2014年1月27日 星期一

紅葉@青衣公園

十二月尾至一月初,是香港賞紅葉的最佳時間,不知由何時開始大家都會一窩風湊熱鬧去賞紅葉,艾菲當然沒興趣去大棠跟人逼啦,記得上年去過青衣公園賞紅葉,雖然遲了些少紅葉開始枯黃,但拍照出來的效果還是不俗的,再加上那裡交通方便,又不太多人逛得相當舒服,於是今年打算提早帶燒腩仔去拍照,怎料一月初的某個星期日,正當我們興高采列地出發,未進公園門口已經看見大批龍友,看見插針都插不入的公園,艾菲即時雅興盡失調頭就走,後來米高發現《蘋果日報》當天有報導介紹讀者去青衣公園賞紅葉,原來這裡已經「揚咗」,O...NO!!!




拍不到紅葉照,艾菲心裡始終有些不甘,幸好米高願意在月尾放一天補假陪我們再去,然後上星期四終於成行,雖然紅葉已經接近尾聲開始變黃,不過能夠輕輕鬆鬆在公園裡遊走,才會有好心情拍出好照片的嘛﹗


去年來的時候燒腩仔還是個坐在BB車上的手抱嬰兒,今年已經可以四圍走喪追白鴿,問他那些是甚麼,他又答我們「wow wow」,well...到底要怎樣才可以教懂他去識別不同動物的名稱,而不是所有非人類動物都叫wow wow呢???



特別去了想當日拍照的位置做相同動作重拍一張(呢個位係由湖邊行去遊樂場中間嘅位置,影人像嘅話唔錯㗎),但...明顯我們今次企錯位,艾菲都focus錯了... >.<



來多張艾菲抱著他的比較圖,這張像樣一點了吧,想當日的手抱BB,現在已經變成一個重到艾菲快要抱不起的小朋友﹗



之後我們帶燒腩仔去了遊樂場那邊玩,地方都算大的遊樂場內有多項遊樂設施包括不是個個公園都有的底褲韆鞦,但燒腩仔始終鐘情於這些旋轉的玩意和軚盤(有時艾菲都會諗佢呢個行為係唔係病態有無問題...)。



好不容易終於拉到他去玩滑梯和行震震橋,他最近在上落樓梯這方面有明顯進步,亦終於願意嘗試自己扶著扶手上樓梯(之前我哋唔拖佢就爬上去)。



繼底褲韆鞦之外,騎馬仔是另一個燒腩仔小時候很like,但最近忽然很抗拒的玩兒,見他最近終於肯騎家裡的Rody(一定要側邊有嘢扶住先肯騎),艾菲也即管哄他上去坐一坐吧,已經依照Playgroup老師教,跟他一起坐讓他有更大安全感,不過燒腩仔坐上去不消兩秒已經扭落地一點也不enjoy,唯有再給他多一點時間去嘗試吧﹗

16 則留言:

  1. 依度啲紅葉真係好靚呀,難怪龍友會擁晒去,好彩艾菲都同燒腩仔影到靚相 ^^
    我好鐘意啲對比照,燒腩仔大個仔啦,不過依舊肥美又可愛~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢到真係唔錯架,就算無紅葉都好舒服,好彩我老公放到假陪我哋再去

      我一去到就醒起可以影返張對比照,可惜無睇返舊相就影,所以企錯咗位啦

      刪除
  2. 你攞個角度好好, 影得好靚呀!
    白鴿叫wowwow好搞笑呀.
    田鼠b以前所有雀同鴨都叫duck, 教極都唔聽. 直至一個禮拜前帶佢去九龍公園個bird park 親身睇到多鸚鵡同雀仔. 果次之後佢就識分bird la!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢最近o既經典係見到婆婆屋企盤五代同堂叫apple,佢真係好鐘意將所有嘢都分類叫同一個名,不過呢幾日終於肯叫貓貓,都算係有些少進步

      刪除
  3. 我都好怕人多 通常都會同你一樣『閃』 哈哈

    等燒腩仔大個帶佢小朋友來再影一定好好笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,人多真係無mood影相呀﹗
      我估我來緊要每年都帶佢去影一次先得﹗到時儲齊一套應該好好笑﹗

      刪除
  4. 對比圖好有心思呀!

    我都唔知O個度有個公園添, 假日去影相真係好多人呀, 多人到影完就即閃, 唔想留太耐.

    TareBaby 除左會叫 Dog, Kitty, 雞雞, 鴨鴨, 咪咪, 雀雀, bear bear 之外, 通常會將其他看似動物既野叫"bear bear", 包括史迪仔~ 所以我覺得燒腩仔叫所有動物做 woo woo 好正常呀!

    TareBaby 都鍾意玩轉轉盤的~

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家放假好似周街都係人咁,真係好恐怖呀

      佢好鐘意將所有嘢都歸類架,人就個個都叫阿ba,動物就叫wow wow,生果就叫apple

      咁tarebaby同燒腩仔去到公園一定爭嘢玩啦

      刪除
  5. 估唔到HK都有紅葉睇, 仲幾靚WOW~~~

    回覆刪除
  6. 啲紅葉影得好靚呀~~~
    比較圖真係好有心思,小朋友真係大得好快,燒腩仔大個咗好多!!

    回覆刪除
  7. 好靚呀!!
    而家仲有冇???其實婆婆屋企就喺隔離,我都冇去添。。哈哈
    連個遊樂場我都冇去過呀。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 己經接近尾聲開始變黃啦,但呢幾日去應該仲有架
      佢個遊樂場都幾大架,我覺得都值得帶小檬去玩呀

      刪除
  8. 真係好有外國 feel 呀,我都好耐未見過,因為呢邊d 葉已經落哂好耐了。 我都係係書本上教佢唔同既動物, 不過佢又分得出唔同既動物既。

    回覆刪除