2014年1月16日 星期四

P仔好煮意1

自上次在這裡提及P仔麵包機進駐艾菲家後,不經不覺又過了兩個月時間,雖然前陣子聖誕新年假期少了開機,但艾菲還是做了不少麵包出來,更完成了之前給自己訂下的兩個目標做了Jam和烏冬,而為免日後想再做時失憶還是想在這裡記錄一下。


 跟《百變麵包機》食譜做了這個香蕉蛋糕,但因為給燒腩仔食而沒有下酒,出來一點蕉味也沒有,超失望﹗


柚子蜜軟包,又甜又香就像塗了Jam一樣,燒腩仔一個吃了大半塊做下午茶呢﹗


咖啡牛奶包,可惜咖啡粉下得太重手,咖啡味完全over有點澀口。


再戰莎莉蛋糕,味道不錯但口感始終是差一點甚麼的,以後還是用焗爐焗好了。


黑糖堤子米粉麵包,好不容易終於等到759的米粉返貨,出來效果是很鬆軟,不過黑糖味就不太重。


參考了很多食譜而做出來的自家烏冬,味道OK也算有咬口,不過因為自己切所以製成品有點像刀削麵勁樣衰,看來要做烏冬或意粉都要考慮買部壓麵機才行﹗


 用餘下的跟機預拌粉再做丹麥麵包,不過今次同時加了高溶點芝士,牛油加芝士實在是perfect match,超好味呢﹗


全麥芝士包,將麥粉比例稍為加多一點點,出來效果依然是發得很好﹗Nice!


跟《我愛麵包機》食譜做的菠菜芝士包,製成品綠得很美,最重要是菠菜味不重,只吃到咸咸的芝士味,Good﹗


見惠康有cheap cheap士多啤梨賣便買了盒回家試做Jam,製成品是意想不到的好味,連艾菲這個本身對Jam沒多大興趣的人都食到停不了口呢﹗


難得做了Jam,於是也焗一個白麵包出來送Jam。


參考了人家的食譜後做的紫菜肉鬆包,用菠蘿包mode搓包,然後先塗些沙律醬才放肉鬆和紫菜,好讓肉鬆在切開麵包時沒那麼容易掉出來,而捲包方法則是跟《我愛麵包機》的教法做,沒想過效果會這麼好呢﹗



 Encore咖啡大理石包,原來多練習捲包真的會見到成果,切開一刻見到這個花紋真的超滿足﹗而這個包只是用之前剩下來的咖啡抹醬去做,今次還在抹醬上多灑一層砂糖,令抹醬味道更甜以減少咖啡的澀味,亦正正是艾菲之前一直想做到的味道呢﹗ 

接下來的目標:
1. 肉鬆
2. 麻糬

繼續善用麵包機,好讓它更加物有所值﹗

27 則留言:

  1. 燒腩媽你好pro呀已經玩到整烏東,我上次整湯種造形包失敗左,所以宜家都係整番正經方包咋!今個weekend我就想試下雙色包,真係越玩越開心呢:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地個個都焗包包, 自己整健康又好味! 但我都係驚買左部機會擺埋一邊...
      所以諗下就算喇

      刪除
    2. 我定力冇咁好, ......................order 咗喇, 希望會持之以恆啦

      刪除
    3. 我而家唔敢諗住,睇吓遲啲情況如何。
      燒腩媽好叻呀。。整到咁多款,款款都好好味呀

      刪除
    4. 肚B媽:我平日都係整最普通嘅堤子包或者芝士包咋,真係就到時間先可以快手整吓烏冬呢D
      田鼠媽:其實真係睇你本身鐘唔鐘意食包,如果鐘意食就會覺得好方便,十分鐘倒晒D料落去,㩒個製就夠鐘有新鮮包食,又好香好味仲會好有滿足感添﹗(繼續放毒中﹗)
      蛇仔明媽:放心啦,當你見到蛇仔明食包食到好滋味時,你就會好勤力整包㗎啦﹗
      檬媽:如果你遲D有姐姐幫手,其實真係可以考慮,叫佢一早收包切定畀你哋做早餐,咁你哋一家就可以日日有新鮮麵包食啦﹗

      刪除
  2. 好想買呀, 見到你哋個個整得好成功咁
    我想問你係用咩牌子咩型號
    panasonic 105 好唔好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢部係P仔105來㗎﹗我覺得都幾好用呀,最basic嘅軟包焗出來真係好OK(唔建議焗普通包同快速包,因為放耐咗會鞋),雖然無咁D台版105嘅 function,但佢都可以玩到D花式野例如整pizza,整烏冬意粉,整jam同埋整麻糬同肉鬆呢D

      刪除
  3. 燒 腩 仔 媽 媽 真 係 好 勁 呀 ! 你 仲 想 買 壓 麵 機 整 麵 添 ? @@ 真 係 好 有 心 機 呀 媽 媽 ~~~燒 腩 仔 真 係 有 口 福 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...主要都係我自己本身鐘意整嘢食,所以先會試咁多唔同款式啦﹗

      我其實仲掙扎緊買唔買部壓麵機呀,因為整麵都幾花時間,仲會整到周圍都係抹餐死,而且部機又唔係平兼要搵位放,所以仲係十五十六未有決定

      刪除
  4. 《百變麵包機》食譜 <-- 是一本書嗎?
    柚子蜜軟包好吸引 WO!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢本書我行書展時買,但後尾發現上網可以donwload一本叫做《我愛麵包機》嘅書,柚子蜜軟包個idea都係參考佢入面個蜜糖包嘅食譜而來﹗

      刪除
  5. 親自整包包比阿仔食, 真係愛心媽媽 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要都係有咗麵包機之後整包好方便啦

      刪除
  6. ivy 媽,我想問你用邊隻芝士架?我整過但芝士唔夠香呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係焗完有粒粒芝士嘅我就只係用普通烘培用品店買到嘅高溶點芝士,如果焗完無粒粒得味嘅我就用普通超市都買到嘅Kraft Shredded Parmesan Cheese,不過就味道會有少少偏咸

      刪除
  7. 唔好意思呀燒腩媽, 可唔可以SHARE DOWNLOAD 食譜條LINK 俾我?
    我部機聽日送貨喇, 好興奮呀

    回覆刪除
    回覆
    1. http://vdisk.weibo.com/s/bwO6F

      唔知係唔係最近大陸捉老翻呢,之前好多link都係就咁donwload就得,最近要登錄先得(不過又搵極都無登錄方法),我搵咗陣先終於搵到呢個開個微博account就download到

      刪除
  8. 之前見到你整包已經心郁郁好想買,依家見你一部機可以整咁多嘢,更加想買,不過我驚自己得三分鐘熱度,都係諗清楚先!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實屋企有小朋友而佢又鐘意食麵包的話,有部機真係方便又健康好多㗎﹗而且成功整到出來真係好開心㗎﹗(又放毒啦﹗呵呵呵﹗)

      刪除
  9. 我之前都想買,不過weekend 實在太忙,所以都係放棄吧,睇住你呢D望梅止渴算la

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我要得閒整多D包再post出來毒吓你先﹗哈哈哈...

      刪除
  10. 引c人引c人啦......
    我決定要買!!!!!!!!!
    到時再黎你度請教你~~~~~~ahhahahahah

    回覆刪除
    回覆
    1. 買啦買啦,真係好好用㗎﹗(放毒mode)

      刪除
  11. P仔麵包機真係好用,正!!

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH!每次出爐都會好開心好有滿足感㗎﹗

      刪除
  12. 我剛剛用HSBC 信用卡買左啦, 等幾個星期應該有得去拎LU~ 到時要睇下燒腩媽整過D 咩包先~

    回覆刪除