2014年1月18日 星期六

順產定開刀?



大家唔好誤會,絕對唔係艾菲要同大家宣佈有咗燒腩弟/妹,只係作為一個曾經食全餐,陣痛咗十二個鐘再去開刀生燒腩仔出來嘅媽媽,最近睇完有線電視兩集《至fit男女》,直擊開刀同順產生BB嘅真實情況之後,忽然有感而發姐...

陀住燒腩仔時,因為深信順產對媽媽同BB先係最好,所以艾菲一直諗住順產完全無諗過開刀,亦專登搵幫過朋友兩次接生嘅黃醫生跟自己嘅case(因為朋友第一次係痛到凌晨三四點先生得,黃醫生都肯慢慢等佢無叫佢開刀等自己可以收工返屋企瞓),就算最後一次產檢同黃醫生講開如果燒腩仔唔肯出來要約期催生嘅問題,佢都係叫艾菲試吓生先再考慮開刀,點知痛咗十二個鐘之後燒腩仔竟然心跳減慢,搞到艾菲要緊急開刀拎佢出來...

由於一切來得實在太突然,生完燒腩仔之後艾菲驚同唔開心咗幾個星期,一直耿耿於懷點解自己唔可以順產生燒腩仔出來,甚至黃醫生同艾菲拆膠布時讚艾菲都幾忍得痛時,艾菲都忍唔住講咗句「忍得痛但唔可以自己生就唔抵啦」,要黃醫生調轉頭來安慰返艾菲,亦好彩老死Ice係艾菲坐月期間勸艾菲睇開D又時不時打電話來陪艾菲傾偈(呢D嘢真係同老公講佢都唔會明),如果唔係連埋餵人奶嘅問題屈埋屈埋,艾菲應該會有產後抑鬱。

事隔一年幾之後,艾菲當然無再為呢件事唔開心啦,親身感受過陣痛有幾痛同開刀可以有幾舒服嘅經歴之後(其實都只係最初一兩度嘅痛,但叫做忍得痛嘅艾菲已經覺得好痛),一心諗住再有第二個BB的話一定揀開刀唔試自己生(真係無勇氣再試自己生,而且覺得順產風險都唔低,感覺開刀可以係掌握之內安全D),不過睇到自然分娩那集入面個媽媽順利生咗BB出來一幕,艾菲個心始終有少少戚戚然,艾菲即刻諗返自己生燒腩仔出來嘅時候完全無喊過(艾菲出名眼淺㗎﹗),但如果換轉係自己生佢出來嘅話艾菲肯定喊到收唔到聲都似,而且艾菲硬係覺得開刀只係媽媽捱一刀,做爸爸嘅就算陪產都唔會感受到媽媽有幾辛苦,自己生嘅話陪產爸爸就可以感受到媽媽有幾偉大,會自動覺覺對老婆好D嘛﹗:P

相對於TVB那套《守護生命的故事》,艾菲覺得《至fit男女》呢個走進婦產科嘅series講得更詳盡同深入,至少可以畀艾菲睇返當日開刀生燒腩仔嘅情況到底係點(燒腩仔亦正正係醫生講臍帶纏頸導致作動時心跳慢嘅「少有情況」),亦講解咗好多生BB時會遇到嘅問題,例如胎盤前置係咩,BB唔調頭開刀個位有咩唔同,唔同止痛方法有咩唔同,同埋順產後30分鐘胎盤仲唔甩出來要點搞等等,如果大家有興趣嘅話,特別係陀緊BB嘅媽媽,可以上佢哋網頁睇返呀﹗

走進婦產科之剖腹生產
走進婦產科之自然分娩

21 則留言:

  1. 真係食全餐呀,好唔抵,痛左咁耐。
    我都想睇,不過睇不到。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食全餐...真係勁唔抵...所以再有下次一定揀開刀唔使再痛
      你可以試吓youtube搵唔搵到呀,佢有時都會放上youtube㗎

      刪除
  2. 原來i-cable依個topic好正呀,謝介紹,好彩一仔剛瞓了覺,我先有時間睇晒!
    一仔都要用產鉗先生到,一出世有發燒添,果時都好擔心,好彩最后都無事!
    而燒腩仔臍帶纏頸,好彩開刀生,又健健康康!
    雖然未有喜訊,但都預祝你第二胎無論順產定開刀,都順順利利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...thx...如果再有一定揀開刀唔好煩,我覺得順產雖然健康D但風險一D都唔低呀

      刪除
  3. 我好衰,我支持開刀,因為實在太快太舒服!不過我同老公見到bb時都有喊架,陀左10個月,老公已經深深知道女人有幾偉大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試晒陣痛同開刀之後我都覺得開刀好好多,風險無順產咁大好似安全D咁
      可能當時我哋太驚一切來得太突然啦,所以我同我老公都唔係好識反應咁,望住BB只係好唔捨得想望多幾眼,完全唔識喊呀

      刪除
  4. 艾非食全餐真係最唔抵呀,不過都唔關你事。但如果再有機會,你會唔會想試番順產?
    我都即係睇番開刀過程(我係開刀),見到果塊豬皮同埋血淋淋真係幾恐怖呀@@
    雖然係開刀,BB出世聽到佢喊果下都有喊架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有舊同事話佢想試順產一次,因為佢催生唔成開刀,完全無感受過陣痛係點,我就試過陣痛已經怕怕,所以再有一定揀直接開刀唔好煩,感覺都好似無順產咁大風險添﹗
      我都係見到塊豬皮覺得好得人驚,完全想像唔到自己想當日就係咁樣畀人扯開肚皮拉個B出來再聯返埋...
      唔知係唔係來得太突然同驚緊呢,當時只係識望多佢幾眼因為知要第二朝先可以再見,完全無喊過呀,反而係第二晚開始清醒諗返成件事時係床到驚到喊囉

      刪除
    2. 講真開過刀,我就梗加唔敢試順產,因為個過程實在快靚正(雖然第二日落床真係好痛!)
      燒腩仔個case好彩醫生果斷轉開刀母子平安,最近睇劉美娟個大B個case,個醫生多番失誤令個B出世26小時就去左,睇見真係好傷感

      刪除
    3. 係呀,見到劉美娟個case ,更加覺得順產都有好大风險!睇報導話佢之後兩胎都唔敢順產啦

      刪除
    4. 劉美娟單野真係離晒大譜. 每次睇到報導就又嬲又傷心.

      刪除
    5. 劉美娟個case好慘呀,醫生嘅判斷真係好緊要,我哋當時其實都六神無主係醫生幫我哋揀㗎﹗

      醫生同我哋解釋完燒腩仔每次宮縮時都心跳明顯減慢嘅情況後,就叫我哋自己揀即刻開刀拎佢出來定繼續試生,我哋呢D一舊雲又無經驗嘅父母點會識揀吖,咁醫生就解釋繼續試自己生唔係唔得,但BB個位再落低D心跳又越來越差時,就會變成極危急手術要係30分鐘內拎佢出來先保得住命仔博唔過,所以我哋就簽紙轉開刀

      後來開完刀醫生講返燒腩仔出世時條頸纏住兩圈臍帶,亦估係因為咁而令心跳減慢,大家聽完都即刻覺得好彩當時無再等落去,因為佢咁嘅情況係肚入面越耐就越危險,真係試過咁嘅經歴之後無勇氣再順產啦,覺得開刀好似安全好多呀﹗

      刪除
    6. 見你地無避忌都講刘美娟個case,我都講下我同学幾年前第一胎因纏勁而胎死腹中,得幾個月大咋!之后我同学再生,個仔現在讀幼稚園啦!但我陀一仔時都好擔心!

      刪除
  5. 近排身邊有好多人同我講呢個節目,我都要快d抽空睇返,至可以同人有話題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢個節目好詳盡呀,特別做過媽媽一定會有興趣睇

      刪除
  6. 我痛左十幾個鐘先生到南瓜仔,生完出來hd同我講多謝哂我,原本我地係南瓜仔既名有分歧,之後hd話我生得咁辛苦,就由我決定。

    但我完全唔覺自己偉大,俾我揀一定會揀開刀,無奈我係政府生,無得選擇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇到入面個媽媽自己生個B出來一刻,我真係覺得媽媽好厲害呀﹗如果畀我再有BB我都無勇氣再試順產啦﹗

      刪除
  7. 自己生嘅話陪產爸爸就可以感受到媽媽有幾偉大,會自動覺覺對老婆好D>> 好認同呀! 我係順產但老公冇見證到所以我覺得超超超吾抵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎吔,呢D咁緊要嘅關頭,點都捉埋老公入去感受吓嘛,咁你唯有逼佢睇返順產那集,等佢感受吓媽媽生仔有幾辛苦啦

      刪除
  8. 儍豬黎既. 我係開刀媽媽, 我覺得開刀快靚正, 又唔痛. 最緊要個bb健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食完全餐之後,我都覺得開刀勁舒服呀,真係一簽紙轉開刀已經即刻唔痛,BB又唔使冒咁大風險

      刪除