2014年1月14日 星期二

DIY玩具

雖然市面上有各式其式的玩具出售,父母們只要肯花錢定必買到心頭好,然而艾菲就覺得小朋友玩具不一定要花錢買,有時簡單地將一些廢物DIY,都可以變成一件不俗的玩具,除了夠環保之外,最重要是玩爛了也完全不用「肉赤」嘛,而在不知不覺間,艾菲便做了下面幾件玩具給燒腩仔玩了。



DIY 1:沙槌

這個是燒腩仔半歲大時做而又最簡單的,只要留一個飲完的水樽,將它洗淨再徹底吹乾,然後放一些豆或米進去即成一個沙槌,可以刺激他對聲音的敏感度,又可以學用手去抓物件。



DIY 2:紙巾盒

又是超簡單的DIY習作,留一個用完的紙巾盒,再將幾條紗巾或汗巾一塊卡著一塊的摺好,然後整疊放進去,留一端在盒外吸引小朋友去抓就是了。這個零感來自朋友特意在日本買回來給兒子玩的紙巾盒玩具,一個布紙巾盒跟一堆會發聲連著的布紙巾,可以吸引小朋友伸手去拉緞練小肌肉,亦同時滿足小朋友想拉紙巾的慾望。

艾菲在燒腩仔約十個月大時做給他玩,起初他完全零興趣,慢慢便懂得伸手去拉,亦越拉越順暢,發展至今已經可以極速將全部汗巾拉出來,甚至平日跟他用濕紙巾抹pat pat後都要鬥快將紙巾盒關好,以防他將全部濕紙巾拉出來﹗



DIY 3:豬仔錢罌

這個是看了Man Chi的post後跟著照做的,只需留一個用完的奶粉罐,在蓋頂cut一個剛好將錢放進去的洞就可以,艾菲還特別拿了米高打麻雀專用的四色籌碼給燒腩仔玩,讓他能夠在訓練小肌肉之餘也同時學習分辨顏色,而成功入到之後籌碼撞罐底的聲音也讓燒腩仔有更多動力將其餘的籌碼都放進去,艾菲亦會在他成功將全部籌碼放進去後把奶粉罐當成鼓,邊敲邊跟他唱歌來鼓勵他繼續努力。


 
DIY 4:小船

燒腩仔很喜歡車,但交通工具除了車以外還有船的嘛,可惜艾菲走遍各玩具店仍未找到合心水的船和飛機給他玩,後來醒起小時候曾經用牛奶盒做過一隻小船,而且能夠像真船般浮在水面,於是便用豆漿盒,飲管,學習褲試用裝的包裝, 做了一隻防水小船給他作洗澡玩具。



DIY 5:硬身風車

每次帶燒腩仔去公園,他都只愛玩軚盤或者其他會轉的玩意,於是把心一橫想買個風車回家給他玩,卻無意中發現自己做風車一點也不難,就襯聖誕節收完禮物有靚靚禮物盒不要,將它連同用完的廚房紙筒和一枝即棄筷子做了隻硬身風車,這個小朋友見到便即時發了狂般轉過不停。


 
DIY 6:軟身風車

雖然燒腩仔很喜歡上面那個硬身風車,不過因為它比較硬身的關係,普通風是吹不動一定要手動,感覺好像失去了風車本身的意義,於是艾菲便跟youtube片教的方法,多做一個輕身風車,只需一張普通正方形紙(用手工紙又得,好似艾菲咁將圖案print落A4紙再剪出來都得),一枝大頭針和一枝有擦膠筆頭的鉛筆即可,每次我們將風車吹動,燒腩仔都笑到咔咔聲呢﹗


 
DIY 7:紙結他

之前路過中央圖書館看書時見到已經超想做一枝給燒腩仔玩,好不容易終於找到合適紙盒做(個盒係淘寶煮飯仔個盒來,size無鞋盒咁大啱晒燒腩仔身型),在盒中央剪個洞再套四條橡根,在盒底那邊用紙皮將橡根掛起,然後後期加工貼上結他柄即成一個彈到不同高低音的結他,一度想過加一條絲帶給燒腩仔揹著玩,但想到他很大機會玩繩有危險而沒有加。

艾菲本身不是一個有美術天份的人(讀書時art最高分都係D),但不經不覺都成功DIY了這些玩具給燒腩仔玩,這是艾菲始料不及的(咁其實全部都係好簡單好易整嘅玩具來,如果太複雜嘅艾菲都一定skip咗唔會考慮整),而更驚喜的是艾菲籌備了兩個多月,最近終於成功做好一件較大型的玩具,連米高見到製成品都說它似模似樣,至於玩具是甚麼艾菲先在此賣個關子,遲一點待艾菲跟這玩具拍多一點照片再跟大家分享吧﹗

23 則留言:

  1. 艾菲好犀利又有心思,DIY玩具真係幾好,想當年我都都係自創玩具啦,邊有宜家小朋友咁幸福~
    紙巾盒我都試過,不過係到肚B發現係咁扯紙巾個樂趣後先放紗巾落去,但肚B唔會扯紗巾出黎囉 =_=

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得, 今時今日有父母肯花時間, 親手整玩具比小朋友, 陪住佢地玩, 先係最大幸福... 所以.. 燒腩仔係極之幸福架!

      刪除
    2. 哈哈...我宜家要收埋D紙巾,唔係肯定好快玩完﹗

      其實整嘅過程我都好開心㗎,見到佢肯玩會好有滿足感,所以係win win﹗

      刪除
  2. 真是很有愛的媽媽, 我鍾意枝結他, 整得好鬼死靚. 我老公都整左個小丑杯杯比瞕瞕.. 就係將一個用完既發泡膠杯倒轉, 拮穿杯底, 插隻筷子進去, 筷子上面痴住個小丑公仔, 隻筷子一伸, 個小丑就會彈出黎, 瞕瞕睇住個小丑彈彈下, 笑到傻左...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實小朋友真係好簡單嘅嘢已經滿足到佢哋,只係在乎大人肯唔肯花D時間陪佢哋玩,定求其掟件玩具畀佢自己玩

      刪除
    2. 原來燒腩仔都係食能恩呀, 點解揀呢隻?

      刪除
    3. 燒腩仔唔係食能恩㗎,呢罐只係雀巢寄來嘅試用,咁啱食完畀我拎咗個罐來整嘢,佢由細到大都係食雅培,但13個月已經轉咗飲牛奶

      刪除
  3. 好有心機呀。。自從上次果個飲筒之後仲想整其他,不過真係有心冇力喇
    太忙又太累喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 你最緊要休息多D呀,或者遲D一次整畀兩個小朋友一齊玩

      刪除
  4. WOO, 燒腩媽, 個自制結他好正啊.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...我都覺得佢好正,不過燒腩仔仲未好識欣賞,宜家都只係我玩畀佢睇多

      刪除
  5. 媽媽好有創意呀..我對個紙結他都好有興趣, 等我又整番個先!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係見到乜嘢唔要嘅嘢,就上網睇吓有無咩可以整到,見佢哋簡單又易整我先整㗎

      刪除
  6. 燒腩媽你真係好得,有心思得嚟又整到鬼咁靚,燒腩仔有你呢個媽媽真係好幸福!!
    相反...我好似乜都無為妹豬做過,真係好慚愧

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...重點係時間嘛,你要返工仲要陀住細B,爭取時間休息緊要D,遲D等妹豬大個D同佢一齊親子整玩具仲開心啦

      刪除
  7. OMG~媽媽你真係好有心機同環保呀~
    好期待黎緊既新玩具~

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從有呢鋪癮之後,我覺得自己變咗垃圾婆,一見到D靚嘅紙盒,卡紙,水樽同飲管筷子就會儲起

      刪除
  8. 好有心思,我呢個懶媽真係諗都未諗過。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係開初時就咁畀D廢物佢玩,見佢都玩得好開心先開始有idea整呢D嘢畀佢玩

      刪除
  9. 艾菲真係位好媽媽呀, 整咁多玩具比燒腩仔.

    個風車幾易整咁喎, 結他我諗自己整會冇你整得咁靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 風車真係好易整㗎,youtube有好多片教整,有興趣可以去參考吓

      結他最緊要搵到個啱size嘅盒就得,我個柄都係叫老公係公司拎個A4紙盒蓋剪,貼幾層然後貼上去就OK啦

      刪除
  10. 好犀利呀!我遲下一定跟住整,不過個結他有少少難度!

    回覆刪除
    回覆
    1. 結他如果唔使貪靚,就咁剪個窿圈幾條橡根落去都已經OK㗎啦

      刪除