2014年1月11日 星期六

血拼Baby Gap

燒腩仔是個集萬千寵愛在一身和非常幸福的小朋友,因為他由出世至今的衣服全部由我們的親友包辦,不是婆婆,姨媽,嫲嫲和姑姐買的漂亮衣服,就是姑姐和朋友們大量供應的二手衣服,由於他那堆積如山的衣服幾乎逼爆衣櫃,所以艾菲這季一直很忍手,除了之前interview那件戰衣外便沒買過衣服給他,但今天經過Gap便終於「打爛齋砵」﹗

早幾天已經收到Gap的SMS說9-18日期間做特價,還要買滿三件全單有七折,買滿五件更全單有六折,基於艾菲和燒腩仔都不缺衣服而沒特別理會,但碰巧今天有事要出中環走一轉,路過GAP門口望到櫥窗貼著那大大個SALE,又實在很難忍得住不走進去看(實情係之前幾次知道佢大減價艾菲都唔敢路過),然後在米高相當罕有地任由艾菲慢慢在特價堆中尋寶的情況下(一減價真係亂到垃圾崗咁要逐件搵),單是行Baby Gap一層已經掃了六件,幸好樓下Gap Kids的女童款不OK(Gap Kids女童款係for艾菲自己嘅),否則艾菲一定大出血都似﹗

 

雖說血拼,艾菲還是相當克制的,主打都是買一些燒腩仔本身沒有的款式,而且只挑選有特價的才買,就像上面兩件已經減到$68一件,再全單六折之後只需$40.8,這個價錢就算在深水埗或花園街都未必買到類似款式,紅色裇衫可以留待新年時穿去拜年,右邊的褲仔就可以襯回姑姐之前買給他的同款上衣(之前一直覺得件衫好難襯得靚,所以見到同款嘅褲仔有減價就即買),全部選18-24m,估計明年秋天仍然合穿。



由於姑姐在他出世時送他的Kingkow 80碼外套開始不合身,燒腩仔又未穿得下她給的二手外套,所以最近都在物色另一件代替,而這件抓絨外套夠保暖得來不算太厚,天氣未寒冷至要穿羽絨時穿便最適合不過,本身已經減至$148,全單六折後只需$88.8,我們選了2T的size,那麼他便可以由現在穿至明年了﹗



至於這件紅色羽絨,雖然望上去相當sharp醒,但貼了特價貼紙後仍然要$268,艾菲本身見二百多元是捨不得買(因為艾菲數學真係超差,只係睇價錢牌做人唔識計折咗幾錢),但米高則在旁不停說抵,解釋全單六折之後只需$160.8,又說Uniqlo減價都不止這個價錢,然後艾菲想到燒腩仔現時的Kingkow 90碼羽絨(又係姑姐係佢出世時買畀佢)明年可能不合穿,又大概不會再有人送羽絨給他那麼豪爽,於是便決定襯現在減價買來看門口,同樣選了2T size,不過這件比上面那件抓絨外套大件,現在還未能夠穿得下,以燒腩仔的生長速度,估計很大機會可以穿到3歲。



最後這兩件bodysuit不是買給燒腩仔,而是買給他的小表妹,即姨媽肚內那個六月出世的BB﹗原價$98一件,特價$28一件,再全單六折即$16.8一件﹗﹗﹗這個價錢絕對便宜過淘寶﹗﹗﹗其中一件還要寫著超有意思的Mommy is my Queen,本身有另一件寫Daddy is my King都很正,只可惜只有3-6m size而沒買(買畀初生B都係買6-12m㩒著D)。

買六件衣服,單計減價後價錢本來要$608,但全單六折後只需$364.8而已﹗實在是抵抵抵抵抵抵呀﹗如果大家有興趣又有時間,都不妨襯減價完結前去GAP走一轉呀﹗

24 則留言:

  1. 原來Gap搞緊特價時係咁抵架?真係淘寶都未必買到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以每次減價都好多人山血,佢D料好款又OK真係好抵著﹗

      刪除
  2. 我都無乜買衫俾南瓜仔,一係親友朋友送,一係二手,我連interview 既戰衣都係朋友送!!

    前幾天hd去開,見到特價,佢竟然自己一個人去買,佢買完不知幾開心,因為佢從來都無買過衫俾阿囝。

    回覆刪除
  3. 嘩抵到爛呀!我都算忍得手,如果唔係折得勁或者折上拆都唔會買。$40一件已經抵過淘寶啦又有得摸質地~

    回覆刪除
    回覆
    1. me too! 我一路買一路慶幸燒腩仔唔係女仔,否則我一定失控唔止買六件咁少﹗

      刪除
  4. 好抵又靚呀~~不過今日去可能已經俾人掃曬D貨tim ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見佢之前都減咗一排,今次再抵D都只係唔齊size,我估佢仲會繼續拎D貨出來清嘅

      刪除
  5. 好幸褔啊燒腩仔, 咁多人錫~~~仲幫燒腩媽都真係慳唔少.....


    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友衫真係唔平,而且著唔得耐,有二手衫真係慳好多

      刪除
  6. 嘩..好抵呀...我又要去一轉先得, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 去啦﹗去啦﹗D bodysuit咁抵,買一堆係屋企粗著都抵呀﹗

      刪除
  7. 嘩~真係好抵!! 我想買右邊嗰啲褲仔好耐,真係要去行吓至得,不過唔知咁遲重有無呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢呢個星期仲繼續減,你快D去睇吓仲有無啦﹗雖然我買時已經開始斷碼,但我估佢會繼續返貨來清倉,因為佢其實之前都已經減咗一排啦﹗

      刪除
  8. 我地一家三口都去Gap 掃左$2xxx 折左都只係$1xxx 上下身羽絨都有,好抵!不過買完今次要忍手,已經買到破產,haaa!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前幾次知佢減價正情唔敢去有gap嘅地方㗎

      刪除
  9. 巧抵呀!!
    gap真係魔鬼. 我次次行入去都忍唔住買野架! 不過佢減起價上黎真係平過淘寶同花園街! 仲要有得退有得換. 係最怕同人撞衫囉....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少減價時入去,因為知自己一定忍唔到手,今次真係路過整定無得唔出手啦﹗kakaka...

      刪除
    2. 我都未試過特登去...諗住經過睇下啫, 但一見到價錢牌就無晒定力 :P

      刪除
    3. 我今次唔敢入去喇, 因為實要買野, 連ONLINE SHOP都無CLICK, 好忍手~~

      刪除
    4. 要忍到手唔出血,真係要有好強嘅信念㗎﹗

      刪除
    5. 你好 請問可以forward gap SMS 給我嗎
      今天想去買新衫給家人過年
      佢話優惠噚日完左
      但後來肯話繼續俾折if有SMS or email msg
      但係我無
      成家人都好失望

      刪除