2014年1月20日 星期一

燒腩仔廚房



登...凳...這個就是艾菲之前賣關子那個DIY玩具——燒腩仔廚房了,花了兩個多月的時間籌備,好不容易終於順利完工﹗

由於艾菲實在太喜歡玩煮飯仔,又由於艾菲一直覺得廚房是煮飯仔的必須品,所以一直很想替同樣喜歡玩煮飯仔的燒腩仔添個廚房,一圓兒時未能擁有一個私家煮飯仔廚房的夢,但淘寶所見的煮飯仔廚房又貴又大件,不用問都知米高一定反對,無意間見到有台灣媽媽用Ikea紙盒做了一個紙廚房給小朋友玩,艾菲見難度好像不太高,而且自家製size能夠由自己控制,於是膽粗粗選了爐頭,鋅盤和焗爐這三個items來做。

跟米高提起這個idea,他總認為艾菲太瘋狂,覺得是mission impossible的事,但實情是整個製作過程中,最難只是搜尋合適的紙盒和配件這部分,其他都不過是簡單的剪剪貼貼,連艾菲這個Art最高分只有D的人都做得到,就足以證明這個紙廚房絕對不是甚麼複雜東西。



在講解製作過程之前,先讓大家看看這個紙廚房的用料和材料費吧...

大盒1個  free(用咗P仔麵包機個跟機紙皮盒)
細盒1個  free(用咗麵包超人入形狀玩具個紙皮盒)
透明膠1塊  free (咁啱聖誕節收到份禮物個盒有塊大透明膠,如果唔係可以用透明file代替)
蒸架1個 $10(如果雙爐頭就要用兩個)
水盤1個  free(有D媽媽會用真水盤,但咁啱屋企有個舊食物盒唔要,就俾艾菲拎咗來做水盤)
水龍頭1個 free(有D媽媽會用真水龍頭,艾菲就跟其他環保媽媽嘅建議,用舊lotion樽上個頭當水龍頭)
手柄1個  free(有媽媽用真嘅廚櫃手柄,又有D就咁用繩,咁啱做冬時燒腩仔姨媽拎咗個haagen daz雪糕火鍋返來,佢個盒面有個好實淨嘅膠手柄,就畀艾菲拆咗來用)
煲蓋1個  free(用咗牛奶盒蓋代替)
計時器1個 $11.9(呢個一定要買,因為扭到又有聲,最吸引小朋友)
磁石2粒 $12(唔用磁石可以用魔術貼)
煲1個  $12 (12蚊店貨色,貪佢又平又夠輕身,燒腩仔都實拎得起)
鑊鏟1-2個  $12(飯殼會啱佢哋手型D)
餐具1套  $19.9(只係買咗一套Ikea膠碗拆兩隻畀佢玩,其餘都係搵返之前入媽媽會時送嘅餐具畀燒腩仔玩)

Total: $77.8(呢個價錢連淘個膠廚房落來都唔得啦﹗)



集齊所需工具之後便可以正式開工﹗艾菲先做相對較為多工序的焗爐,修剪好盒蓋的四邊之後可以先裝上手柄,然後在下面開一個長方形的洞,再在洞的背面貼上透明膠,最後在開關位置貼上磁石就是一個可以開門關門的焗爐了﹗



做好焗爐那部分,餘下的便是將配件裝上大盒這個步驟,首先要度好位放水盤和爐頭,接著用些少暴力將蒸架插進盒面即成爐頭,在旁邊剪個洞將食物盒塞進去就是水盤(由於艾菲用嘅食物盒係透明底,所以艾菲係食物盒背後貼咗錫紙令佢無咁樣衰),然後在水盤上方剪個洞將水龍頭塞進去,再在盒中間剪個洞將焗爐放進去,確定全部配件的位置OK就用熱溶膠槍將它們貼好定型,封箱前記得要在盒內放一些不要的舊書或雜誌,讓小朋友沒那麼容易將它抬起,艾菲也同時塞了些發泡膠進去做支撐(用返麵包機盒入面D發泡膠,所以size啱啱好),以防燒腩仔整個人趴上去時也沒那麼容易被他壓扁。



封箱後只需在外邊貼上爐頭開關掣和計時器,那麼這個紙廚房便大功告成﹗現時廚房的高度對燒腩仔(78cm)來說是剛剛好,如果他日後長高了廚房變得太矮時,只需在盒底貼個扁身紙盒或者幾本不要的舊書即可,靈活度相當之高呢﹗



在搜集紙廚房配件的同時,艾菲也留了一個BB沐浴露試用裝的樽仔給他做洗潔精,亦特別裁剪了一個街市買蛋時附送的雞蛋紙皮給他放雞蛋,而燒腩仔最like的便是艾菲用益力多樽加幾粒米再封錫紙做的調味料樽,因為搖起來會有沙沙聲嘛﹗XD

既然廚房的setting已經準備就緒,也是時候請艾菲家的大廚燒腩仔出場了﹗



噠噠噠...開火...



炒呀炒...夠唔夠鑊氣呀?



落D鹽...再落D糖...



等我試清楚個味得唔得先﹗



夠鐘拎焗爐D食物出來啦﹗



終於食得﹗唔...好好味呀﹗

雖然燒腩仔明顯仍未太懂得玩,但見他不停摸摸這碰碰那的興奮模樣,拿起飯殼又會立即大大聲的叫「畢」,艾菲就知他很喜歡這個煮飯仔廚房,亦已經感到很安慰和心滿意足了﹗

50 則留言:

  1. 嘩好 cute 呀!你好犀利!

    回覆刪除
  2. 厲害呀!玩得好開心呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒腩仔真係好鐘意個廚房呀,日日都會埋去玩陣先安樂

      刪除
  3. 燒腩媽你實在太勁啦!試味果個認真樣好似變成小廚神啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係配埋音「um呀」咁樣咬落去㗎,kakaka...

      刪除
  4. 真係好勁啊, 燒腩媽~~~
    呢個真係好掂............

    回覆刪除
  5. 艾菲好勁呀, 直頭可以攞去賣, 可以賣一set俾我嗎?
    一一都好鍾意煮野食, 不過我隻仔係大怪獸應該好快會張個廚房變廢墟 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都擔心個廚房唔知捱到幾耐,所以你見我要係入面加晒支撐落去,但個焗爐玩咗幾日已經要加固維修,希望可以捱耐D啦

      刪除
  6. 好勁呀, 我都好想俾過廚房我個仔, 佢都勁勁勁鐘意玩煮送, 不過真係無咩時間整, 同屋企唔夠大><

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果屋企夠大,我真係想整齊全套廚房有埋雪櫃碗櫃同工作枱咁畀佢玩呀,可惜我屋企都係蝸居,只可以容納一個細盒

      刪除
  7. 你個美男廚房好靚呀 XDDDD
    想問下你盒雞蛋係邊度買ga, 好得意呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...thx!

      D雞蛋係淘寶嘅配對形狀雞蛋來㗎,佢宜家未係好識玩所以畀我拎來撈埋D煮飯仔一齊玩

      http://item.taobao.com/item.htm?spm=0.0.0.0.twmD7h&id=10858805728

      刪除
  8. ivy 媽,我真的好欣賞你做的一切,有heart 得黎仲整得好靚!燒腩仔真係好幸福呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實除咗整畀佢玩,都係為咗滿足我自己要有個煮飯仔廚房嘅願望啦

      刪除
  9. 燒腩媽你真係好勁呀!!! 我真心地覺得你係萬能~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔...如果燒腩仔都係咁諗我會更加開心啦﹗以前細個一有咩玩具壞咗或者無電都係我爸爸整,宜家居然輪到我做呢個角色,所以我成日笑我老公同我好似角色調轉咁

      刪除
  10. 不得了~~好勁呀!!!!!
    真係好好玩呢。。。等Bbe出世之後我都整返個先!!!!不過聽住先啦。。。我一定冇你咁有心機同整得咁靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 整啦整啦﹗其實真係唔難整㗎﹗最緊要儲齊D物資就OK,睇見製成品真係大人細路都開心㗎﹗

      刪除
  11. 好勁呀, 我見到都想玩埋一份
    我都已經自命係"多搞作" 嘅媽媽
    但依家甘拜下風, 你真係堅犀利
    十個讚, 十個叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈...多謝呀﹗但我怕整完呢個廚房之後無以為繼啦﹗

      刪除
  12. 艾菲媽媽你好犀利!!睇到我嘩嘩聲!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係唔難整,而且相對台灣媽媽整那些,我呢個一定係hea版來,佢哋連個盒都會包色紙包得好靚,或者噴油噴返廚房色,成套襯到一絕咁㗎

      刪除
  13. 嘩...佩服佩服, 艾菲媽媽真係犀利!!
    呢set野整得好靚呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...多謝呀﹗都係咁啱儲得齊料先整,希望燒腩仔唔好咁快整爛佢,等佢可以玩耐D啦

      刪除
  14. 燒腩媽確係堅呀! 我又要做燒腩仔玩煮飯仔...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只係剪剪貼貼就整好,我自己整完都好鐘意玩呀

      刪除
  15. 睇到我想喊,燒腩仔實在太幸福啦。。。試味戈張最搞笑。
    艾菲真的好利害,能人所不能!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...佢真係好認真咁試味㗎,一口搞落個飯殼到仲要配埋音「UM呀」咁
      相比台灣D媽媽,我只係小巫見大巫咋,所以一D都唔勁啦

      刪除
    2. 如果你有睇過日本戈d... 更加神級, haha

      刪除
    3. 無錯,所以我呢D真係一D都唔勁

      刪除
  16. haaaa, 我比燒腩仔笑c左! DIY好正呀, 龍BB 都想玩埋一份!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係玩得好認真㗎,尤其咬落個飯殼到試味呢吓,哈哈哈...

      刪除
  17. 好勁, 睇第一張相我以為係迷你食玩, 直至見到小朋友隻手, 先知原來係實物!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...THX,其實只係剪剪貼貼就砌咗個廚房出來

      刪除
  18. 好利害!!!
    不過以柑b的實力, 一定好快破壞左佢 ~ haha ~
    燒腩仔真係好乖乖~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢玩咗兩日之後我個焗爐已經要加固維修啦,仲意圖要抬起個廚房添,但我就係佢整爛之前stop咗佢,同埋入面都加晒發泡膠支撐,希望可以捱到一段時間啦

      刪除
  19. OMG!OMG!OMG!OMG!OMG!
    真係拍爛手掌呀~媽媽你真係好勁呀XDD

    回覆刪除
  20. 好欣賞你呢個廚房呀﹗一定俾左好多心機﹗媽媽真偉大呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...除咗畀佢玩,都為咗滿足我自己想要個廚房嘅夢想啦

      刪除
  21. 好勁呀,真係唔好搞我,咁多功夫!燒腩仔有個咁勤力既媽媽好幸福呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱有時間又儲到材料就試吓整啦,的起心肝真係好難㗎

      刪除