2014年2月26日 星期三

密密食密密食



密密食...密密食...食完一啖又畢一啖來食...由燒腩仔十一個月大教佢用匙羹畢飯食開始,艾菲就一直期待佢可以自己好乖咁食晒成碗飯嘅呢日,終於...係五個幾月之後畀艾菲等到啦﹗



仲要只係用咗大半個鐘左右就食晒成大碗飯,兼且係食得好乾淨完全無打過仗嘅痕跡(如果D飯跌咗落餐盤到燒腩仔會自己執返落碗到再畢來食)﹗艾菲事後只需要一塊碗布抹乾淨個餐盤就OK超輕鬆﹗

望住眼前呢個好專心咁自己食飯嘅燒腩仔,艾菲真係覺得好感動﹗﹗﹗一來因為佢終於大個仔越來越明事理同獨立﹗二來係艾菲終於唔使日日捱住肚餓來餵佢啦(之前日日都要餵咗佢先有得煮嘢畀自己食,好多時都等到兩點幾先食到第一餐)﹗以後唔使再等來等去同趕頭趕命,可以兩母子係屋企慢慢撐枱腳啦﹗

其實係呢個教佢用匙羹嘅過程入面,都經歴過起起跌跌,由最初佢只肯拎住枝匙羹打死都唔放,到後期佢意識到枝匙羹係用來畢嘢食,跟住每次都要佢mood到先會畀艾菲捉住隻手教佢畢,有時又會high爆咁係個碗到喪撩整到成枱都係,之後就上手繼而上頭勁messy,最死係呢D咁厭惡嘅工作只得艾菲一個肯堅持去做,燒腩仔婆婆會話佢仲細唔使咁快學用匙羹,負責平日餵夜晚餐飯嘅米高更加唔會有心機去train佢,有時如果出咗街又無機會同佢練,所以一拖再拖就拖咗咁多個月。

燒腩仔一直都唔係太識用道力,所以畢極都畢唔到D咩無乜成功感,後來聽朗朗媽建議畀餅仔佢試吓畢,但呢隻仔睬艾菲都傻直接用手拎來食就算,後來有次唔夠時間無煮飯就開糊仔佢食,居然佢又成功畢到喎,自此之後先對畢嘢食多返D興趣, 然後試吓試吓終於成功筆到幾粒飯,到上個月已經開始畢到幾啖飯,但就成日顧住玩唔肯放入口,於是某日心血來潮就諗住試吓逼佢自己食,餵到一半左右艾菲就忽然收手畀佢自己食,點知呢個小朋友寧願揀唔食都唔肯自己筆落口食,後尾仲喊晒口連艾菲再餵都唔肯食。

見到佢咁嘅反應,艾菲真係灰到震,唯有安慰自己佢都未夠18個月,唔使心急再等吓添啦,見前排天氣凍廢事D飯畀佢撩到凍晒更加索性連枝匙羹都唔畀佢拎,點知佢又突然食嘢食到誓願咁,唯有又出盡法寶氹佢食快少少,試無可試之下就拎返枝匙羹出來畀佢拎住,出奇地佢勁開心大啖大啖咁食之餘仲好主動咁畢飯食喎,艾菲即刻心諗機會又到啦﹗

今次艾菲餵咗佢幾啖,試咗佢心情唔差係想食碗飯,就開始鼓勵佢自己畢來食,見佢畢到當然例牌好誇咁讚佢叻啦,之後艾菲就放慢手腳叫佢試吓自己畢多幾啖來食,佢畀艾菲讚多兩讚即刻飄飄然,咁艾菲就剩機同佢話有嘢要整跟住行開畀佢試吓自己食,起初佢有D不爽咁係到叫兼停晒手,後來艾菲再扮晒嘢咁埋去幫佢執返D飯,又慢慢抹吓自己隻手叫佢食住先來拖時間,佢見艾菲真係等極都未得閒餵就唯有又自己畢來食,見佢食順咗艾菲又話有嘢整要行開一陣,之後佢就無再嘈住要艾菲餵,自己好乖咁逐啖逐啖畢來食啦﹗

後話:



正所謂欲善其事先利其器,放咗燒腩仔條食飯片上FB後畀豬脾媽問一問,艾菲先醒起燒腩仔用緊隻Calibowl原來幾好用,相對TT或者Combi的BB飯碗真係容易D畢到,而且D飯好少係畢嘅過程入面飛到周圍都係,亦係點解艾菲事後清潔可以咁輕鬆嘅主要原因啦﹗



艾菲之前係上網見有媽媽推介呢隻碗,咁啱同時期又係FB D online shop見到有貨唔係好貴就貪得意買隻返來用,擺咗好多個月一直到後期真係想逼燒腩仔自己畢先拎出來用(因為個碗係無手柄,如果全程由大人餵食的話其實係唔方便拎),到宜家燒腩仔終於可以自己食飯,艾菲先發現佢原來仲有一隻係有吸盤同蓋嘅,見到就想買返隻來出街食飯時用,配合埋之前係阿卡將買套Edison餐具一定好掂,但艾菲去Mothercare問過話全線無貨,最快都要三、四月先會返貨呀﹗>.<

34 則留言:

  1. 艾菲全職都要train咁耐,咁我淨係間中train肚B就更加難啦,宜家肚B筆野食成日打側左隻匙,未放入口都跌一半出黎=_=
    我都係用Cailbowl有吸盆架,不過其實肚B八卦成日拉起隻碗,如果燒腩仔食得咁好,唔洗配多隻有吸盆都ok喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係要畀佢多練習先會學得成,燒腩仔之前都係成日用錯力跌晒出來㗎,就算宜家個手勢都唔係好啱,但我都係由佢摸索慢慢練
      我貪佢有蓋同吸盤,帶出街好似方便D嘛,不過燒腩仔又係好鐘意扯起D吸盤碗來研究㗎,佢連TT張吸盤墊都有本事成個碗同我拆返出來

      刪除
  2. 燒腩仔好叻呀~ 我依家先發現燒腩仔同晉都係10月BB?
    我未開始train 晉自己食呀~睇黎都要開始啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我記得燒腩仔好似只係大晉晉一兩星期咋﹗
      如果有時間都真係要train吓,因為真係要練得多畀佢哋慢慢摸先會識

      刪除
  3. 燒腩仔好叻叻啊!!勁~~仲要成碗食晒....
    我淨係俾大爺自己食過幾次咋, 次次食到3分1度就開始玩碗野~~~同埋無乜時間train, 放假多數去左街, 平日公公湊佢又唔會俾大爺自己食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. train佢哋自己食真係好睇timing,平時得我同佢無嘢分心就一定得,夜晚爸爸返來都已經即刻食得無咁好,出街的話更加係食幾啖就顧住玩添

      刪除
  4. 回覆
    1. YEAH!我最開心嘅係以後都唔使再捱餓餵佢啦﹗

      刪除
  5. 燒腩仔好叻呀!!
    朗朗仲係玩spoon多過食=.="
    呢個碗..我一早買左三隻...真係幾好用!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒腩仔前排都係咁,畢起咗都唔放入口顧住玩,結果就跌返晒落枱搞到周圍都係,係呢幾日先忽然挑起條根肯乖乖放入口咋

      刪除
  6. 燒腩仔好叻呀,媽媽努力冇白費!
    "只需要一塊碗布抹乾淨個餐盤就OK"<--我都期待緊呢日㗎來臨!

    回覆刪除
  7. 16個月就識自己餵食!!!!!!!!!!!!!!!! 好好好叻呀
    我個衰係自己揸奶樽都懶, 正衰仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞕瞕都唔肯正經渣奶樽架,一比佢自己渣就會攞黎玩,係咁玩個奶咀

      刪除
    2. 燒腩仔四個幾月大時,我見佢飲親奶都勁多手,會推個樽又扯我D手指,於是我買咗個奶樽柄返來套落奶樽到,教佢自己飲奶,不外乎又係好誇咁讚佢讚到佢飄飄然呢招啦,到佢五個月大時已經自己拎奶樽飲奶,只係有時見佢飲唔到先係側邊幫佢托高,唔知係唔係自己飲慣呢,佢之後又無話要我哋餵呀,到一歲時仲識得一見到枝奶就即刻瞓低等我哋畀佢添

      刪除
  8. 艾菲真係好識教,我要跟你學習

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實無乜技巧,都不外乎係時間同埋耐性,所以你都會教到暲暲㗎﹗

      刪除
  9. 我個女肯食我都心足,都唔望佢可以自己餵掂自己。
    原來咁多人用呢隻bowl, hk 賣幾多錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢隻係online shop蕒五十幾蚊,吸盤隻好似要$108呀

      刪除
  10. 燒煵仔叻叻但艾菲仲叻,呢啲都係媽媽教得好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都只係時間同埋耐性,你都一樣得㗎﹗

      刪除
  11. 好轉折,但最后都成功!兩母子都好呀!
    我都好期待一仔会自己畢食依一日!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔唔係已經識自己食飯咩?

      刪除
    2. 餵果下識,但舀果下唔得!食麵肯自己餵,食飯間中幾啖,因一仔掛住玩电話!

      刪除
  12. 勁呀,南瓜仔肯食我已好開心(>﹏<)

    回覆刪除
  13. 勁呀,南瓜仔肯食我已好開心(>﹏<)

    回覆刪除
  14. 燒腩仔好叻,起fb見到燒腩仔甘叻,即時買啲工具訓練謙謙!的

    回覆刪除
  15. 燒腩仔真係好叻,自己食晒成碗,妹豬次次都畢畢吓放棄咗@.@

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁係因為燒腩仔本身係個為食仔嘛,為咗食佢真係乜都得㗎

      刪除