2014年1月3日 星期五

溫暖牌蝴蝶頸巾

記得小時候曾經有條由菲媽織,粉紅色的溫暖牌蝴蝶頸巾,每到冬天她便拿出來給艾菲帶,襯在艾菲的幼稚園校服上特別sharp醒,到現在艾菲有了燒腩仔,也想親手織一條給他帶,就算明知他很大機會喪扯不肯帶,還是想試一試才心息。



因為是織給燒腩仔的,所以要特意去冷鋪買BB冷來織,蝴蝶頸巾用的冷不多,一個BB冷已經足夠有餘,雖然很簡單很易織,艾菲也花了一星期才完成(最主要係要等燒腩仔夜晚瞓咗艾菲先有時間織),後來見剩下來的冷多的是,於是便再織一條打算作替換之用。



艾菲在十一月尾開工,十二月初天氣轉冷前剛好織完,立即給燒腩仔試帶,他果然是勁不喜歡尖叫喪扯,那一刻真是超肉痛,幸好毛冷有一定彈力沒給他扯斷(艾菲完全唔係擔心佢會唔會整親,只係擔心條頸巾畀佢整爛:P),後來艾菲用堤子乾利誘他將頸巾帶上,習慣了以後他又OK肯帶足全晚,抵錫﹗

不過發生在艾菲身上的事情又怎會如此順利,見早陣子天氣開始回暖便身痕拿了兩條頸巾去手洗,艾菲聽從賣毛冷的老伯教用少許洗頭水來洗,結果兩條頸巾浸水後不久即變型,由原先剛剛好的size變成又幼又長完全不合身,艾菲簡直晴天霹靂欲哭無淚(只係帶咗一次咋﹗﹗﹗),上網找了很久也沒解決的方法,用手不斷將頸巾向橫拉闊也完全不行,最後唯有放棄將其中一條拆掉,連同之前剩下來的毛冷重新再織﹗

多花一星期時間,終於重新織了一條新的蝴蝶頸巾出來,不過由於剩下來的冷只夠織三分二條,所以後面的三分一便逼著用之前拆出來的舊冷繼續織,亦因此而頸巾的後半部是明顯與前半部不同(織過嘅舊冷織出來會明顯有D縮埋同走位),最死是蝴蝶頸巾的重點是show出來的一頭一尾, 但艾菲已經沒心機再買一個新冷去織第四條了,燒腩仔這個冬天就暫時帶著這條艾菲自己都不太滿意的蝴蝶頸巾吧﹗反正天氣冷的時候最重要是夠保暖,都不會有太多人關心頸巾的兩端不對稱啦﹗(明顯係自我安慰說話...)

26 則留言:

  1. 燒腩媽真係一個賢妻良母呀,條頸巾好靚呀,最重要係果份心意!有左依次經驗,下年再織咪知點去洗囉^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗚...真係好肉痛,下次我一定唔敢拎去洗啦﹗

      刪除
  2. 我上次都諗住織條蝴蝶頸巾比妹豬,可惜織咗成日都未開工
    條蝴蝶頸巾靚唔靚都係其次,燒腩媽嘅心意搭夠,燒腩仔帶住呢條咁靚嘅頸巾,呢個冬天日日都暖笠笠

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D真係要的起心肝先會織,你或者過多今年年尾一次過織兩條畀妹豬同妹豬弟/妹啦﹗

      刪除
  3. 好偉大既媽媽! 搞到我都心郁郁想織番條俾田鼠b, 不過我唔識織蝴蝶呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係上網學咋,呢到有教㗎,好簡單
      http://knittingclub.yokolab.com/elesson/e-scarf2.html

      刪除
  4. 好有心機,我依個懶媽上次幟頸巾已經係十年前了haaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...我對上一次織頸巾都差不多十年前嘅事啦

      刪除
  5. 真係好媽媽, 鼓掌鼓掌鼓掌!!
    我都諗過,不過小檬唔鍾意有束縛,所以我都係唔好徙心機喇..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 我起初都估燒腩仔唔like,點知佢扯咗幾次之後又肯,嘻...

      刪除
  6. 艾菲唔止煮得, 仲織得, 燒腩仔好幸福呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係識織頸巾咋,而且織得好明顯一睇就知係溫暖牌

      刪除
  7. 嘩艾菲真係好媽媽!我覺得小朋友帶呢隻蝴蝶好得意呀,又溫暖!

    回覆刪除
  8. hello, Ivy! 第一次來訪你的blog﹗水太太細細個都有媽媽既溫暖牌,而家大個左覺得好sweet呢~~ 燒腩仔真係好幸福呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...一諗起自己細個有一條,就想織返條畀個仔

      刪除
  9. 我都想織返條。但諗諗諗我諗都熱啦XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...事情通常都係咁發生,所以我咁多年都無織過頸巾,今次係的起心肝先去織,最終一星期就搞掂一條

      刪除
  10. 會唔會係掛住吹乾所以咁?我都有條唔敢洗Tim!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...其實係漏咗水之後已經變形,未掛我都已經知佢沒有好結果啦

      刪除
  11. 燒腩仔帶住頸巾好可愛!
    見你條咁靚,我都想織返條!不過我起針都唔記得點起,我諗我研究得嚟都天熱啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實都唔記得晒點織㗎,不過宜家上網搵料好方便,睇唔明仲可以youtube睇真人示範

      刪除
  12. 織得好靚呀!搞到我又想整返條添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 織啦,好容易織而且好快就織好㗎﹗

      刪除