兩件留畀自己個孫先,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來以前D人滿月真係著紅裙仔㗎?想當日奶奶拎出來時我哋仲以為佢拎錯我老公個妹條裙出來添﹗:P不過因為佢拎出來時燒腩仔已經一歲大,所以燒腩仔無機會試著呢條裙仔啦﹗

      刪除
  10. 件冷衫好靚呀!你好犀利喎,可以整到件衫咁新淨!

    回覆刪除