2014年2月16日 星期日

N班interview@迦南幼稚園(麗港城)

繼之前十一月的interview後,等到頸都長才終於等到迦南的細B interview,雖說之前那間只得waiting list的回覆,燒腩仔今年十一月有沒有書讀就看今次的interview表現,然而艾菲還是懶懶閒的不太著緊,連那份問卷都是之前一晚才開工填寫,畢竟迦南並非艾菲心中的首選,地點不太就腳之後又沒有學卷,就算燒腩仔有幸獲取錄也要再籌謀K1轉校事宜(可以的話我哋唔太想讀無學卷嘅學校,始終唔想米高付擔太大呀)。



早上11:15的interview,為免燒腩仔扭計不合作我們特意提早出門,結果早了45分鐘到達藍田,有想過早點去學校,但又怕等的時間越長他越沒耐性表現就越差,於是決定先去McDonald吃個極速早餐,但等食物時看見燒腩仔一臉呆樣,艾菲大概都猜到他接下來的時間應該不會太合作。



吃過早餐便出發過去麗港城,平日勁喜歡自己行的燒腩仔居然樹熊上身全程要米高抱,差不多到達學校附近艾菲才逼到他落地行,但學校門前的樓梯卻只肯行兩級(明明最近搶住要自己行樓梯㗎喎﹗),因為未夠鐘所以要在學校外邊等,碰巧遇到米高老死的兒子粟米仔也在同一個時段interview,兩個小朋友坐在一起吃吃餅飲飲水的,時間很快便過去。

雖說距離上次interview已有三個月,燒腩仔的確長大了不少,懂得的東西也多了,但情感方面也較之前敏感得多,不再像之前那麼容易控制,現在的他懂得怕陌生人和陌生地方,老師說可以進學校排隊登記時,他打死也不肯走進校門,要艾菲強行抱他進去,登記後又不太願意進課室,後來見到有玩具玩才乖乖合作。

在課室玩了一會兒待全部同組家長都登記好後,便由副校長帶領全部家長和小朋友參觀校園,參觀完畢再去聽一個由校長主講的簡介會,全程共花了大約半小時,基本上沒多少個家長有聽他們的介紹,就算艾菲有興趣聽也不太聽到內容,連米高都問艾菲它們是否刻意如此安排來測試小朋友的耐性和看他們的真性情,我們眼見不少小朋友已經失去耐性在尖叫或嚎哭,接下來的interview還怎會有好表現呢?

至於燒腩仔都開始有點不耐煩,幸好艾菲在出門前記得放一本小圖書在手袋(平日如果去朋友屋企有地方走動艾菲就會帶車或者波,如果好似今次咁嘅情況唔可以四圍走先會帶書),跟他一起看看書和低聲唱唱歌,勉強也撐過去沒有扭計,於是老師說可以進課室interview,我們也第一時間走進去免得再等下去會出事。

interview是以單對單形式進行,全程只考燒腩仔一人沒有問過艾菲任何問題(都好彩唔使問艾菲嘢,因為艾菲呢幾日都病到wing wing地完全不在狀態),老師首先問燒腩仔叫甚麼名,燒腩仔當然不懂答,艾菲也老實跟老師說他不懂得說自己的名字,然後老師叫他的名字,燒腩仔也呆呆的沒太大反應,之後老師便拿出三粒不同顏色的玩具螺絲,先要求他拿紅色那粒給艾菲,完全不懂得認顏色的他只是自顧自的將三粒螺絲當積木砌,然後老師再要求燒腩仔將黃色的那粒給她,這次艾菲都忍不住「提水」,燒腩仔依然堅持不肯給老師,直至老師說將螺絲收起,他才願意將螺絲逐一放進籃裡。

接下來老師便拿出一隻玩具蕉和一把刀,要燒腩仔將蕉切開再交給她,雖然燒腩仔都有這些切水果的玩具,亦很喜歡玩那把刀,但要他切水果實在有難度,結果他是預期中的將玩具蕉用手一分為二就算,老師唯有再引導他去將蕉切開,結果他在艾菲輕輕幫忙下(將把刀反返轉)都總算自行將蕉切開勉強完成。

之後老師拿著一隻碗,再放一隻匙,一枝牙刷和一枝牙膏在桌面,問燒腩仔要用甚麼吃東西,食是燒腩仔強項,這題當然不會答錯啦,他一手便拿起桌上那隻匙,邊叫著「mum mum」(老師應該聽唔到),邊伸手進碗內扮「筆」食物,再「um呀」一聲將匙遞給老師要她吃,不過老師扮食之後想收回他手上那隻匙,他就打死也不肯放手囉﹗

再之後老師又指著桌面的東西問他用甚麼來刷牙,起初他不太懂反應,艾菲唯有再次提水跟他唱「向上刷向下刷」(因為平日同佢刷牙艾菲都會咁唱),他便立即拿起桌上的牙刷極速放進口裡想刷牙,老師制止之後便拿著牙膏再問他刷牙要用甚麼,對於未用過牙膏的他當然完全沒反應,只是意圖將牙刷再一次塞進口啦﹗



最後老師拿出一隻小熊說要送給他,雖然艾菲早已在家跟他說見老師後要拿小熊和說謝謝(因為睇其他媽媽D blog知臨走會有隻熊仔送),但向來不太喜歡毛公仔兼不太肯拿陌生人送的東西的他,當然是故我地做出勁嫌棄樣一手將小熊推開,老師好不容易才哄到他將小熊拿給艾菲,之後艾菲要他開金口說謝謝當然完全不成功﹗

臨走前,老師要求他嘗試將凳推好,艾菲忍著手不敢幫他(事後艾菲都畀米高話艾菲幫咗佢好多),幸好向來喜歡在家將凳推來推去的他,居然「撞手神」成功將凳推好,之後艾菲「做樣」的都要叫燒腩仔跟老師揮手bye bye和飛吻,他都算合作肯乖乖做齊。

全個interview過程花了大概一小時,事後跟米高老死談及interview情況,發現問題都是一模一樣,而粟米仔(佢不過細燒腩仔兩星期)也是絕大部分也不懂回答,然後大家都覺得這些問題對一個只得14-17個月大的小朋友來說實在太深,所以我們都對結果不抱任何希望,要選好學生的話在大B interview時已經收了,現在剩下來收細B的學位估計也不會多吧,今次就當吸收經驗好了﹗

20 則留言:

  1. 上年,我朋友既囡係細b,in 時乜都無做,連行都唔肯行,最後都收左佢,總有機會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 竟然?咁真係要等佢封信睇吓有無令人意外嘅結果啦﹗

      刪除
  2. 問題的確好深,咁細點可能用牙膏,問題真怪law

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,老師一路考我一路都覺得奇怪佢哋點解會問呢D佢哋無乜機會識嘅問題

      刪除
  3. 老師叫做果啲野,肚B都肯定做唔到呢,燒腩仔有艾菲提水都識刷牙,都好叻叻架啦!
    希望燒腩仔成功啦,就算唔太啱心水起碼可以之後先再煩K1呢!我地都係呀,一定會揀學卷,因為冇學卷果啲除左學費貴,雜費都又多又貴呢@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我哋讀唔讀N都真係無乜所謂,因為我自己湊間學校又唔就腳,淨係湊佢返學放學我都無咗大半日時間,諗真D可能佢唔讀我會輕鬆D添呀,而且參觀完佢學校之後我哋都有D猶豫到底間學校啱唔啱燒腩仔,課程睇落好似好深咁,朋友都話佢哋係比較傳統,要求小朋友要聽話守規矩坐定定咁先叫乖,真係唔知百厭星燒腩仔頂唔頂得住

      刪除
    2. 如果間學校真係咁遠,真係送佢仲辛苦過自己湊喎!好彩燒腩媽係自己湊,其實自己湊自己教都得!
      燒腩媽你真係好,有時睇啲龍B N班group,只會見到媽咪嫌課程淺架咋!

      刪除
    3. 我同老公都好堅持覺得返幼稚園應該係開心最重要,學自理學同人相處係緊要過知識上學到幾多嘢,不過宜家社會風氣好明顯唔係咁,好似返學讀越深越難嘅嘢先係好,就算讀唔上去日日補習都係值得,咩都要同人爭第一唔輸得咁,我哋真係唔想變做呢種怪獸家長搞到自己個小朋友無咗個童年呀,不過我哋呢D異類真係要自己企硬先唔會畀人影響到囉﹗

      刪除
    4. 竟然響現今社會搵到個「異類」嘅同類,畀個五我pls =P
      有時睇電視講啲家長話唔係想子女贏在起跑線,只傻唔想佢輸(有咩分別呢?!)其實贏定輸都係一個過程,輸都有可以學習到嘅野囉~
      不過燒腩媽講得啱,要定力夠先唔會畀人影響到

      刪除
    5. YEAH!估唔到肚B媽係同道中人﹗為咗小朋友有個開心嘅童年,我哋要企硬唔好咁易畀其他人影響到呀﹗

      刪除
  4. 燒腩仔係細B已經唔差架喇!不過等咁耐大人都冇耐性啦。。何況小朋友?
    不過有時收生同面試好唔好真係唔係成正比,所以盡左力就算!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得面試真係好講彩數,就算完成晒老師考嘅task都唔一定得,所以都唔諗咁多lu

      刪除
  5. 不太肯拿陌生人送的東西? 如果係野食呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢無論係利是,嘢食,定係小朋友至愛波波,佢都係耍手拎頭咁推唔肯拎㗎,所以陌生人要收賣佢係有D難道

      刪除
  6. 啲問題好深呀,燒腩仔識咁多,已經好叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前一直以為只係問吓眼耳口鼻係邊或者認吓生果,點知係咁難嘅認顏色同埋日常生活題,in完真係一額汗呀﹗

      刪除
  7. 我睇到..我都好驚朗朗年尾既細B...interview>.<
    燒腩仔已經好叻..我覺得無扭計已經好乖仔
    仲有..我朋友個囝...又係IN細B..零反應..但收左~~仲有希望~~
    好多時...好睇老師對小朋友印象分~~呢點..燒腩仔應該no problem^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估佢已經無望,因為另一個朋友都係同日in已經收到信通知收咗lu,不過都好彩我哋係讀唔讀都得,所以只係志在吸收經驗為今年K1 interview做定功課

      刪除
  8. 瑤瑤豬上年11月in迦南時, 18個月大, 對D問題完全冇反應, 不過最後都有offer 呀...
    所以都仲係有機會架...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估燒腩仔應該無機啦,因為另一個朋友都係同日in已經收到信通知收佢,但我哋到宜家仲未收到信呀

      刪除