2014年2月12日 星期三

幼潛@15M

不經不覺,燒腩仔已經上了四堂幼潛,報名前艾菲都考慮了好一段時間,因為坊間實在太多不同類形的playgroup,而不少朋友都說playgroup只是讓那些平日沒時間跟小朋友玩的父母抽點時間出來親子,艾菲作為FTM又怎會沒時間陪燒腩仔,再加上燒腩仔本身是個主動的小朋友,playgroup對我們來說更加變得可上可不上。

然而燒腩仔畢竟是艾菲和米高的第一個小朋友,就算艾菲有再多的時間陪他,都總會怕自己不懂教而令他跟不上進度,再加上有些東西由外人教效果會比自己教好,始終我倆天天「困獸鬥」,艾菲又向來態度強硬,很容易過火破壞了親子關係而不自知,於是在米高的支持下,我們便決定報一期幼潛來試試看。


 
每次正式上堂前,老師都會先讓各位小朋友任玩玩具作warm up,到夠鐘便一起由1數到10,再要求各位小朋友幫忙收拾玩具。



收好玩具便開始上課,首先是圍圈坐著唱歡迎歌,再逐一出去老師那裡點名和拿貼紙。



老師在每堂都會安排兩個小遊戲和一個感知活動,這堂我們便學了唱歌做動作和認識大小,而老師都會在下課前跟家長解釋遊戲背後的意義和注意地方,這點是艾菲最欣賞和最有得著的。



吃過茶點以後便來到感知活動的時間,由於這堂正值農暦新年前席,老師便安排了小朋友玩手指畫,讓他們畫一幅桃花來應節一下,可惜燒腩仔極不喜歡全程反抗(但佢上一堂又係玩手指畫時就勁鐘意成隻掌印落去㗎喎),所以畫中的點點絕大部分都是老師,艾菲和米高的...

由於在上幼潛之前我們沒讓燒腩仔參加過其他playgroup(baby gym那次唔算啦),所以初時艾菲也猶豫過這課程是否適合我們,因每堂的時間都好像過得很快,連大人也未來得及吸收已經夠鐘下課般,再加上燒腩仔好像沒想像中喜歡的表現,第一堂全程觀察一點也不投入,第二堂就在上課期間不停跑去窗邊說要看車,既不肯坐好聽老師說話,又不肯參與某些遊戲,一切一切都令艾菲有點苦惱。

不過自從第三堂可以讓父母一起參與,由米高以第三者的角度去肯定這個課程是沒有問題,再加上燒腩仔在這短短兩星期間的一點小進步,開始肯坐好聽老師說話,終於學識要一樣東西時要攤開手示意和講「畀」字(佢之前係寧願唔食老師嘅茶點都唔肯做攤大手板嘅動作),以及平日玩玩具玩到不亦樂乎時,只要跟他數1至10告訴他時間到,便會乖乖放下手上的玩具去完成大人給他的新指示,甚至外出食飯或坐車不肯坐好時跟他唱「坐靚靚」歌就會立即坐好,這些神奇的變化實在不容艾菲再去懷疑。

經過艾菲和米高的商量後,我們已經替燒腩仔報了新一期的幼潛課程,期望在未來的課堂裡,艾菲和燒腩仔都能夠有所得著,兩母子一起並肩成長和進步吧﹗

24 則留言:

  1. 聽落好似唔錯喎
    我都好猶疑俾唔俾bb 上playgroup, 好多媽媽話冇用嘥錢, 但正如你所講, 第一個細路, 總係怕自己唔識教好執輸咁, 尤其是我要返工, 日常靠婆婆都教唔到啲乜 (婆婆公公淨係識寵 -_-")
    8個多月嘅蛇仔明, 好似舊飯咁, 乜指令都唔識, 我都好心急呀
    請問你呢個playgroup 係咩名? 等我都去睇睇先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋就主張等到一歲先畀小朋友去返playgroup囉,因為一歲前真係成舊飯咁畀唔到D咩反應感覺有D徒錢呀,而且有D朋友話小朋友太細個返呢D playgroup都容易惹到病,如果蛇仔明平日係畀老人家湊,咁襯你放假去返吓playgroup,同佢一齊學吓嘢同親子都唔錯㗎,不過就要揀返D啱自己嘅嘢囉,有D係hea玩有D係谷學嘢有D係做gym﹗
      我哋參加呢個係香港基督教服務處搞嘅幼兒潛能訓練課程,佢D班好full要抽籤抽到先有得上㗎﹗你有興趣可以上佢哋網頁睇吓呀﹗

      刪除
  2. 我之前都有睇過D 幼潛資料, 坊間既評語大多是正面, 不過因為地點唔岩所以冇報, 其實我地都停上左兩個月playgroup, 因為要冬眠, hehe!

    回覆刪除
    回覆
    1. tarebaby會冬眠咁正?最近咁凍我都想攬住燒腩仔冬眠呀...其實我覺得playgroup都唔一定要上,只不過係畀個機會佢去接觸吓其他小朋友同埋學吓守規矩姐,如果平日多接觸差唔多年紀嘅小朋友都OK㗎

      刪除
  3. 我仔都停左Playgroup, 坐低聽書好似唔太岩佢, 你可以俾你個間D幼潛資料我嗎? 我都有D興趣:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋參加呢個係香港基督教服務處搞嘅幼兒潛能訓練課程,佢D班好full要抽籤抽到先有得上㗎﹗你有興趣可以上佢哋網頁睇吓呀﹗

      刪除
  4. 我同事個仔都上左, 都覺 得有幫助呀~ 不過唔近我屋企, 所以我都無考慮到.....加油呀~~~ivy mama~~~

    回覆刪除
  5. 我都成日聽幼潛,好似幾好
    其實我都唔知究竟有冇用,不過前排小檬返咗個聖誕PG,佢好曳,唔肯入班房,要喺出面sir滑梯,我都有諗比返佢返吓,費是第日返N班咁麻煩,不過遲啲B be出世可能我又唔得閒同佢去。。唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋始終太細,都係要畀佢哋適應吓,燒腩仔初初返時未至於唔肯入課室,但就狂走去窗邊想睇車囉,等B be出世之後,你或者可以放低B be畀姐姐同婆婆湊一陣,你同小檬一齊去上堂,多返D親子時間嘛,我成日覺得就算生兩個小朋友,都要抽返D時間同佢哋各自獨處吓,咁佢哋先唔會咁呷醋㗎

      刪除
  6. 回覆
    1. 係香港基督教服務處搞嘅幼兒潛能訓練課程,其實好似坊間D playgroup咁,畀小朋友透過遊戲去學習吓,不過佢哋就係由專業社工或者幼稚園資深導師教同設計課程嘅,唔會好似坊間D咁商業味

      刪除
  7. 同意你心聲,ftm也怕自己不懂教,特別反叛期前上開就很有幫助,等他明白指令規則

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時同佢坐係屋企,你眼望我眼咁,都真係好怕浪費咗佢嘅時間,而且佢哋宜家吸收力咁強,真係要剩機同佢哋打好個底先得

      刪除
  8. 可以教倒佢執玩具同"坐靚靚",又幾有用喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢兩樣嘢對於媽媽來講真係幫到好大嘅忙,宜家帶佢出街易控制咗無咁易出現尷尬情況

      刪除
  9. 幼潛好似幾好咁喎~妹豬依家返緊嗰間,大多數時間都係唱歌同故事,我覺得你呢間好似互動啲,無咁悶

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋除咗唱歌之外,每次都有三個小遊戲,我覺得好充實㗎,D時間唔知點解好似過得特別快咁

      刪除
  10. 我帶南瓜仔去pg, 無諗佢會學到乜,只希望佢學習群體生活咋,當然我都會揀過先俾佢讀啦。

    唔知係pg定係hd教,南瓜仔已經可以自己跟住首歌做動作,如向上下指,轉身,指眼耳口鼻咁,所以早少少俾佢玩下都不錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我揀呢個主要係佢會教返家長點樣係屋企同小朋友玩囉,反而佢同其他小朋友我又唔太擔心,因為平時都會同朋友D小朋友玩,又會去公園玩嘛

      刪除
  11. 睇落唔錯喎!!
    我都有報幼潛trial class,,但因朗朗發燒無去~
    睇到你又ok..我要再去報下先~haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 依...佢呢個好似無trial class㗎,一來就係報名等抽籤睇有無得上囉,你有興趣都可以去香港基督教服務處個網到睇睇呀

      刪除
  12. 聽講幼潛好難報,我本來之前都想報TST果個架,不過見都係抽籤所以就放棄lu。
    雖然艾菲FTM可以教到燒腩仔好多野,不過我都覺得pg可以學到o既野唔同架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係抽平日班先咁容易抽到咋,但佢好在舊生就一定有得繼續讀囉﹗
      真係出去畀吓老師教,點都吸收得快過我自己係屋企教

      刪除