2014年2月25日 星期二

拆利是

等了又等終於等到農暦十五拆利是日,不過因為今年農暦十六還有一場團拜,加上艾菲這兩星期都病到五顏六色,所以拆利是也要推遲至農暦十七才有時間拆﹗



由於燒腩仔今年有自己的利是袋,我們一家三口的利是分得相當清楚,雖然仍有不少長輩派利是給艾菲和米高,但燒腩仔除了跟我們去拜年有利是逗之外,還有爺爺嫲嫲替他四出搖距逗利是,結果他的利是堆在一起足有「兩舊磚」的size,連艾菲也忍不住叫他一聲「財主」呢﹗



當艾菲將他的利是散滿playmat後,他即興奮得狂抓狂飛眼前的利是封,當然他只是對利是封有興趣,對利是封內的錢則毫無興趣啦,所以真正拆利是的任務還是由艾菲負責。



燒腩仔:呢封$50...呢封$100...唔錯唔錯...



燒腩仔:嘻...今次發達啦﹗



今年沒再像去年般拖字訣,拆利是後翌日已經連同他生日時收到的利是錢一併存入去年在建行開的兒童戶口,順便向職員查問換一張新的相片查數卡的事,原來要在燒腩仔生日的月份才可以更新,即去年十月時miss了一次更新機會﹗﹗﹗那麼艾菲在今年十月一定要記得替他更新一張才行﹗

10 則留言:

  1. 張咭係真定假㗎,唔好 post 呢 D 嘢出嚟喎,危險呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,只係銀行網上donwload落來嘅demo卡來,唔使擔心

      刪除
  2. 艾菲保重呀,希望你快啲好番晒!
    燒腩仔見到利是雙眼發光咁樣,好搞笑呀XD
    我老公一早都拆左利是,但只係記帳同儲響我地個戶口 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好開心,因為又有新嘢玩嘛﹗
      如果將D錢放係我到的話,我好擔心佢之後仲有無得拎返囉,呵呵呵...

      刪除
  3. 張咭咁靚靚嘅, 蛇仔明去中銀開戶, 乜jetso 都冇

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家D兒童戶口真係無乜jetso,我哋都係見佢有得整張有相嘅卡先揀呢間,叫做好過乜都無囉

      刪除
  4. 回覆
    1. 真係好羨慕D小朋友可以逗咁多利是呀﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 可能因為係舊相,我set咗係網頁到load返,所以load得會慢D

      刪除