2014年1月4日 星期六

我家有個大醋呈﹗

雖則艾菲每天廿四小時全天候對著燒腩仔,不過這個小朋友實則是跟爸爸,婆婆or公公多於媽媽的,每次只要這三個人出現在他面前,艾菲便立即被打進冷宮變得可有可無,對於這個大後備的角色,艾菲都曾經失落過,甚至懷疑是否平日對他太惡所至,後來轉個角度去想,難得他肯跟其他人讓艾菲鬆一鬆,艾菲何不好好享受這種難得的自由呢。

艾菲和米高一直都有談論要不要生第二個小朋友的問題,主要都是想燒腩仔老來有個弟弟or妹妹相依,就算我倆百年歸老,他仍有一個親人在世,不至於孤伶伶一個那麼可憐嘛,但每次艾菲抱著家裡的BB公仔跟他玩,他總是一手便將它狠狠推開,再問他「生個弟弟或者妹妹畀你好唔好」的話,他例必搖頭加相當肯定地說「唔好」。

我們一直當他這句「唔好」是戲言,因為正在學說話的他基本上十問十「唔好」,沒想過除夕那天我們去朋友家開party,其中一個朋友的BB有點怕生(細燒腩仔兩星期),一直不肯離開爸爸媽媽,為吸引他跟其他小朋友一起玩,艾菲便抱起他嘗試跟他玩,怎料一直專心地在遠處玩車的燒腩仔,居然第一時間撲過來,拉著我的褲腳哭著投訴,就算米高將他抱起都不肯罷休,O...真的沒想過他會有醋意,還要是呷艾菲的醋而不是米高的醋,呵呵呵...



然後星期五晚我們一家出席表弟兒子的百日宴,事前都有跟燒腩仔說過今晚要去見人,亦以為兩個小朋友都是同月同日生理應有點緣份,但平日絕不怕生兼外出甚少扭計的燒腩仔,到達現場即事事不滿,每次跟小表弟影相都不肯笑兼不望鏡頭,開席前又不停扭落地不肯坐定,後來我們帶他出外走走冷靜一下才好一點。



起初我們以為燒腩仔只是怕嘈怕人多,但上演完抱B一幕艾菲就明白原來有人整晚在呷醋﹗食至中段,姑婆將小表弟抱過來給我們看,說起燒腩仔會否呷醋的問題,我們便決定跟他做個大測試,首先由米高抱起小表弟然後艾菲在旁不停推波助瀾大讚小表弟乖和可愛,這時的燒腩仔都只是「妙妙咀」沒太大反應,到後來艾菲抱起小表弟並跟小表弟玩得不亦樂乎,燒腩仔已經開始趨眉黑面但還是默不作聲,到後來艾菲將小表弟抱走,燒腩仔終於忍不住哭叫,直至艾菲放下小表弟再回到他身邊才收聲。

後來他連見到坐另一圍的婆婆抱起小表弟時,都擺出一副極為不滿的檥子,當他在影大合照時再遇上小表弟更是即時「擰歪面」,好不容易才成功令他望鏡頭不去理會小表弟呢﹗不過婆婆後來跟他解釋那個是小表弟,說了表哥要愛錫表弟之類的說話又好像好了些少,甚至叫他鍚小表弟都肯乖乖去做。

以前米高笑艾菲是個醋呈,萬萬沒想過這東西都會有遺傳,不過殘忍的我倆都早已告知姨媽的BB在年中出世後他定必失寵(因為佢係艾菲屋企第一粒孫,宜家真係個個都錫到佢濃),但願他能夠早日習慣做大表哥的感覺啦,否則到他日真是有了燒腩弟/妹時,他跟我們打欄醋呈就慘了﹗

31 則留言:

  1. 我屋企都有個,不過係爸爸抱另外BB或我先咁,抱妹妹又唔會.......ummmm

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能因為佢都錫妹妹啊!咁都識分,又幾得意!

      刪除
    2. 所以,可能燒腩仔都會一樣呢,只會呷外人醋,自己弟妹就唔會啊!

      刪除
    3. 但我唔算外人卦,連我抱抱爸爸都唔比?

      刪除
    4. 唔怪得人地話囡囡係爸爸上一世情人,Hannah b都有機會呷醋呀。Mrs Wu有冇睇過網絡有條短片,囡囡問爸爸要娶媽咪定自己,爸爸話娶媽咪,個女喊到爆呀 XD

      刪除
    5. 如果我老公抱住仔,跟住我拖佢阿爸隻手,個衰仔都會推開我㗎﹗

      刪除
    6. 仔唔係應該痴亞媽咩?

      刪除
    7. 佢絕對唔痴我,佢鐘意男人多D㗎﹗

      刪除
    8. Mrs Wu,唔知Hannah b會唔會咁樣 ^^"
      http://www.monsterparent.com/archives/29668

      刪除
    9. 個link已經睇吾到啦...不過希望吾會發生係我個女身上!

      刪除
  2. 大肚時慢慢等佢知道應該會好啲,佢大咗就知呢個係同佢成長嘅手足

    回覆刪除
  3. 其實咁都幾冧呀... 有次去朋友屋企BB gathering,佢地抱其他B,自己個B都即刻呷醋,我都試下啦,肚B望尾都冇望一下呀 =__=
    不過我覺得自己細佬妹唔同啲,同埋大肚時開始教佢要學錫細佬妹,佢會知道自己做大哥架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到燒腩仔嘅醋意有咁大,尤其句「唔好」真係講得好肯定,所以我有時都會畀佢搞到有D猶豫係唔係要生多個

      刪除
    2. 咁我唸一直去教燒腩仔有個細佬/妹,同突然間有個B去爭媽咪係兩回事嘅,我都驚過極端啲係個家姐話好憎細佬,但多數都係會錫錫細佬妹呢。順其自然吧,我都覺得有個兄弟姊妹一齊長大係好啲架~

      刪除
    3. 嘻...所以我哋宜家都係採取順其自然態度去決定生唔生細佬妹咯

      刪除
  4. haha, 佢好需要你關注呢﹗不過咁樣父母係辛苦d~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得佢係呀,宜家大個開始識表達,有時仲會專登做D壞事來引我哋注意添

      刪除
  5. 我無抱過其他bb 人,但老公抱,南瓜仔就立刻要南爸爸抱

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你真係要多D教南瓜仔佢做哥哥,要好好照顧南瓜妹啦

      刪除
  6. 回覆
    1. 係啦,大醋呈,不過睇見就忍唔住笑﹗

      刪除
  7. 係咁架啦... 因為你係主力教好燒腩仔的人, 所以有時必須要做"衰人"的角色, 而爸爸, 嫲嫲...則全部都是好人, 哈哈哈, 我都係咁. 可能我成日鬧瞕瞕, 所以佢一見到爸爸嫲嫲都飛撲過去, 唔再回頭望我添 :P
    得一個就梗係錫晒佢, 呷醋在所難免, 真係要睇多d資料, 準備好點樣幫佢做哥哥的心理輔導.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我宜家有時都會好衰咁出口術同燒腩仔講爸爸先係衰人,wakakaka...不過都會提自己唔可以太惡真係嚇走個仔囉
      佢宜家簡直係要風得風要雨得雨,明明係燒腩仔扭計我話佢,婆婆都會話佢乖我唔應該咁惡,所以我都等緊姨媽個B出世等燒腩仔試吓失寵滋味,咁先會大個仔㗎嘛

      刪除
  8. 我同小寶返pg, 我抱人地bb時, 佢都即時過黎要我抱ga ~ 我估應該係bb 天性啦~ hahah

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估都係天性來,如果佢唔呷醋媽媽其實都會失望,嘻...

      刪除
  9. 雖然聽落好似有啲霸道,不過真係會好冧
    雖然燒腩仔依家咁講,但可能到細佬/妹妹出咗世之後,錫到佢燶都未定

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢阿媽我就係等佢呢個反應之嘛,嘻...
      不過佢句唔好加擰頭真係好堅定,搞到我有時都會好猶豫,但我同老公最終都應該唔會理佢感受,可以嘅話都會照樣整個細佬/妹佢歎

      刪除
  10. 燒腩仔愈呷醋, 你就愈lum呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇見佢咁真係冧到暈開心咗成晚呀﹗

      刪除